/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til musikanalyse
Fra : o0LouiSe0o
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 30-08-05 20:00

I sangen "en jävel vid´mitt öra" af Bo Kaspers Orkester, har jeg fået metronomtallet til 99. kan det godt være et ulige tal?
Jeg skal skrive lidt om genre. Den er ret jazzet, acid jazz, men kunne godt bruge lidt hjælp til det.
Jeg har oversat teksten nogenlunde, men er det nogen der lige ved hvad den handler om merespecifikt, ville det også være en god hjælp.
Og det karakteristiske ved sagen.
PÅ FORHÅND TAK :D

Kommentar
Fra : Herbie

Dato : 18-02-06 22:43

76 til 108 = andante = roligt gående
på min metronom kan man ikke sætte til ulige så mon ikke det skal være 100
Ja hvad sangen handler om er noget men en mand der skal hente en avis og møder en ven
som sammen tager til en slags reseption - og ender på standen med pigerne og derefter går hjem og møder budet på vejen og alligevel får en avis med hjem.
Håber at det er fino Palle