/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Mangorossa
Fra : Toupie
Vist : 355 gange
50 point
Dato : 01-09-05 08:19

med bryllupsdagen

Håber i får en rigtig dejlig og romantisk dag

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 60 point
Dato : 01-09-05 08:26

Ihh tak Toupie!

Er der ikke nogen der kan komme med en go idé til hvordan jeg kan overraske manden?
Han arbejder som murer...kunne rigtig godt tænke mig at overraske ham ude på byggepladsen med et eller andet skørt..
Har du en skør ide, så kom med den!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 08:32

Tillykke mangorossa ...du hilser og lykønsker også din flinke mand fra mig

..og de søde børn I har

..en mand på byggepladsen skal have en pilsner ...og det aller vigtigste : Røde pølser med sennep og ketchup, rå og ristede løg, agurkesalat og pølsebrød naturligvis (..hvis du tager nogle ekstra med til gutterne, så bli'r din mand 'dagens helt' i deres øjne !!!)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-09-05 08:38

jeg ville have foreslået en picnickurv med champagne og sånt, men jeg kan godt se det falder helt ved siden af ifølge Molo

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 08:45

Ja Toupie..det falder helt igennem *LOL*

Hmm det skal da lige overvejes MOLO..Og tusind tak for hilsnerne

Toupie, nu kunne du jo heller ikke vide at: Min mand ikke kan lide champagne, ikke spiser sådan noget anderledes mad, han er til DANSK mad og ikke nogen dikkdarer *G*

Så MOLO´s forslag er fktisk slet ike så dumt...men hvordan får jeg de der pølser varmet? Jeg har 20 km derud på byggepladsen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 08:48

Et stort tillykke med bryllupsdagen, skal du/i også have herfra. Nu ved jeg jo ikke hvor mange pølser du skal have med,

men ellers kan du bruge nogle termokander, så er de varme endnu når du når frem

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-09-05 08:49

Du bruger da en thermokande Ja jeg kan godt se jeg er helt ved siden af ....men man kan jo heller ikke vinde hvergang he he

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 09:01

Hmm, jow, men så bliver der kun til hans eget sjak..jeg har ikke så mange thermokander *GG* Der er jo både tømrerer, elektrikere og måske også betonfolk...ved nærmere eftertanke, så skal tømrene vist ikke ha noget...dem har de vist et eller andet kørende med..de er ikke helt så fine venner *G*

Tak Nordsted1, ...jeg må lige overveje, hvad jeg gør!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 09:07

Har de ikke et minikøkken i en skurvogn??? Det kunne da være de kunne få genoprettet den gode stemning, hvis du havde med til alle??

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 09:12

Nej de har ikke noget køkken.

Jeg er bange for at det desværre ikke kan oprette noget...det ligger vist for dybt...jeg ved ikke helt hvad det er, men de er godt gale i skralden *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 09:12

De skal da bare koges og puttes i en frysepose (..10 i hver) medens de er varme (..smid bare en sjat af kogevandet med, men pas på du ikke brænder nallerne) og så ruller du en avis uden om posen. Så forer du en papkasse med aviser og lægger pøllerne deri. Øverst i kassen er der sikkert plads til sennep, kethcup, det gule, et glas agurksalat og brødene.

Dét er da nemt og rigtig byggeplads-guf

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 09:15

mango og gommen

find en kæmpegryde og brug deres kogeplader - eller få lavet et bål - eller - lej en pølsevogn for en time

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 09:16

Nu ved jeg hvad jeg gør:
Jeg tager en kogekande og en gryde med...vand og strøm har de da *G*

..er kørt efter pølser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 09:18

Go' ide, ha' en rigtig god dag, du har da i hvert tilfælde gjort dit til det )

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 09:22

Ja, MOLO..det var da en super-ide´, vidste b!!are at du kom med en go idé

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 01-09-05 09:25

Rigtig god fornøjelse Mangorossa, håber det bliver .......bare åhh så dejligt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 09:38

Go' fornøjelse

...Æv, bare det var mig, der var på pladsen idag

Pilsner og Pølse ....Uhhhhmmmmm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-09-05 09:45

Overrask ham med en stripper! Nå nej det er vist før bryllupet! Men hans kollegaer vil blive glade

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-09-05 09:47

mongorossa -
måske er det en god lejlighed til at "komme på talefod" med tømrerne igen.
held og lykke med dagen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 10:18

mangorossa og mand!

Dejligt vejr til "aktionen"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 11:46

Øv øv...jeg havde glemt at det var idag de skulle have rejsegilde!
Der får de jo også pølser!
Så da jeg ankommer, kommer min mand hen til bilen og jeg siger: "jeg har overraskelse med!" Pølser og pils! ØØhh det lyder da godt, en sød tanke skat....men vi får altså snart pølser!
...Så er det liiige man tænker: hvorfor filan bruger du ikke hovedet og lytter når manden fortæller dig noget
Nå, men han sagde: Tusind tak skat...øllerne kan vi godt bruge! Og så tog han kassen og gik ind i skurvognen til sjakket.
Så er det ligesom man sidder der med en lidt underlig smag i munden og jeg skal da være ærlig og sige..jeg blev sgu skuffet!
Jeg ved godt de har travlt, men han kunne sgu da have inviteret mig ind på en bajer!
Håber dælme for ham at han kommer hjem med blomster!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-09-05 11:49

Det var det jeg sagde! Du skulle ha sendt en stripper!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 11:50

Men nu kommer min datter og hendes klasse snart hjem fra en lang cykeltur og så får de sgu pølserne!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 11:52

tedd..jamen få du lige fat i sådan en på 1 time *GG*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 11:53

Det hedder gudhjælpemig blomster/hyacinth bryllup *GG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-09-05 11:54

Spørg Molo han kender vist een??

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 11:57

Nej han får sgu ingen stripper

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 12:46

...jeg vil også mene at Sørten er bedre stillet med Pølse og Pils ...end med Pirjo i fuld ornat ...eller uden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 12:48

Sørten ??? ...hvad Søren ...dét må være; ne statutar fjel åp tim ompucret !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 13:09

MOLO ha ha ja, det er slet ikke noget for ham

Ungerne...og lærene, blev vildt begejstrede for pølserne.
De havde været på en lille telttur, hvor de havde sovet på en teltplads ikke mere end 10 km herfra...men de var meget trætte, da det havde været et sted med en masse fulgleliv, så fra i morges kl. 04.00 havde de fået koncert fra tusinder af fugle

Jeg har lige beordret Line ind i seng, hun har en fodboldkamp i aften, så hvis hun skal kunne spille fodbold, må hun hellere få sovet lidt

Sørten....ja nogen gange kan jeg finde på at sige: for sørten da! ....er jo lidt træls altis at blande søren ind i det hver gang man har lavet en bommert, eller slået sig...ect.!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 13:17

altis ..gu ve hva det betyder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 13:21

mangorossa -> Jamen, det er da godt at vide du stadig kan brige smilet, glæden ..og mæthedsfornemmelsen frem i 'folket'

Fortsat go' dag

</MOLOKYLE> ...der koder 'hemmelige ting' i øjeblikket. Ind i mellem solskin og øl på altan ..og i Bumse-Park

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 13:23

mangorossa -> ..så forklar mig lige; hvorledes man brige'r noget frem i 'folk' ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-09-05 15:35

Nå ja der må være festdag i bumseparken her på lønningsdagen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 16:34

[hør] tedd -> STOR PÅÆNGØ-DAG ..det er !!!

</MOLOKYLE>