/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hvordan samle mailadresser i Outlook?
Fra : SubZero69
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 30-08-05 18:15

Jeg bruger Outlook 2003, og jeg har forskellige grupper, som jeg gerne vil sætte sammen. Altså f.eks. hvis jeg gerne vil samle alle venner under en, så vil jeg bare kunne indtaste alle mailadresserne en gang, og så næste gang, at jeg skal sende en mail til alle venner, så skriver jeg bare "venner" i adressefeltet. Kan det ikke lade sig gøre???

//sub

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 60 point
Dato : 30-08-05 18:27

Ja, flere muligheder

Den mest enkelte til det du efterlyser:

Åben outlook

vælg "kontaktpersoner"

Højreklik ude i feltet mellem kontaktpersoner

I stedet for "ny kontaktperson" vælger du "ny distributionsliste"

Brug "vælg medlemmer" til at tilføje dem, du vil have med

Navngiv listen (f.eks. venner)

Næste gang du laver en mail og trykker "til", vælger du distributionslisten.

Let og enkelt

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 30-08-05 19:32

Tak for svaret erling_l.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 30-08-05 19:49

velbekomme