/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til creamygirl!
Fra : Dirty_joker
Vist : 435 gange
500 point
Dato : 31-08-05 15:19

Som tak for hjælpen angående novellen Babyshampoo.
Sætter virkelig pris på din hjælp.

Og at du gad bruge penge på at hjælpe er jo helt suverænt!

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 510 point
Dato : 31-08-05 15:36

Jamen sån er jeg bare LOL

Nej, spøg til side, jeg skulle alligevel have tanket point, idet jeg af og til bruger tid på at læse andres fortolkninger af diverse forfattere, som jeg selv har læst og har interesse i..

God arbejdslyst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-05 15:39

creamygirl, nu kan jeg vist godt lige bruge din tråd...... sønnen er lige kommet hjem, han kan næsten ikke få armene ned igen, 7 i hadefaget tysk,(uden at repeterer, for det kunne han ikke) datteren bestod også 8/8 i pædagogik/psykologi, så nu håber jeg det hele lysner

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-08-05 15:40

Det er simpelthen fantastisk Nordsted. Det gør mig oprigtig glad på Jeres vegne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-08-05 19:07

Husk nu at lukke sp. inden midnat, så creamygirl kan vinde kaffekanden - Hun har fortjent den *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-08-05 20:04

Baaahh Klumme

Jeg er te drikker - og gider slet ikke eje det skide monstrom!

Din knold *G*

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 01-09-05 08:15

Jamen endnu engang!

Tak for det.