/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
brænde musik cd`er
Fra : kirsten_merrild
Vist : 707 gange
50 point
Dato : 30-08-05 21:42

Mon nogen kan fortælle mig, hvordan jeg brænder musik cd`er, så der ikke bliver pauser mellem numrene? Og hvordan jeg evt. kan nøjes med at brænde en del af et musiknummer?
Jeg bruger Windows Media Player
Venligst Kirsten

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 22:01

Jeg er selv passioneret og glad bruger af WMP. Du kan ikke med WMP selv bestemme pauserne imellem hvert enkelt nummer. Men hvorfor pokker vil du da også det? Det er da meget rart at kunne høre hvornår ét nummer slutter og et andet begynder? Det der med at kunne brænde KUN en del af et nummer, kræver noget andet software som jeg hverken kender eller har interesse i at eje. Jeg synes at et originalt nummer, skrevet af en kunstner, kræver at blive hørt i sin helhed. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-08-05 22:03

I nero kan du fravælge pauser mellem melodierne.
I moviemaker kan du klippe i melodier

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 22:12

Fint nok Teil -> Så giv hende lige nogle links til Nero og Moviemaker. Så skulle den prut jo være slået.

Kommentar
Fra : kirsten_merrild

Dato : 30-08-05 22:16

Hej Arne
Jeg laver musik til Holotropic Breathwork, det sammensættes af forskelligt musik og kunstnere, og der må ikke være pauser mellem numrene - så derfor.
Hej Teil.
Jeg har brug for at lave mine egne brændingslister. Jeg loader min musik ind på harddisken, og sammensætter så herfra, - det kan jeg ikke i nero vel? kan jeg downloade moviemaker?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-08-05 22:25

Hvis du har win xp er mowiemaker med i installationen Du kan også bruge et program der hedder Musicmaker pro som jeg lie leder efter til dig
Mvh Sune

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 22:27

Kirsten -> Så må du da meget undskylde. Nu kender jeg selvf. ikke Holotropic Breatwork eller deres system, men ville da mene at det er en fordel, også for dem, at kunne finde en start/stop for hvert enkelt nummer. De kan vel bare indlæse din CD i deres system, og så redigere som det passer dem? Men hvad ved jeg? Jeg holder her, har åbenbart ikke den nødvendige viden. Kan du hygge dig. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-08-05 22:29
Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 60 point
Dato : 30-08-05 22:32

Der er en free trial i bunden af siden http://www.soft32.com/download_6299.html
Mvh Sune

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 22:47

Forresten Kirsten: Hvad i alverden har dit spørgsmål at gøre med Børn

Alle der abonnerer på emnet Børn, er nu blevet generet af en masse email's p.g.a. dit spørgsmål. Og de er blevet meget irriterede over det, for dette spørgsmål har absolut INTET at gøre med emnet BØRN:

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-08-05 23:01

Arne Den store Politimand har talt Formanden i find fem fejl klubben Tsk.tsk.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-08-05 23:27

Igen bliver et spørgsmål gjort til smalltalk.

At arne.jakobsen ikke kan skjule sin irritation over at spørgsmålet ikke drejede sig om børn, skal du ikke tage dig af kirsten_merrild

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 23:48

Må jeg se din nakkefold lillearne LOOOOL IDIOT

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 23:52

Hvor du så fra at de er meget irriterede, din latterlige psykopat??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 23:58

Der mangler et "ved" men det gør ingen forskel, for tåben ved det ikke alligevel LOOL

Kommentar
Fra : kirsten_merrild

Dato : 31-08-05 08:07

Tak Sune, nu har jeg noget at gå videre med, vil prøve at se, om der er noget brugbart på linksene.

Til dig Arne, - tilgiv mig, det var en tastefejl, at jeg fik skrevet mit spørgsmål under børn, - var inde for at læse et spørgsmål og tastede derfra, skulle naturligvis ha` fundet en kategori, der passede på mit spørgsmål. SHIT HAPPENS.

Har lyst til at fortælle dig meget kort om holotropi: En arbejdsmetode, hvor du ved hjælp af vejrtrækning og musik lukker op for og oplever andre bevidsthedstilstande, samtidig med at du bevarer din almindelige hverdagsbevidsthed helt klar.
En metode til selvhealing, da de oplevelser du får alle "reparerer" netop de "skævheder/traumer" din "indre healer" bringer op i din bevidsthed. Det kan opleves, som om du drømmer samtidig med, at du er vågen.
Jeg har selv haft en del "lig" i lasten, og denne metode fandt jeg så enestående og "ren", at jeg besluttede mig for selv at uddanne mig til facilitator på området, og skal eksamineres nu om en uge, så jeg skal præsentere et musikprogram til de sessions, jeg selv skal forestå.
Musikken skal hænge sammen, for er der ophold, vil de, der er i session "falde ud" af det oplevelsesfelt, de har bevæget sig ind i, altså tilbage til kun hverdagsbevidsthed, - af samme grund må der heller ikke være forståelig sang eller snak blandet ind i musikken.
Hvis du ønsker at vide mere, kan du klikke ind på http://www.holotropi.dk/lerhuset/ hjemmesiden til et par af mine venner, som er uddannede og praktiserer.

Jeg forstår af dine indlæg, at du nemt kommer i kontakt med krænkethed, måske tager jeg fejl; men hvis, - så er holotropien også et eminent redskab til at rense gammel krænkelse og hele de sår, der gør, at den manifæsterer sig.
Hilsen Kirsten

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-08-05 14:08

..wow, det er ski godt gået Kirsten. Hvis nogen kommer med krænkende udtalelser her på kandu, så er det arne.
Men det vil da være fint, hvis han skulle få mod på, at drive hans "hæslige jeg" på flugt ved hjælp af noget musik og vejrtrækningsøvelser..

Guderne skal vide, at det i hvert fald ikke kan skade ham LOL

Mht arnes kommentar 30-08-05 22:47

Så tillad mig at gøre opmærksom på et tip fra manden himself.

http://www.kandu.dk/dk/tip/12143

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-09-05 23:47

tjae..., så kører den igen. aj i centrum endnu en gang.

Godkendelse af svar
Fra : kirsten_merrild

Dato : 04-10-05 15:40

Tak for svaret Sunowich.
Venligst Kirsten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-10-05 22:03

Takker og bukker
Mvh Sune