/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Amway
Fra : smutter50
Vist : 1001 gange
200 point
Dato : 30-08-05 17:55

Har været til "salgsmøde" vedr. Amway.
Det virker lidt "sekt-agtigt" og lidt a'la' pyramidespil....
Hvad er jeres erfaringer??
Jeg er skeptisk af natur, så derfor også her.
Jeg har set div. LINK, så dem vil jeg gerne frabede mig.
Jeg vil gerne have nogle personlige erfaringer.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-08-05 18:01

personligt har jeg mødt dem til et møde. Tag dybt afstand fra dem, du bliver IKKE rig.

Jeg blev "svinet" til da jeg ikke ville fortsætte, de mente ikke at jeg vidste hvad jeg gik glip af.................

Efter et stykke tid gik mange ud, de fandt ud af hvad de gik glip af ved at være sælger...........faktisk alt det fornuftige i livet.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-08-05 18:03

hvis du har læst div LINK som du skriver, så må du jo også have læst en masse personlige beretninger. Dem er der fyldt af via Google. 99% negative, og den sidste procent er sikkert skrevet af Amway selv

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 200 point
Dato : 30-08-05 21:32

amway er et pyramidespil, i den forstand at der på toppen sidder en "smart nar" som har nogle under sig som igen har nogle under sig som igen har nogle under sig og så videre, og hele vejen igennem er der procenter af penge der cirkulere for til sidst at ende på toppen.. og så er deres produkter sgi ikke værd at skrive om...

Af skade bliver man klog, så det gjorde jeg

hygge og hold dig fra dem
Melander

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 30-08-05 22:24

tv lavede et indslag om det sidste år. De fandt kun meget få der blev rige. Meget få. Og de levede fedt afsondret fra verden - og afsondret fra diciplene i amway. Alle andre bleve bare røvrendt.

Godkendelse af svar
Fra : smutter50

Dato : 23-09-05 09:19

Tak for svaret Melander.