/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
mit hår
Fra : bublebee
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 30-08-05 12:15

Hej. Jeg bakser lidt med mit hår til tider sys jeg godt nok.
Jeg var til frisøren igår og blive klippet og da hun var færdig puttede hun et eller andet i inden hun tørrede det og så lå det pænt og glat (det går til skuldrene nu) . Men om jeg selv kan få det til at ligge pænt ? Niks.

Hvad kan jeg gøre, nogle der har et forslag til hva man kan putte i? Gerne noget jeg kan købe i brugsen eller evt min frisør i byen. Det er nemlig hvad der ligger her.

Please hjælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-08-05 12:16

ring dog til den frisør og spørg hvad hun brugte og om du kan købe det hos hende - det ville glæde hendes pengepung

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-05 12:17

hehe ja det ville det garanteret ;) men den frisør jeg var til er i odense - og den frisør her i byen har jeg ikke været ved, men det kan selvfølgelig ske hun også har et eller andet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-08-05 12:20

hvad forhindrer dig i at ringe til odense og finde produktet et andet sted ???

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-05 12:21

ss ja det er rigtig nok

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 12:42

alle frisører har sådan noget fedtestads til at sætte håret med, men om du kan få det til at sidde ligesom hos frisøren det er en anden sag

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-05 12:44

hehe det er altid svært....men prøver at gå op til vores frisør her i byen

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 30-08-05 12:48

Hej bublebee.
Her er et link til noget, som hedder Tigi Haircare. De har også hårglatningsmidler. Ellers kan du købe et glattejern, få trukket krøllerne ud (omvendt permanent). Jeg mener også, at El' Vital har noget shampoo, som har en udglattende effekt.
www.lookfantastic.com
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-05 14:49

Hey var oppe ved frisøren her i byen og købte noget som hedder: Wella High Hair. Noget til at putte i fugtigt hår, tørre det og så bruge et glattejern. det virker og tager en del tid ;) har brugt ca. 10 min på det....Er jeg slet ikke vant til.

Der må være en nemmere måde. Dette ksotede 105 kr. Nogen der evt kender noget billigere der kan bruges til det samme? Og nogen der kender et produkt man kan bruge for virkelig at få håret til at skinne ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 14:53

10 min på håret er altså ikke særligt meget, og om et par dage kan du så gøre det hurtigere, du skal bare lige ha' tavet

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-08-05 14:58

De fleste hårkurer af god kvalitet virker som du ønsker.
De gør håret tungere og hjælper dermed til at glatte ud. Desuden får det håret til at se sundere ud, det føles sundere og skinner...

Men men... Hvis du synes 105 kr er meget, så tror jeg, det bliver halvsvært. Desværre er kvalitetshårdprodukter temmelig kostbare...

Kig eventuelt her: www.dochair.dk
Det er professionelle produkter bare lidt billigere.

Selv bruger jeg både god shampoo og et godt plejeprodukt ved siden af. Det gør håret lettere at styre og det ser bedre ud

Vaxen

Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 30-08-05 15:17

Hva med at prøve hårvoks, mit hår er meget kraftigt og en del uarbejdsvillig til tider, men hvis jeg putter voks i så kan jeg gøre med det hvad jeg vil, frisører bruger også voks og det kan fås i brugsen og ligger i prisklassen fra 30 kr og opefter, det fås ligeledes i forskellige mærker.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-05 16:04

ub40nr1: Bliver håret ikke fedtet at se på?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 30-08-05 16:05

hehe det er nok fordi jeg de sidste 3 år bare har ladet håret vokse. er ikke vant til at have det i frisure

Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 30-08-05 21:52

Når man har kommet voksen i og sat det kan man stille og roligt køre en kam igennem, så klumper håret ikke sammen, og håret kan rettes til igen.

Jeg syntes ikke håret ser fedtet ud, det føltes sådan, det er da værre når folk bruger hårlak. det har garanteret været voks frisøren har brugt, men husk at varm det op i hænderne før du kommer det i håret. ( gnid det godt i hænderne)

Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 30-08-05 21:56

Jeg har veninde hvis mor er frisør, hun siger det er voks de fleste frisører bruger, det kan også fås i sprey form, i en lille rund flaske, men det er langt dyrere end i en bøtte, og det i bøtten er lige så godt, det er bare tykkere og skal varmes op i hænderne.

Kommentar
Fra : musse2

Dato : 13-10-05 22:31

Jeg købte også dyre produkter i tidernes morgen, for at gøre mit lange hår glattere samt glansfuldt.....lige indtil den dag en frisør fortalte mig at jeg kunne bruge en lille sjat-og jeg skrev lille!!!! madolie, det er ligegyldigt hvilken en der bruges. Dette "varmes" op ml håndfladerne, og glattes herefter ud i håret.især spidserne syner langt sundere. Det lugter ikke og håret bliver dejligt blødt, smidigt og glansfuldt. Jeg har ikke brugt andet siden og med den rette mængde fedter det ikke

Annuller spørgsmålet
Fra : bublebee

Dato : 22-08-06 15:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål