/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
counter strik condition zero
Fra : legind
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 30-08-05 10:03

kan man installere counter strik på en anden pc hvis man allerede har brugt aktiverings koden og ønsker at installere det på en anden computer der hjemme

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-05 10:09

Jo men du kan nok ikke spille på de officielle servere, uden at nummeret bliver banned!

Kommentar
Fra : legind

Dato : 30-08-05 10:11

det skal jeg ikke det er fordi jeg vil ha det på en anden comp som er hurtigere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 10:12

Nej det kan du ikke, din key er blevet registeret en gang, så du bliver nød til at købe en ny key til ca. kr. 100

Kommentar
Fra : legind

Dato : 30-08-05 10:15

æv det er da skidt men forstår det godt det vil sige at hvis ens pc går ned kan det koste 100 kr hvis man bliver nød til at installere det igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-05 10:18

så længe du kun bruger den på een PC af gangen kan du godt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-05 10:21

Nå! Der er åbenbart divergerende meninger!

Citat
If you buy a new computer or need to re-format your old computer, you can keep using your old account—Steam will automatically download all of your information to the new computer.

Although you can use your account on any computer, it can only be used on one computer at a time.

taget herfra http://www.forumplanet.com/counterstrike/topic.asp?fid=6881&tid=1596077

Kommentar
Fra : legind

Dato : 30-08-05 10:46

vil det sige at jeg bare taster koden ind igen????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 10:58

Ja, det ser da sådan ud, heldigt nok

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-05 11:10

Du bruger bare dit gamle user name og password og taster koden ind!

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 50 point
Dato : 30-08-05 15:42

du skal gøre følgende på din nye computer: Gå ind på internettet og download steam installationsfilen og så installer steam, når det er installeret åbner du og når den spørger efter bruger navn (Username) og kodeord (password) skal du bare skrive de oplysninger som du har på din bruger, som du bruger til på din gamle computer... Jeg tror ikke du kan spille for eksempel Counter-strike Zero og Counter-Strike på sammen tid over internettet da det er den sammen bruger, men jeg ved dog at du kan spille på så mange computere du vil på samme tid, i samme spil, sammen, hvis du spiller over LAN (Local Area Network) som du kun kan over en switchbox

Hilsen ME.alexander

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 31-08-05 08:46

Tak for svaret ME.alexander.

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 19-01-06 20:46

Du kan godt bruge den samme bruger på en anden computer...
Men du kan ikke lave en ny bruger og bruge den samme key...
det gør ingen forskel om det er en anden computer...