/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Tak Natmaden - for den nye OPERA browser
Fra : Eyvind
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 30-08-05 23:02

Du får lige de sidste 1½ stjerne for den registreringsnøgle.

Fra dette:
http://www.kandu.dk/dk/tip/12174

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 23:10

Der er bare lige det, at når man går ind på siden og læser vejledningen, så står der i pkt. 2 at man skal trykke på Help.
Der findes bare ikke en Help-knap eller fane. Jeg HAR kopieret koden for min maskine, men kan ikke sætte den ind nogen steder, da vejledningen er fejlbehæftet. ØV. Og hvor smart er det SÅ

Hvis du kan forklare dette og hjælpe mig så får du squ også nogle poænger af mig. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-05 23:20

Kopiér nøglen du får via linket og sæt den så ind i Opera's browsermenu : Help->Register Opera...

Piece of Cake arne.jakobsen

Resultat ses i browsermenuen : Help->About ..under punktet : Registration information

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-05 23:22

Det er vist browsermenuen [Help] ..der menes i pkt.2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-05 23:24

Ok - du henter den browser og indstallerer den (jeg valgte den lidt ældre Danske)
start så browseren og hop udenom den købepopup.
I browserens hjælp > registrer Opera > indsætter du din kode

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-05 23:25

Nemlig og jeg er i Operaen nu - mon der bliver ballade hvis jeg synger.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 23:40

Molo og Eme - Jeg har fået min reg.kode men jeg kan squ ikke finde et eneste sted hvor der står: registrer Opera. Jeg kan finde noget Help, men det hedder HelpFAQ og derfra kan man ikke registrere en skid.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-05 23:47

Har du hentet browseren
Har du indstalleret den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-05 23:53

arne.jakobsen -> Når først du har installeret Opera browseren : Prøv at klikke på [Download] feltet hér : http://my.opera.com/download ..i topbanneret, hvor der står; 'Opera 8 Released' ..og som har jeg haft længe u-registreret , så findes menuen [Help] i denne; præcis samme sted som i IE ...og Firefox browser-menuerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 23:54

Nej squ, skal jeg gøre det først? det står der da ikke noget om.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-05 23:55

...øeh : http://my.opera.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-05 23:57

Ja, det ska' du gøre først

Det er sgu da også underligt; man skal installere et stykke software ...før man ka' registrere det ...ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-08-05 00:07

Og hvad så? Nu har jeg downloaded og installeret browseren/programmet. Der er squ sadig ingen steder hvor jeg kan registrere mig med mit nye gratis reg.nr.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-08-05 00:11

Og der er heller ikke noget der hedder HELP?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-05 00:21

Tryk på "Help" i Browserens menulinie og vælg så "Register Opera..."

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-05 00:25

[hør] ..så må jeg melde PAS og gå på puden

...for det virkede hos mig ..og tilsyneladende også for mange andre?

Hør nu arne.jakobsen har du ikke et punkt i Opera 8.01's menulinje der hedder : [Help] ?

..og er der ikke en under-menu der hedder : Register Opera... ?

Det er nemlig dér, du registrerer browseren

..skynd dig; tiden er ved at løbe ud !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-05 00:28
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-05 08:14

Bentjuul......................................det er for svært.
Og så står det ikke på dansk.

Men der er nu kun EEN TIME igen til at få den gratis.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-05 08:37

bentjuul -> Messeger æder dine resurcer. Således fjerner du den : http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-08-05 09:05

LOOOL

"Storprogrammøren" (og min bare) med 25 års erfaring er på skideren. Han mangler en "HELP- knap". Ja mon ikke.... Den har han manglet i årevis Hvor morsomt

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 50 point
Dato : 31-08-05 09:05

Lykkedes det AJ ?

pænt selvtak Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-05 09:17

Så er det slut med gatisteriet for denne gang.
(jeg er spændt på om koden til mig holder til at bruge på en af mine andre comp.)

Helpknappen sidder da lige ved siden af den der ænyki.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-05 09:56

Citat
jeg er spændt på om koden til mig holder til at bruge på en af mine andre comp.

..og jeg er spændt på om det er tilfældet Eyvind?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-05 11:36

Tak for svaret natmaden.