/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hyggetråd med svampevitser
Fra : Klumme
Vist : 684 gange
500 point
Dato : 30-08-05 19:10

Hej alle kære rare og søde Kanduvenner (smisk smisk). Nu skal VI lave alle tiders hyggetråd med svampevitser, hvor jeg - det er jo min tråd - kigger alle de hyggelige rare og sjove indlæg igennem og gir point til en af mine Kanduvenner for det allerbedste indlæg.

Jeg starter selvfølgelig selv med en vits LOOOOOOOL

Den meget sjældne rådsvamp Svulmende Arme har sneget sig ind på livet af uskyldige Frk. Kantarel og spør' hende, mens han retter lidt på sine slimede grønne og tynde lameller i et forsøg på at gøre sig lækker, så hans svampede udseende kom til sin fulde ret: "Kunne du ikke tænke dig at blive sporet lidt ind på mig og blive min svamp nr. 561"? ”Nej tak”, svarede hun med alle tegn på væmmelse, ”Du er altid så modbydelig giftig”.

LOOOOOL - Var den ikke go’? Jeg har selv lavet den

Hyggehilsen fra Klumme

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-08-05 19:27

Den 2 årige spiller ned ad sig--moderen siger til den lidt ældre datter--kan du ikke hente svampen til mor.
Nej mor--han er kørt på arbejde

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-08-05 19:27

spiller=spilder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 19:29

LOOOOOL Den var go dabj.......

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-08-05 19:41

Jeg har allergi overfor alt der har med svampe at gøre, så selv grydesvampene er røget ud men her er da en film om emnet http://www.neglesvamp.dk/movie/movie.htm

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 19:43

bentjuul.

BVADRRRR Dælme ikke lækkert LOOOL

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-08-05 19:49

Sådan ser jeg din arme svamp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 20:03

ØV ØV, jeg kan slet ikke nogle svampevittigheder, men jeg kan da morer mig over denne her http://www.kandu.dk/dk/spg/73277

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 20:14

Nordsted1 - Hvorfor morer du dig over den tråd? det skulle da lige være at du kan se det morsomme i dine egne stavefejl

Citat
Fra : Nordsted1 Dato : 30-08-05 12:29

Hvis du har mod på at bruge gift, kan du bruge rounddrop

Jeg synes også at "Rounddrop" lyder sjovt.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 30-08-05 20:19

Hej Klumme
Er det et specielt område denne svamp gror her i Danmark,mere så jeg ikke får den i min kurv.

IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 20:23

Arne, humor er en god ting )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 20:53

Ajiii Psykoarne... sagde du stavefejl LOOOL Kig her: http://www.kandu.dk/dk/spg/63553

og knyt så lige din ondskabsfulde mund i MIN tråd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 20:57

IPM

Området omkring Herning skulle være særlig slemt, men osse i cyberlandet Kandu er den en alvorlig belastning. Desværre er de enester der kan fjerne den fuldstændig skrupskide ligeglade. De fatter ikke, at de ved deres eklatante ligegyldighed er ved at ødelægge deres egen Kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-08-05 21:49

Kan ikke komme på en vittighed, der stikker din Klumme..

Men her er et tip

Citat
If you find a mushroom man in our site, TELL A PARENT OR PASTOR RIGHT AWAY!
AVOID TALKING TO HIM!
Mushroom men are often very grumpy and bitter - and will lash out!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 21:53

LOOOOL

A mushroom man i korte spejderbukser med en staveplade i hånden. Et syn for guder.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-08-05 22:49

En mushroom man er kun 12½ cm høj..

Så det skal sq være et par små shorts

Sleep well!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-08-05 23:01

http://www.stickergiant.com/page/sg/PROD/sb780 her er den væsentlig mindre end 12½ cm

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 23:08

Øv, kan ikke nogen..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 23:08

køn er han jo ikke, så godt han ikke er størrer

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 23:17

årggh synes nu han ser meget sød ud *GG*

Men han er ingen sammenligning med arne irl.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 23:21

Jeg laver en for dig Mango......

Hvad siger 2 svampe når de mødes??? AJ AJ LOOOOL

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 23:21

mango nu jeg har dig, det er altså "farligt" at snakke med dig over pc'en al den virus, jeg er møjforkølet, hjalp den toddy?, min datter har givet mig en flaske "en enkelt" det må så være hele flasken ik'? jeg skulle gerne være frisk til fredag, så nu har jeg drukket temmelig meget, så i stedet for at have ondt på næsten af al det pudseri, har jeg vel ondt i hovedet i morgen?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 23:29

ååh satan da!! det lyder ikke ret godt...nej nej nej..
Ikke hele flasken

UNDSKYLD..det var ikke meningen er frygtelig ked af at jeg smittede dig!

OKI..hør her: Du bliver i sengen imorgen du er jo (har tømmermænd) forkølet..så får du hvilet ud og kan være nogenlunde frisk til fredag.

Jeg kan fortælle dig at her til morgen var jeg heller ikke frisk...jeg har været på langtur for at få parret min hund..og jeg havde det somom der var nogen der havde banket mig hele natten,,,så bid tænderne sammen *GG*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 23:30

hov..ja den toddy var bare super...jeg sov som et murmeldyr hele natten...dajlyt!...tak for opskriften

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 23:34

Oki, jeg siger til hele familien at jeg er blevet beordret i seng af dig, og det må de selvfølgelig respekterer?? har du overvejet at få et antivirusprogram?? du er da godt nok noget "farlig" at snakke med. Min tandlæge vil juble hvis jeg bider tænderne hårdt sammen, han har simpelthen dollertegn i øjnene bare han ser mig, jeg syntes han skulle blive børsnoteret

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 23:41

*FASAG* Nordsted1...ja, bare sig at jeg er sådan en meget klog eén der ved alt om forkølelser..og det er recepten...èn hel "enkelt" èn dag i sengen..og så er du klar !!

Har lige kigget på antivirusprogram..puha..bare prisen gør mig syg *GG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 23:50

http://www.spywarefri.dk/avastmanual.htm

Denne antivirus er gratis....men kan ikke holde AJ væk LOOL..... Desværre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 23:52

Norman= 10'er om måneden igennem TDC, ehm.... hva betyder FASAG? (ja ja, der er meget jeg ikke ved)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 23:54

Efter en del af "en enkelt" er jeg vel stadig med i tråden, som svamp? men nu vil jeg natte

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 23:56

osse her..natter

Kommentar
Fra : trol413

Dato : 31-08-05 00:04

Er i sikker på I ikke har fået hjernesvamp?????

Hilsen
trol413

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-05 09:58

Det eneste jeg kender til svampe, er drukmåsene nede på bodega'en.

..og selvfølgelig fodsvamp!

Ingen af delene er specielt behagelige!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-08-05 10:40

Jeg vil aldrig spise en svamp mere, efter det her.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-08-05 12:40

S.... Også. Min "vindersvampevits" fra i nat er forsvundet. Nå det var vel nok ærgerligt....vi prøver igen:

Hr Karl Johan havde været gift 4 gange.....og nu var han netop blevet enkemand for fjerde gang.

Efter begravelsen, trasker han ned på den lokale bodega for at få lidt at styrke sig på.

Her falder han i snak med Hr Morkel, som snart får hele hans livshistorie.

Morkel vil selvfølgelig gerne vise sin deltagelse, og siger til hr Karl Johan, at han ´har været meget hårdt ramt, sådan at miste 4 koner.
Så spørger han, for yderligere at vise sin deltagelse, hvad de døde af.

Jo, siger Karl Johan, de tre første døde af svampeforgiftning.

Det var dog pokkers til uheldigt sammentræf, siger Morkel, men hvad så med den fjerde kone, hvad døde hun så af?

Tjae siger Karl Johan....hun faldt ned fra altanen fra vores 5. sals lejlighed.

Uha hvor skrækkeligt....men hvordan ku' det dog gå til, spørger Morkel.

Øehh jo, siger Karl Johan og kigger på Morkel....tøver lidt, før han siger......Hun ville under ingen omstændigheder spise svampestuvning.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-08-05 12:48

Og en lille en mere......

Et ægtepar havde nogen venner til middag, og man var nu næsten færdig med at spise.
Værten så dog lidt eftertænksom ud, og pludselig rejser han sig og går hen og kigger i Svampebogen.

Han vender sig så mod selskabet mens han ser opgivende ud og ryster lidt på hovedet.

Desværre ser det ud til, siger han, at det nu kun er en trykfejl der kan redde os.

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-09-05 11:49

Manden var træt af konen, men ikke uinteresseret i hendes formue, så under middagen som han havde tilberedt, siger han: "Tag lidt mere svampesuppe elskede, så er du en engel".

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-09-05 06:53

Men hvis bare man indtager svampe sammen med gode venner, så giver det klarsyn ..Det har jeg sæl læst!

Citat
Dosering

Man bør ikke spise Spids Nøgenhat eller andre psilocybin-svampe, hvis man har det psykisk dårligt, eller for mange spøgelser i baghovedet.

Spids Nøgenhat giver klarsyn - men det er jo ikke sikkert, at man bryder sig om det man ser!

Vi kan anbefale at du spiser psilocybinsvampene sammen med gode venner, som du er tryg ved. Hvis det er første gang du skal spise svampene, så gør det sammen med èn der har prøvet det før.

Vi anbefaler førstegangs svampespisere, at starte med en lille dosis, så kan man siden tage en større dosis, hvis man føler sig fortrolig med svampene.

http://mushroom.dk/svampe/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=28

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-09-05 10:51

Nu er det jo fredag, så hvorfor ikke:

Citat
FRI LSD TIL ALLE.

Og gratis bajere.

Hilsen
Keldd.........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-09-05 11:42

Creamygirl..

Det var noget af en vejledning. Jeg kan se at man nøje skal udvælge det selskab man vil svampe den sammen med.... AJiiiiii

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-05 18:50

Glimrende børnevejledning Creamy! http://www.kandu.dk/dk/spg/73367

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-09-05 19:55

Eat shit Tedd!

Du fremstår sq efterhånden som total tåbelig i din evindelige "jeg skal komme efter dig" og påvise fejl hos dig!

Du svælger jo nærmest i harme over ikke blot mig, men også over Klumme, og derfor fatter jeg simpelthen ikke, at du maser dig ind i "Loosers Club" ....Du med så stor viden, burde holde dig for god til disse "for sjov tråde" og i stedet deltage i videndatabasen, der hvor vi andre alligevel ikke har RAM nok til at være med..

Verden må set gennem dine duggede ruder, være et frygteligt sted at være - og helt ærligt Tedd, så siger du jo ingenting, så hvad laver du her?!
Du brænder så meget energi af grundet Klumme og jeg, at jeg på trods af manglen på indhold, vil kunne oplyse min lejlighed i et år, bare ved at stikke en kontakt i måsen af dig..

ps....Pas forøvrigt på med disse "burn out" indendøre. Du risikerer at rollatoren sætter grimme mærker på linoleumsgulvet..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-09-05 20:27

Ja og så er det ikke engang løgn. LOOL - Gu ved om det er dig Creamygirl eller mig han er lun på. Men anyway.... en sjov kontaktfacon

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-05 01:45

Wow! Hvad blir det næste! Vejledning til fremstilling af bomber? Folk er endt på den lukkede pga de svampe!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-05 06:53

Og jeg gentager!

Citat
Du svælger jo nærmest i harme

Giver det dig et kick af en slags?!

Har du slet ikke opdaget at der i linket, (som jo er indsat sammen med vejledningen) er en tydelig ADVARSEL)?! og anser du andre mennesker som fuldkomne NOT thinking individer?!

http://www.mushroom.dk/svampe/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=20

At "tale" med dig er efterhånden det samme som at spille Gameboy. Det er meget sjovt i starten, men efter en rum tid opdager man, at der er ikke rigtigt er nogen mening med det..

Fac ut vivas! ..Der er altså noget i dit liv der halter Tedd - og helt seriøst - så får du lige et godt råd med på vejen..

Det klæder dig simpelthen ikke, at blive ved at squirme rundt i din påtagede forargelse, det er direkte pinligt at være vidne til..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-05 08:04

Tror sg du lider af forfølgelsesvanvid med den reaktion du kommer med! Kan du ikke tåle berettiget kritik? psilocybinsvampe er ikke noget der giver klarsyn og jeg ville ha kommet med en kommentar om det uanset hvilken bruger der havde kommet med sådan noget vås! Folk har fået permanente psykiske skader bare ved at eksperimentere 1 gang med de svampe!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 08:09

Tedd.. du er en idiot. Kortere kan det ikke siges.

Hold dig fra Kandusvampen... Den gir DIG forfølgelsesvanvid, og gør dig latterlig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-05 08:18

Nåeh! Det klumme der er på tilkaldevagt lige nu!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 08:30

Mr. Gameboy LOOL

Næææ, men når du nu ikke har andet at lave end at svælge i hvad jeg fortager mig, så kan jeg fortælle dig, at jeg har 2 fridage. Så jeg sad såmænd med min morgenkaffe og skulle se hvad der var sket på Kandu, og så - ikke særlig overraskende - at du "manden uden liv" som sædvanlig fremturer med dit latterlige nonsens.

Tedd..... hold dig fra Creamygirl, så kan du bedre ubemærket tåge videre med dit tomme liv. Når du stiller dig op til diskussion med Creamygirl, så blir kontrasten larmende skærende, og du udstiller dig som en ignorant, en bitter og tomlivet tåbe, der med al tydelighed ikke når hende til sokkeholderne. Hun er suveræn, og du er er, som hun så umanerligt rammende beskrev dig, en Mr.Gameboy.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-05 09:01

Hmm? Gad vide hvordan din (og creamys) reaktion havde været, hvis det var en anden (AJ f.eks.) der havde kommet med den bemærkning/tip om psilocybinsvampe??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 09:51

Det kan du jo gumle lidt på. Så går den uge jo med det......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-05 19:14

Klumme..

Det er simpelthen ikke værd, at spilde hverken tid eller krudt på dette nonsens!

Når man ikke evner at gennemskue sig selv, når man samtidigt med at anklage andre for at lide af forfølgelsesvanvid - ytrer sig således:

Citat
Nåeh! Det klumme der er på tilkaldevagt lige nu!

Så er der ikke meget at stille op.. Ihhh, hvor er det dog træls, at man risikerer trådopretteren deltager i sin egen tråd..Simpelthen underligt, ik?!

Så heyy Klumme! Vi ses, et andet lille snedigt sted

Ps til Tedd..
Din bemærkning 05-09-05 09:01....Jamen jeg vil sige præcis ligeså lidt, som jeg vil gøre, når jeg dagligt på kandu bliver bekendt med salg, køb og reklame for pyramidespil, samt mobil unlock..

Selv ulovligheder i form af ulovlige downloads, piratkopier, tuning af knallerter, bombefremstilling, bedrageri, nedrakning af politikere, sort/orange arbejde osv vil jeg ikke reagere på..

Sorry Tedd, men når man er ramt af en klat, så VED man det..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 20:02

Hej Creamygirl...

Han keder osse mig.... Jeg finder dig et andet sted på Kandu LOOOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-05 22:20

Ja selvføligt er det da nonsens at poste et udførligt link på Kandu om psilocybinsvampe, og berettiget kritik er jo per definition kedeligt! Men I fatter jo desværre nada! Man kan jo så bare håbe andre på Kandu gør!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-05 23:02

Biiib, batteriet i Gameboy'en er fladt..

Citat
Har du slet ikke opdaget at der i linket, (som jo er indsat sammen med vejledningen) er en tydelig ADVARSEL)?! og anser du andre mennesker som fuldkomne NOT thinking individer?!

http://www.mushroom.dk/svampe/modules.php?op=modload&name=News&file=articl e&sid=20

Flueben

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-05 23:08

Mig bekendt er der osse tydelige advarsler på cigaretpakker!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 23:15

LOOOL Du er krafteddeme dummere end jeg først antog. LOOOL Lad os lave en afstemning

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-05 23:21

Hvad er det du vil stemme om Klumme? Det er kraftstejlme dig der er ved at være for meget.
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 23:25

Om hvad som helst.... Strammer kjolen keldd LOOOL

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-05 23:32

Jeg havde ventet et uddybende svar, men fik noget af dit sædvanlige lool ævl.
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 23:39

Tjaeee.. synes du at du inviterede til mere?? keldd.... løsn korsettet og leg et andet sted, hvis du mener jeg er for meget.

FRI LSD TIL ALLE. LOOL Husk advarselstrekant........

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-05 23:49

Jeg har ingen intitioner om at lege med dig, vær sikker på det, dine altid negative vrøvlerier
er der vist ikke ret mange der gider høre på mere.
Og fint nok med mig, jeg kan sagtens lege andre steder.
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 23:57

Jamen keldd, jeg bad dig ikke skride, sagde blot, at hvis du mente jeg var for meget, så kunne du da finde et andet sted at lege. Du skal da ikke pines med at være et sted du ikke bryder dig om.

Hvis ingen gider høre på mig, har jeg da et genialt råd..... fjern fluen LOOOL. (staves LOOOL)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-05 00:05

Jamen det har du da ret i.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-09-05 09:15

Tjah! Det jo netop dit problem Klumme! Der ER ikke nogen der gider høre på dig! Du er en større pestilens end Arne. Desværre er du ved at trække creamygirl med ned i din kloak! I opfører jer lige så diktatorisk som RAM og Frida gjorde i deres velmagtsdage, og den historie ved de fleste jo hvad endte med!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 09:19

GAAAAAB....... Kig dig over skulderen tedd.... der er nogen efter dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 09:24

Hov.. glemte at give dig dette råd.... Fjern fluen, men du kan jo ikke lade være med at sidde og savle når du finder noget fra mig eller Creamygirl.

Sig mig tedd.... hvad er gået dig imod?? Hvorfor er du så indebrændt, eller er det udbrændt, eller endnu værre afbrændt LOOOOOOL

Er det helt umuligt at finde et arbejde i Århusområdet der passer til dine evner, så du kunne komme lidt hjemmefra og væk fra drikkeriet. Du kunne måske oven i købet finde dig en kæreste, så du kunne komme lidt væk fra Kandu og få et meningsfyldt liv.........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-09-05 09:33

Godt nok svært at forklare en person hvis foretrukne position er fosterstilling noget som helst!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-09-05 09:41

tedd...måske der er lidt om snakken, mht. til det klumme siger omkring: kæreste, arbejde eller et eller andet der kunne få dig ud i den friske luft? Luften har så godt af dig...og måske du kunne gøre en forskel et eller andet sted, hvem ved?
Ikke den weekend, men næste weekend, 16-17-18 sep.) mangler vi personer til at bære sten til, da min lillebror kommer og lægger 220 m2 belægningssten. Så hvis nogen skulle have lyst til : arbejde, pils ad libitum (med mindre de skal køre altså) og røde pøller og ad libitum, så er de hjertens velkomne til at gi en hånd med

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 09:43

Guud.... kan du se mig LOOOL

Prøv dog tedd......du har jo ikke andet at lave og ville elske at forklare, hvor lidt du kan li mig, hvilket selvfølgelig går mig meget på.

Kommer til at tænke på, at jeg tror at Creamygirl sætter stor pris på dit beskytterinstinkt over for hende. Hun kan jo slet ikke tage vare på sig selv og beskytte sig i mod mit "trækken hende ned i kloakken". Hvor er du uselvisk og ædel tedd

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 09:45

Afsted med dig tedd....... bare hop de røde pølser over og nap bajerne. LOOOL

Mango.... Desværre lider jeg blandt så meget andet af en "belægningsstensallergi"..... ellers var jeg da kommet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-09-05 09:49

Lyder som et godt tilbud, mango! Skaffer du osse en kæreste?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 09:50

Jeg tror sgu du vil have godt af lidt motion Klumme! Og dæ'r så daj'ligt der ude hvor Mango bor.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 09:51

Ellers ka' du komme på storvildtsjagt hos mig. Jeg har et par mulvarpe, det ikke er lykkedes mig at aflive endnu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 09:53

3773... Jeg er ikke i tvivl om at der er dejligt der ude på landet, men når jeg skal være helt ærlig, så skal jeg arbejde. Og det med at røre mig LOOOL Det har jeg sgu da folk til

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-09-05 09:57

3773..hva med dig ? du bor da ikke så langt herfra?

Klumme, du ve godt at du skal røre dig mindst 30 min. hver dag....eller er det 1 time ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 09:58

Mango.... så længe gider jeg sgu da ikke "røre mig selv"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 10:12

Tak for tilbuddet... sidst jeg var på storvildstsjagt var da jeg boede i Vesthimmerland (dejlig tid) Havde et nedlagt landbrug med alt hvad der hører til af dyr..... høns, får, gæs, 2 kaniner, en kone og lidt fra egen avl.

Disse kaniner skulle slagtes, (skulle laves til kanin i hvidløg) og jeg havde jo set i TV hvordan man på disse selvtillidsopbygningskurser bare bed nakken over på kræet eller med et lille fikst kanthåndslag lagde den død. Intet fungerede for mig. De var satme ikke til at holde fast på og bide dem i nakken... var ikke lige mig.

Så Rambo (mig) hentede salonriflen og puttede 11 skud i. De spjættede lystigt videre efter at være blevet skudt, og det kunne jeg ikke holde ud at se på, så de fik hele magasinet. De var så uspiselige bagefter, i det faren for blyforgiftning var overvældende, så de røg i skraldebøtten og den stod på pizza i stedet for. Jeg afliver ALDRIG dyr mere.... det har jeg ikke nerver til.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-09-05 10:13

Klumme *LOL*
tedd, je ve sgu it riti om jeg kender nogen der matcher dig?

Men rom blev jo ikke drukket på en nat vel? Det med en kæreste, har det med at komme af sig selv når man bevæger sig uden for, og kommer ud i samfundet...guud det ord bliver egentlig ikke brugt så meget mere...gør det?
øøh >samfundet< altså !!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-09-05 10:24

Klumme, nej kan godt se det..du er vist mere bymenneske *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 10:32

Nøhhhh jeg vil ikke sige at jeg udelukkende er bymenneske, men jeg er bedst til at spadsere rundt i jagtgrønne jagtknickers, og jagtgrønne knæstrømper og jagtgrønne jagtstøvler, og min jagtgrønne jagthat og så en siddestok og spørge lidt til vind og vejr. (lige som prins Henrik) Og så kan jeg forresten ikke fordrage lugten fra grisetoiletterne og at få alt muligt pu ha på nallerne.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-09-05 10:41

I stedet for at have så travlt med forestillinger om hvordan andre lever deres liv, klumme, så prøv at kig dig selv i spejlet engang imellem, og spørg dig selv om du kan lide hvad du ser? Det jo ikke alle herinde der kan være drukkenbolte, livsfattige, kæresteløse, gå i kjoler, være idioter og dumme, arbejdsløse og gud ved hvad ellers nedladende du kan finde på, bare fordi de tillader sig at opponere mod dig! Dit eneste formål på Kandu er at ødelægge et godt forum, det burde da stå klart for enhver nu, svampe klarsyn eller ej!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 10:52

tedd tedd tedd...... du er

Prøv at sætte dig ud over din aversion mod mig, og glem det med at du gerne vil kvase mig under din fod (hvorfor forresten), så vil du opleve en stor sten falde fra dit bryst.

Hvis det er Creamygirls rygte og videre skæbne der bekymrer dig, så er jeg altså sikker på at hun sagtens kan tage vare på sig selv. Du behøver ikke lege "stærk" mand for at vise dig over for hende.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 10:57

I øvrigt tror jeg slet ikke, at du er hendes type LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 10:57

Beklager Mango, kalenderen er grumt overtegnet. Men jeg har næsten udsigt ud til dig. Kan se Gylling Næs fra Køkken vinduet. Iøvrigt er fliser sådan noget slemt noget med ondt i ryggen og vabler på fingrene. Desuden tror jeg ikke at byggeledelsen på min egen byggeplads vil acceptere fravær på pladsen. Det kunne ende i både dagbøder og alle mulige andre uønskede sanktioner.

->Klumme. De der blinde nogen, med de store handsker, ordner vi almindeligvis på bedste tyske facon, vha gasning (eet stk bil og en slange). Alternativt, var der en, der var dum nok til at stikke hovedet op da græsset blev slået - det holdte den ikke til, skal jeg hilse og sige!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 11:00

Nååå ja for fanden. Den tyske model Zyklon B....genialt Så kan de gå til de evige muldvarpemarker til tonerne af "Ein Gaskammergut gaskammergut tra la la"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 11:02

Nååå nej.. Den hedder jo "Ein Salzkammergut salzkammergut tra la la". Sorry

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 11:03

Nå... har ikke mere tid. Skal ud at se på en vaskemaskine......

Hyg jer....osse dig tedd *SS*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 11:05

Nåå ja.. vaskemaskine. Min gæster klager over at suppen smager af undertøj. Smagen må jo komme fra det tøj jeg koger i suppegryden, og den går jo ikke LOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 11:20

Arhhh for dælen Klumme, så skal du tage en jyde med. De betaler sjældent hvad der står på skiltet! Og alle bilerne herovre har jo jydekrog, så vi kan fragte tingene hjem på traileren.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 11:22

HEHEHEHE...... 3773. Har allieret mig med een fra Ringkøbing, og det med prisen er på plads LOOOOL Men ellers tak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-09-05 11:24

Det en skam at din tråd om Franksp er blevet fjernet! At se dig og creamy nedgøre en mand, der havde oprettet en tråd om at han savnede (og sørgede over) sin mor fordi hun lige var død, bare fordi I mente han var på Arnes side! Der viste I sandelig jeres sande jeg(er). Men manden var jo en klynker i jeres øjne, ligesom alle der kommer med det mindste pip imod Jer!

Sandheden er desværre at mange vælger at lefle for jer eller ignorere jer, i håb om at de ikke er de næste der skal igennem jeres kødhakker!

Så aversion imod jer! Næh jeg ser det som et forsvar for et ordenligt, anstændigt, frit og levedygtigt Kandu, hvor der er plads til alle mennesker, der har lyst til at deltage i et sådan forum. Så længe jeg er på Kandu skal jeg nok gøre mit til at oplyse folk om jeres lille sociologiske experiment, der går ud på at omdanne et frit Kandu til fascisme (og alt hvad det indebærer af "udryddelse" af anderledes tænkende)!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 11:32

WHAUUUU Mr. Gameboy LOOL Du er alletiders frontkæmper..... hang on, men husk at skifte batterier

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-09-05 12:28

*hvisker* ikke for noget..men Fransp ER en klynker! ...

3773, nu er det "bare" små holmegårds sten, så det er ikke så slemt (siger hende der kun kan tage én af gangen)
...

Gider i ikke godt holde med al jeres fnidder, i ha sat jer i hovedet hvordan hinanden ER , og det fnidrer i så videre på!
Klumme og tedd, jeg er overbevist om at i begge er nogle rigtig flinke fyre, prøv nu at lade være med at køre på hinanden...det virker altså sådan lidt "tøsedrengsagtigt"....det ku træffe at man mistede respekten for jer!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 13:01

Tedd har ikke min respekt mere, efter sidste omgang skrigeri fra hans side. Opfriskede lige overfaldende på min person fra juli måned.

Okaj Mango, det var nogle søde små nogle. Rød/sort/grå mix? Men jeg har stadig ikke tid!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 13:03

Desuden laver Tedd her, som andre steder NØJAGTIGT hvad han selv angriber Klumme for. Nemlig bryder ind og sværter løs.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 13:12

Det er da så oplagt hvad tedd har gang i. Nu virker hans klistrede"creamybabe" ikke mere (har den nogensinde virket????), og mig kan han pr. definition ikke li, så derfor skøjter fjolset derud af med sit paranoide gylle under dække af at "beskytte" fjolser som franktudekiks mv.

Hvad fanden laver han forresten i MIN tråd? Det er MIG der er trådejer!!!!! Så herut Mr. Gamboy. Find et andet sted og leg Robin Hood og hold så op med at lede efter mig og "creamybabe" loool (staves loool).... vi vil være i fred for dig, og hygge os uden at du sidder på sengekanten og glor

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-09-05 20:10

Hmm, må vist lige klaske fluebenet på igen!

Da én tydeligvis irriteret Tedd ikke gider belemre sig med at sende kandu teamet denne tråd – og få dem til at slette (et i hans øjne) ubehageligt budskab, så har jeg hermed selv ulejliget mig med opgaven – og giver dermed teamet bag kandu mulighed for selv at tage stilling til om jeg evt. senere skulle komme i tanke om at vurdere, hvorledes de vil forholde sig….Hvor svært kan det være?!

Til Jer (hvis der over hovedet er nogen), der efter mit indlæg Dato : 02-09-05 06:53 skulle være så letsindige straks og med det samme, at samle et par venner til en svampeaften!!!

Læs lige Alexanders beretning..

Når det er gjort, så tro ikke, at Keldds bemærkning "FRI LSD" er bedre end svampene. Selv LSD har sendt folk på den lukkede, men det glemte Tedd i farten at fortælle..

Til dig Tedd..

Prøv lige at se denne tråd igennem – og fortæl mig, at du seriøst mener der har været noget som helst alvor gemt bag de skrevne ord. Tror du virkelig på, at nogen her i tråden har den holdning, at indtagelse af svampe giver et klarsyn, og at der burde være FRI LSD til alle?!

Har du virkelig så svært ved at gennemskue ironi?! - kedede du dig, da du hoppede ind i tråden?! – eller var/er din påtagede forargelse måske ligefrem en rar følelse?! ..i mangel af bedre?!

Indtil du dukkede op i tråden var stemningen blandt deltagerene nærmest lidt fjollet og uskyldigt. Det skulle du så lige ind og pille ved, ikke sandt?! …

Du gik målrettet og bevidst ind med et indlæg i et forsøg på at piske en stemning op.. (noget du ellers ikke bryder dig om, hvis jeg husker korrekt)

Stemningen gik i fløjten. Selv keldd blev pissed off – men effekten var dog at tråden døde! Fint nok.

Desværre sidder jeg lige nu med den fornemmelse, at trådens "død" ikke var din hensigt, idet du straks fra morgenstunden af - bar lidt mere brænde til bålet..

Citat
Fra : tedd Dato : 06-09-05 09:15
Tjah! Det jo netop dit problem Klumme! Der ER ikke nogen der gider høre på dig! Du er en større pestilens end Arne. Desværre er du ved at trække creamygirl med ned i din kloak! I opfører jer lige så diktatorisk som RAM og Frida gjorde i deres velmagtsdage, og den historie ved de fleste jo hvad endte med!

Puha. Din mund må ligne en hønserøv Tedd. Sikke dog mange problemer Klumme og jeg giver dig..
Og inden du skynder dig at komme med klassikeren: "Det da godt Klumme har creamybabe til at samle sin sut op" – så stop lige op en gang – og tænk dig om inden!

Er det komplet umuligt for dig, at forestille dig Klumme og jeg som to selvstændige tænkende individer?! – og kan du slet ikke abstrahere fra dit had til profiler (der ikke en gang er her længere?!) Ja undskyld, men jeg forestiller mig at det må være ret så belastende at gå rundt med disse dystre tanker..

Jeg synes ærlig talt, at du skal tage og vaske fråden væk fra din mund – og acceptere at ikke alle synes Klumme er en pestilens. Ligesom jeg må acceptere, at ikke alle synes AJ er en pestilens..

Apropos AJ, så synes jeg nok at du går lidt til ekstremerne ved at påstå at JEG går i kødet på profiler der er "på arnes side" (sikke da et infantilt udtryk)

Du skriver

Citat
Det en skam at din tråd om Franksp er blevet fjernet! At se dig og creamy nedgøre en mand, der havde oprettet en tråd om at han savnede (og sørgede over) sin mor fordi hun lige var død, bare fordi I mente han var på Arnes side! Der viste I sandelig jeres sande jeg(er). Men manden var jo en klynker i jeres øjne, ligesom alle der kommer med det mindste pip imod Jer!

Vær du blot glad for, at DEN tråd er fjernet. Du er så indebrændt Tedd, at du ikke en gang husker (eller ikke vil huske) korrekt..
Bortset fra, at jeg ytrede enighed i Klummes tråd , som iøvrigt havde titlen "hvor meget er for meget" - og som var et yderst sobert oplæg til, hvad vi hver især tænker/føler, når der åbnes tråde med ømtålelige emner, så som en sorgproces - så debatterede jeg fandme sagligt i den tråd – og havde overhovedet ikke mine tanker på bestemte profiler. Jeg debatterede udelukkende med udgangspunkt i – om jeg mener kandu er et gearet sted til at bearbejde en sorg..

Desuden glemmer du en MEGET væsentlig detalje. Det var nemlig DIG, der gik ind i "hvor meget er hvor meget" tråden og gjorde opmærksom på franksp tråd..
Klumme havde overhovedet ikke nævnt, hverken navne, tråde, eller noget som helst andet der kunne relatere til en specifik profil, eller en specifik tråd – ergo anede jeg ikke hvem franksp var – og om han og arne var "på samme side".

Alle i Klummes tråd, havde indtil du dukkede op debatteret med udgangspunkt i hvad der rent faktisk stod skrevet i Klummes oplæg. Lad mig genopfriske din dårlige hukommelse..

Der stod INTET om franksp. Der stod INTET om, at franksp er på arnes side - og der stod INTET om, at man ikke måtte være uenig med Klumme..

Der stod derimod, at Klumme havde svært ved at forholde sig til visse tråde, og til tider krummede tæer, når han fik åbnet en tråd, hvor andres privatliv blev serveret for hans fødder. Han fortalte også, at han ligefrem kunne væmmes - og spurgte om andre havde det ligedan, eller om det var bare var ham, der havde disse fordomme..

Det er bare for tyndt ude, når du må ty til at beskylde mig for noget, som DU tror jeg kunne finde på at mene….Og din påstand i ovenstående citat, er simpelthen under lavmålet – og jeg er tilbøjelig til at tro, at du hver gang du ser mit nick (i en tråd hvor også Klumme optræder) blot vælger at se rødt – og ikke en gang tager dig tid til at læse, hvad der egentlig bliver skrevet – før du langer ud!

Desuden så begriber jeg ikke, hvad der egentligt er dit formål Tedd?! ..Hvad får du ud af, at synliggøre, at Klumme måske ikke bryder sig om franksp facon?! – og hvad får du ud af, at synliggøre du ikke bryder dig om Klummes facon?!

Er det virkelig så vanskeligt for dig at acceptere, at langt de fleste mennesker ikke går rundt og elsker "gud og hver mand" ..Nogle har en kemi – og andre har ikke..
slut prut!

Fix det, lev med det eller kom videre. Kan du gøre noget ved den manglende kemi, så gør det. Hvis du ikke kan gøre noget, så lad være med at bekymre dig!
Du kan sq da ikke tvinge folk til at "elske" hinanden!

Må nok indrømme, at jeg blev vred over dine sidste indlæg her i tråden. Det er dog gået over igen, men jeg kan da godt ærgre mig lidt over, at du gider køre dine kanoner frem pga så latterligt et grundlag, at jeg skulle være talskvinde for at svampe giver et klarsyn!

Desværre forholder det sig jo anderledes Tedd – og desværre er det kun du og jeg, der er vidende om den oprindelige grund til din aversion imod mig, men du kan dog bide dig selv i næsen på, at selvom du ynder at tvære både din påtagede forargelse, samt begrebet paranoia over på mig, så er jeg altså ikke dummere (på trods af min hårfarve) end at jeg sagtens kan gennemskue, at du lige præcis siden vores mere private kontakt, gentagne gange maser dig ind i tråde, blot for at fyre dine spydigheder af..

Et eksempel: http://www.kandu.dk/dk/spg/71161

Her skete der nøjagtigt det samme, som der sker her. Du har IKKE deltaget i tråden, men kommer som den "lurer" du jo er, blot for at nedgøre min måde at debattere på, samt Klummes deltagelse i tråden..

Jeg finder det ærlig talt både pinligt, barnligt - og synes det er et aldeles usympatisk træk hos dig, at vores private kontakt skulle ende sådan..

Du behøver ikke svare Tedd. Du for længst tabt for min respekt, og derfor er din mening uden betydning..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-09-05 20:18

Og selvfølgelig skulle det kikse med det første i mit indlæg ..

Jeg mener, at jeg har givet teamet bag kandu mulighed for at vurdere om jeg senere skulle få den fikse idé, at lave en brugervejledning til en bombe..
Set i lyset af, at jeg jo har givet en vejledning til, hvorledes man indtage svampe..

Tror de dét, må de jo, enten smide mig ud, eller banne mig. Terrorister og andet "godtfolk" kan vi jo ikke have siddende i en videndatabase..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-09-05 21:15

Hvordan du kan beskrive stemningen i en hadetråd (som den her jo helt klart er) som "nærmest lidt fjollet og uskyldigt" går godt nok over min forstand!
Hvordan du kan forsvare en person, hvis sprogbrug er så infantilt og perfidt, at det burde være langt mere forbudt for børn end Arnes er, går osse over min forstand!

Nej jeg kan ikke tvinge folk til at elske hinanden og har absolut heller ingen intentioner om det; men jeg har lov til at mene at man bør have respekt for andre meninger end ens egne i et åbent forum som Kandu og at det er forkert at bruge nedladende og injurerende udtalelser om andre bare fordi man er uenig med dem! F.eks udtryk som "tag dig en tudekiks" Sådan noget finder jeg nemligt pinligt, barnligt og usympatisk for at bruge dine egne ord!

Hele dit lange indlæg er temmeligt dobbeltmoralsk specielt dit indlæg om Klummes FrankSP tråd, og ærligt talt er jeg fuldkommen ligeglad med om du har mistet respekten for mig, når du ikke er istand til at vise respekt for andre end dig selv og Klumme her på Kandu!

Jeg kan godt forstå du har bedt Kandu om at fjerne dit tåbelige svampeindlæg, men at bortforklare det som ironi er patetisk!

Og at blive betegnet som en lurer i en åben tråd i et åbent forum kan jeg kun smile af Hvis jeg virkeligt ville "nedgøre" dig ville jeg da begynde at bruge de metoder som Klumme står for ved at gå ind med spydigheder i alle tråde du deltager i! Men som sagt går jeg kun efter bolden og ikke manden (eller kvinden)

P.S. Ja det er mig komplet umuligt at se dig og Klumme som to selvstændigt tænkende individer, når I dukker op i en tråd sammen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 21:35

Citat
Klumme Dato : 06-09-05 11:05

Nåå ja.. vaskemaskine. Min gæster klager over at suppen smager af undertøj. Smagen må jo komme fra det tøj jeg koger i suppegryden, og den går jo ikke LOOOOL

Klumme, hvis du nu har fodsvamp, kan du så ikke koge dine sokker i gryden.
Så får du den bedste svampesuppe *LOOOOOOL

Oversætter lige LOOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-09-05 21:38

Og du har ikke format nok til at se, at jeg forsvarer mig selv!

For helvede da. Det er jo ikke kun Klumme du revser i dine indlæg, vel?!

Du skriver direkte, at jeg nedgør franksp i en tråd. Dette er en lodret løgn - og det er det jeg forsvarer mig imod!

Get real! og fat at Klumme ikke er min siamesiske tvilling! ...Det du mellem linjerne siger, er at så længe jeg ikke har samme mening om ham som dig, så er vi to uvenner.
Hold kæft en voksen måde at tackle en tilspidset situation på.. <--(ironi)

Citat
I opfører jer lige så diktatorisk som RAM og Frida gjorde i deres velmagtsdage, og den historie ved de fleste jo hvad endte med!

Synes fandme det er på tide du tjekker din msn meddelelsesoversigt, og indser hvem af os to, der er DIKTATORISK!

Vor herre bevar mig vel Tedd

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-09-05 22:06

Creamy...guuud har i været kærester? .... I lyder virklig som et X-par *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-09-05 22:45

Mango.

Pas på den halve vind. Det kan være den forkerte halvdel, du har fat i.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 23:25

Det nytter ikke noget at ”diskutere” med den badebold Creamygirl. Han vil af gode grunde (set fra hans side) ikke fatte en skid. Jeg husker specielt 2 tråde

http://www.kandu.dk/dk/spg/70157 og http://www.kandu.dk/dk/spg/70561

hvor du i den sidste 22-08-05 22:01 fortæller om dine msn kontakter. Jeg er næsten sikker på, at nr. 4 på din liste er denne vrede tedd , og det er det, som gør ham så skide indebrændt. Begge tråde viser med al tydelighed, at han har det uendelig svært, når han ikke er i fokus, og endnu sværere når han bliver afvist.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-09-05 23:37

.............ØV....kunne ikke få creamy til at fortælle........................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 23:49

Ahhhh Mango..... Som hun skrev..... pas på den halve vind LOOL. Hvis det var tilfældet, så ville jeg mene, at tedd havde en betydelig bedre smag end Creamygirl.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-05 23:51

Ans for satan.... BVADR....... Svampesuppe på fodsvamp Gider du lige LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 00:02

Så kunne jeg godt komme med en anden svampesuppe men det undlader jeg .

LOOOOL

oversætter lige

LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-09-05 00:06

Tak for det.... Så sover jeg sikkert bedre LOOL (staves LOOL)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 00:12

Klumme

Du ved da ikke hvor meget jeg *LOOOL*

*LOOOL* er da sjovere end *LOOL*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-09-05 00:23

Ans.

Nej det er da rigtigt LOOOOOL. Vi må hellere passe på, for der sidder jo et eller andet sygt individ derude og følger med (ved jeg hi hi), og han er vildt sur over at han ikke kan stave til mere end LOL. (altså uden at stave forkert - det er fordi han ikke har så mange sæller LOOOOL)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 00:30

godt Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-09-05 00:32

Tak. Skal sove ved siden af mit nye komfur, så det ikke føler sig alene LOOL

Kan jo ligge og læse i ovnlyset.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 00:46

KMPLAG

Troede det var en ny vaskemaskine du skulle ha'

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-09-05 01:05

Måske er det combivaskemaskine

Kan lige se Klumme ligge og læse pornoblade foran ovnen *KMPLAG*

Kommentar
Fra : 1.Eastwood

Dato : 07-09-05 07:37

tedd, din personlighed er virkelig et studium værd. Meget meget interessant, men sammenfattende mener jeg bestemt at du har brug for noget hjælp til at komme ud af den onde cirkel du bevæger dig rundt i. Kan du virkelig ikke selv se, at din frustration og vrede udelukkende skyldes det ( der for mig er så tydeligt ) at du på et tidspunkt må have fået en afvisning fra creamygirl, hvilket jeg så udemærket forstår når jeg læser http://www.kandu.dk/dk/spg/70157 foruden den attitude du formentlig har ført dig frem med i flg. http://www.kandu.dk/dk/spg/70561 da i var på messenger. At du er gal på Klumme (som jeg godt kan se er lidt grov ind i mellem, men dog med et dejligt stænk af humor) hænger sammen med det faktum, at han og creamygirl snakker godt sammen. Du er simpelthen jaloux. Se at få gjort noget ved det inden det forpester dit liv.

Jeg kan ikke lave smilys, så du må undvære

Kommentar
Fra : trol413

Dato : 07-09-05 08:41

Bøv

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-05 09:17

Meget interessant analyse Eastwood! Nu stammer bemærkning creamys hjernelamme hjerneceller som overskrift i mit spørgsmål herfra
http://www.kandu.dk/dk/spg/70032 og er ironisk ment, så læs venligst den tråd istedet for at forsøge at manipulere den her tråd over i noget den ikke handler om!
Og måske gør den alligevel! Internet Messenger er en såkaldt instant messenger og ligger af den grund tæt op af talesproget (velegnet til ping pong beskeder), mens Kandu er et Forum (skriftssprog), og er derfor velegnet til at man kan tænke over hvad man siger, før man poster det! Desværre kan der osse gå ping pong i Kandu, og det er måske forklaringen på af nogle diskussioner kan komme lidt langt ud?

Med hensyn til creamy så lad mig lige slå fast at vi ganske rigtigt stoppede kontakten på MSN af grunde som jeg mener tilhører privatlivets fred og ikke skal diskuteres eller analyseres her i et åbent forum! Jeg har efter ønske fra hende slettet hende fra MSN incl. hendes meddelelsesoversigt!

Jeg har ikke et horn i siden på creamy men forbeholder mig da ret til at debatere med hende på lige fod med alle andre Kanduer, når jeg synes der er noget at debattere om!

Og hvem er det egenligt der udtrykker frustration og vrede i denne tråd Eastwood?

Kommentar
Fra : 1.Eastwood

Dato : 07-09-05 09:52

Al respekt for privatlivets fred tedd.

Men når jeg ærligt smider jeres indlæg og indhold af samme på vægtskålene, så er det altså ser med mine øjne creamygirls side der vipper ned. Du er ramt på en eller anden måde, og det skinner igennem i dine umodne og udenomargumentatoriske bemærkninger. Men fred med det. Det finder i jo nok ud af, eller også gør i ikke. Jeg har ikke været aktiv på Kandu, og har kun fulgt med fra en sidelinie, så der er måske meget jeg ikke ved.

Ros skal creamygirl dog have for sit stilrene og velargumenterede sprog, for ikke at tale om hendes underfundige humor. Hun er en gevinst for Kandu og uden tvivl også for sin private omgangskreds.

På dit sidste spørgsmål må jeg svare dig, at det gør du. creamygirl er måske nok vred men udviser ikke samme bitre frustration som du gør, og hendes vrede skyldes jo dig og din måde at kommentere i tråden, hvilket så er naturligt at give udtryk for her.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-05 10:17

Jeg tror desværre ikke vi kommer meget længere, Eastwood Du ser det som et personligt opgør hvor der skal vælges side, og det er ikke det det handler om!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-05 17:07

Jeg må indrømme I er dygtige creamy og Klumme!

Dygtige til at manipulere og knægte ytringsfriheden på det endnu åbne forum Kandu!

En helt berettiget kritik af creamy fordi hun poster et link til farlige svampe (endog med doseringshjælp) udløser et rasende modangreb (indbefattende forsøg på at stemple den formastelige, som idiot, dum, alkoholiker, have et tomt indholdsløst liv etc etc) Da det ikke helt lykkes, så vender man lige rundt på en tallerken og spiller uskyldig offer for en en bitter, frustreret, afvist, kærlighedshungrende stalker! Så er den ged barberet!
Er der flere der vover at kritisere os?

Hvad med at svare på den kritik der er stillet istedet for at forsøge at få Kandu til at slette indlægget der startede kritikken? Gå efter bolden istedet for at gå efter manden! Og prøv at følge de "uskrevne regler" som I selv er de første til at opstille!
Citat
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
Abraham Lincoln.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-09-05 22:21

Eastwood... Du har misforstået et eller andet, men pyt med det. Ellers en meget god analyse.

Tedd... Hvis du selv tror på det, så er det ok med mig.

Ans.... Det blev både til vaskemaskine, køleskab og komfur. Man læser fint i det lys fra komfuret, og kan bruge timeren som vækkeur LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 22:36

Sover du i køkkenet LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-09-05 22:39

Næææ ikke normalt, men det var da synd det fine komfur skulle stå alene hele natten på et nyt sted...... LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-09-05 22:42

Så vi kiggede lidt i kogebøger og snakkede om alt det vi skulle lave sammen. Ikke pornoblade som creamygirl skrev Fy ha da.... LOOOL ikke i et køkken

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-05 22:56

Egenligt meget sjovt at lave en søgning på eastwood på Kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-05 23:04

Prøv at lave en avanceret søgning og slå fluen fra i nyhedsgrupper! Så lav en intern søgning i de tråde der dukker op! Looool!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-09-05 12:01

Tedd.

Din kommentar Dato : 07-09-05 17:07 --> Kort fortalt. For mig lyder det som om du har ondt i alle organer - og det synes jeg er synd for dig!

Dato : 07-09-05 23:04 --> Har lavet en søgning...OG?! ..
Du skriver jo nada om, hvad man skal kigge efter Er vi ude i noget hjemmefixet analyse/fortolkning, noget paranoia, eller hvad handler den søgning om?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-05 17:22

Prøvede også en søgning og kom til den konklusion at du må have meget lave dørkarme Tedd - har du slået hovedet?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-05 17:50

Bette tedd. Jeg synes det er synd for dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-09-05 20:52

.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-05 00:18

Citat
Jeg har efter ønske fra hende slettet hende fra MSN incl. hendes meddelelsesoversigt!

Øhh nej, det har du ikke Tedd!...Jeg har slettet dig og ved derfor, at jeg ikke fremgår på listen der dukker op, hvis du klikker på funktioner -> indstillinger -> beskyttelse af personlige indstillinger og derefter klikker på den lille kasse "vis" ...Her fremkommer teksten "følgende personer har føjet dig til deres liste over kontaktpersoner"

Behøver jeg fortælle, at hvis jeg gør det samme, så står du stadig på den liste?! - ergo har du kun blokeret mig - og jeg beder dig nu slette mig helt, af den simple grund, at en blokering ikke fratager dig muligheden for at se min status..

Dette har intet med forfølgelsesvanvid at gøre...men er mere fordi det er simpel høflighed, at gøre som man rent faktisk påstår at have gjort!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-05 13:29

Thx

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-05 16:18

Så skulle det vist virke?

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 500 point
Dato : 18-09-05 18:21

Du vil stadig gerne i dialog, hva?! -> http://www.kandu.dk/dk/spg/74168

Citat
Upopulære når I optræder i flok skulle jeg nok ha specificeret, dine ellers udmærkede indlæg i seriøse tråde har jeg skam intet imod!

Du for længst tabt for min respekt, og derfor er din mening uden betydning!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-09-05 07:21

Kernen i dit problem er Klumme

Derfor får du svar i dén tråd, hvor hele dit show startede..

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 21:44

Gider ikke uddybe, men creamygirl får point.....Lad være at spørge hvorfor tedd