/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
TI-83 - Ingen graf?
Fra : Dennis85
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 31-08-05 21:20

Hej igen..
Jah så er den gal med min TI-83 igen.
Når jeg trykker på "y=" og skriver f.eks "2x+2", trykker "enter" og derefter "graph" skriver den bare "ERR: UNDEFINED (næste linie) 1:QUIT"..
Det virkede igår, men ikke nu.. Jeg skulle ikke mene jeg har pillet ved noget..

Hjæælp mig ?

\\-> Dennis

Accepteret svar
Fra : nebis

Modtaget 110 point
Dato : 31-08-05 22:18

Har ikke en TI-83'er selv, så kan ikke lige teste det, men kan det være du har ændret på opstillingerne i [mode] (mener jeg knappen hedder) hvor du kan ændre grafer til f.eks. polære og lign
Prøv lige at checke ud, hvilken mode der er sat

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 01-09-05 13:05

Den virker igen nu.. Fandt selv ud af det.
Men tak alligevel.

Eftersom du var den eneste for du points'ne..

\\-> Dennis