/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Bo Hr. Hansen - Babyshampoo.
Fra : Dirty_joker
Vist : 13391 gange
100 point
Dato : 31-08-05 14:09

Hejsa.

Er startet på en ny uddannelse.
Vi fik til opgave, at lave et referat/analyse, af novellen Babyshampoo.

Men jeg forstår ikke rigtigt budskabet, i denne udemærket novelle.
Nogle der har læst den, og evt har en analyse af den liggende??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-08-05 14:30

Hej dirty_joker

Hvis du er oprettet som bruger på studienet - og har point nok til at købe dig til lidt hjælp, så ligger der faktisk 12 analyser til fri afbenyttelse af netop novellen Babyshampoo..

http://www.studienet.dk/opgaver/searchresult.asp?pg=1&site=1&sn_fag=1&searchword=babyshampoo

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 31-08-05 14:36

Creamygirl--->

Har jeg desværre ikke eller tak for tippet.

Er der slet ikke en derude der har den liggende?

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 31-08-05 14:37

eller(s)

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 110 point
Dato : 31-08-05 14:53

Hold da op, hjertet løber af med mig idag. Har du en mail, så sender jeg filen til dig?!

Det kostede mig lige 20 kroner, at tanke point til den skide novelle, men hvad pokker. Du lyder desperat, så hit med en mailadresse

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 31-08-05 14:57

creamygirl --->>

Bundslam@yahoo.dk

Mange tak!

Desperat?? Nej vil bare lige orden i sagerne.
Sætter lige flere point til side til dig når den er modtaget!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-08-05 15:01

Husk blot på, at jeg IKKE har læst novellen, og derfor ikke kan sige om opgaveløseren har ramt plet med analysen..

Desuden lidt svært at vælge en opgave ud af 12 mulige..Måske de andre er bedre - og det er da skod at tænke på

Ok, jeg poster de fem sider til dig..Just a moment!!

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 31-08-05 15:03

creamygirl--->

Har læst den.
Så ved godt hvad den handler om.

Men er tvivler lidt på nogle af punkterne.
Du skulle prøve at læse den den er faktisk god.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-08-05 15:07

Så skulle den være på vej...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-08-05 15:09

Nå det er den ikke alligevel. Har lige fået den tilbage LOL

Bundslam?! er det med lille eller stort B (b)

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 31-08-05 15:11

bundslam@yahoo.dk sådan tror jeg.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 31-08-05 15:13

bundslam@yahoo.dk eller Bundslam@yahoo.dk

Tror ikke B - b gør nogen forskel.
Men kan se den er kommet.

Tjek "seneste 25" om lidt

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 31-08-05 15:14

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-08-05 15:18

Kig den igennem - og meld tilbage om det kan bruges, ik?!

Jeg har point nok til at hente endnu en opgave, hvis den er for tynd.

Problemet er bare, at jeg ikke på forhånd kan vurdere, hvilken opgave der rammer

den rigtige fortolkning, da jeg jo desværre ikke kan se indholdet før den er hentet..

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 31-08-05 15:24

Den er helt ok.

Han/hun er også inde på noget, jeg ikke var sikker på.
Så den er ok.

Mange tak.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-05 15:26

jeg vil bestemt ikke være lyseslukker, men vi har oplevet, at en lærer tjekke opgaverne på studienet, en på vores gym. blev smidt ud pga af afskrivning. Så Dirty_joker, brug dem til inspirationskilde og omformuler dig, så der ikke sker dig noget. )

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 31-08-05 15:32

Nordsted1-->

Aflevere heller ikke den creamygirl har givet mig.
Men bruger den kun til de 2-3 punkter jeg ikke var sikker på.

Der er også en del stavefejl. Men den kan sagtens bruges til det jeg ikke var sikker på.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-08-05 15:39

Nemlig

Inspiration andet sted fra, kan være en medvirkende faktor til at få tingene sat i rette perspektiv..

God arbejdslyst med "bæstet"

Kommentar
Fra : kartoffelmus

Dato : 27-09-05 22:06

Kunne du evt. lægge den herind? Analysen altså

Kommentar
Fra : kartoffelmus

Dato : 27-09-05 22:06

Kunne du evt. lægge den herind? Analysen altså

Kommentar
Fra : camilla_hv

Dato : 09-10-06 18:04

Hejsa
Jeg står og mangler teksten babyshampoo...
Nogle der kan hjælpe mig ? haster
v.h. camilla

Kommentar
Fra : boblove

Dato : 05-03-07 14:47

Er der ikke nogen der har noget liggende om novellen babyshampoo ..

altså lidt analyse ...

det ville være skønt ..