/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
fz50 cylinder og top stykke
Fra : GoaB
Vist : 787 gange
20 point
Dato : 31-08-05 10:53

hey..
kan jeg godt køre med en 45mm cylinder og mit org. 41mm topstykke??
eller bliver jeg nød til at købe et 45mm topstykke??

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 31-08-05 12:13

Det kan du måske godt, hvis du sætter en ekstra bundpakning på, men det bliver ikke godt.
Du bør klart købe et 45mm topstykke, og en 45mm toppakning.
Husk at skifte dysen i karburatoren til en større.
Hvis du har standard udstødning på, så bør du også skifte den.
Der kan ikke komme nok igennem den og du vil ikke få det ud af din cylinder som du kan med en anden udstødning.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 31-08-05 18:11

jeg har en 45 mm og orginal topstykke (41 mm topstykke) og den køre ca 50-65 km/t og har kun et bundpakning og en pakning mellem topstykket og cylindern og den bokker sig ikke (laver mærklige lyde)

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 31-08-05 18:13

og det der med tun uds er noget lort til en fz det bliver nemt at se bor 2 hulder bag på over den normal og lav 1 i bunden (det der vende ned mod jorden) så kom min til at køre de der 5 km hurtiger

Kommentar
Fra : GoaB

Dato : 31-08-05 18:37

bag på er det henne for enden hvor det rigtige hul er..
og hvor skal jeg bore huldet i bunden henne??

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 31-08-05 20:49

ja det er der hvor det rigtige hul og bunden er ca 3-6 cm inde det er ikke så vigtig det er bare for at det ikke kan ses og for at den skal komme af med noget uds gas (fra kanten)