/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Søgt men ikke fundet
Fra : laurenzio
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 31-08-05 21:00

Hej Folkens,
En tanke strejfede mig fra "gl.dage"
Mens jeg var rygsæk turist I Syd Amerika (1987-90) Faldt min vej forbi Franske Guyana. Mine penge faldt forbi hovedstadens bank, og nu har jeg i alle disse år glemt (simpelthen) OM jeg fik hæves disse klegner eller ej.
Jeg har Brugt min goe gl.ven google, men ikke fundet noget brugbart. Kan èn herinde hjælpe mig videre?
Landet: French Guyana
Hovedstad: Cayenne
År: ml. 87-90
Bank: Banque nationale des Paris.

Resten er jo personlige oplysninger Ellers spørg.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-05 21:02

http://www.phonebookoftheworld.com/ her er der også link til samtlige stater

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 31-08-05 21:04

Ja undskyld, min egen fejl, var nu mere en mail adr jeg havde i sinde for at nedskrive alle detaljer
Laurenzio

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-08-05 21:09

Hvis du har indsat penge på en konto, har du også en kvittering og et kontonr. Du Kender bankens navn og adresse så send dem et brev. På trods af internettets sejersgang er papir og pen stadig ikke blevet forbudte redskaber. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-08-05 21:11
Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 31-08-05 21:12

Tjaae kære Arne, den kvittering kan jeg vist kigge længe efter. Over 20 år siden nu.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 31-08-05 21:18

Hey Tedd.
Ja, jeg kom dog lidt nærmere.....men, men. De vil ha et 5 cifret postnr OG et Fransk registreret tlf nr. Den kan jeg ik lige hamle op med.
Ellers, det tætteste jeg har været på dem.
Laurenzio

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-08-05 21:19

Bare ærgerligt laurenzio. Så kan du jo ikke bevise at pengene er dine. Glem det og HUSK de gode oplevelser du trods alt havde i landet. Du har jo også overlevet uden de småskillinger. Var det IKKE småsklinger havde du nok husket at hæve dem inden du forlod landet. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 31-08-05 21:22

Tror nu nok det kan bevises. Det var en fælles konto med en Brasilianer. Hvor mange kommer lige rendende med vores 2 komplette navne + årstid???
Samtidig gik min løn jo ind fra et Dansk firma.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-05 21:27
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-08-05 21:29

Ja ja Laurenzio, men det er da også helt nye oplysninger! Hvor fanden skulle nogen vide det fra, når du ikke selv fortæller det før nu. Som tidligere sagt: Kom med ALLE relevante oplysninger i selve spørgsmålet, så slipper vi for at skulle T.R.Æ.K.K.E dem ud af dig og bruge masser af tid på ligegyldige kommentarer. Jeg hopper af her. Gider ikke at bruge mere tid på din sag, når du ikke selv gider at fortælle alt om sagen. Held og lykke. Arne

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 31-08-05 21:59

Til arne. "somsagt før"????? men hop du endelig ud, de sure opstød er da ikke til at holde ud.
Jeg skrev selv. "ellers spørg"
vor herre til høns

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 31-08-05 21:59

laurenzio

Send en mail til konsulatet i Cayenne, de kan sikkert give dig de oplysninger, du søger

http://www.ambassade.dk/dkfranccayc-da.php3

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : laurenzio

Dato : 31-08-05 22:04

Tak for svaret ans.
Ja jeg kommer det nok ikke nærmere, og havde egenligt slet ikke selv tænkt i de baner, så mange tak for hjælpen.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-05 22:05

Citat
Resten er jo personlige oplysninger Ellers spørg.

Citat
Gider ikke at bruge mere tid på din sag, når du ikke selv gider at fortælle alt om sagen. Held og lykke. Arne

Alt om sagen vedrører jo ikke os brugere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-05 22:18

Tak laurenzio

Jeg vil håbe, at konsulatet kan hjælpe dig.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-08-05 22:36

Hvad med at sende Arne over at hæve pengene? Er det ikke der djævleøen ligger?

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 01-09-05 00:00

Hæhæh, jo korrekt tedd, men tror ikke jeg tør betro ham den opgave, medmindre selvfølgelig det blev en enkeltbillet