/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Filosofi - Gode sætninger?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 13693 gange
100 point
Dato : 29-08-05 20:33

Hørte lige en svensk professor ved navn Steen Lindqvist udtale om Livet:

Det drejer sig om hvad du Gi'r og Gør, ikke hvad du Får og Ta'r!

Den synes jeg var god.

Andre:

Victor Borge: Jeg går lidt langsomt, men ser lidt mere!

Ukendt: Det drejer sig ikke om hvordan du har det, kun hvordan du ta'r det!

Kom med nogle flere gode, så er der gode point til de bedste. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-05 20:41

Når en mand praler med sin succes hos kvinder, har han den ikke.
**Karin Eickelbaum**¨(Creamygirl) LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-05 20:42

Det er ikke nok at have uret, man må også være høflig.
**Francois de Voltaire**

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-05 20:43

Ingen er klogere end en tåbe, der holder sin kæft.
**Franz V. Sales**

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-05 20:43

Kun idioter ændrer sig aldrig.
**Georges Pompidou**

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-05 20:45

At drikke drukner ikke bekymringerne, det fortynder dem blot.
**Engelsk ordsprog**

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-05 21:02

Mennesket falder af og til over sandheden, men for det meste rejser det sig bare op og går videre
af Winston Churchill

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-05 21:02

Jeg har nok stået lidt bag i køen, da Vorherre delte ydmyghed ud
af Garfield

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-05 21:03

Nu har du fået nogle rigtig gode filosofiske citater, som er meget aktuelle, så du kan godt lukke dit spørgsmål

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point.
********************************************************

LOOOOL

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-05 21:08

Sigmund Freud
At være fuldkommen ærlig overfor sig selv er en god øvelse

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-05 21:08

Benjamin Franklin
Vask din finger før du peger på mine pletter

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-05 21:10

Mark Twain
Opdragelse er de voksnes organiserede forsvar mod ungdommen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-05 21:11

Francois de la Rochefoucauld
Man erkender kun sine småfejl for at overbevise folk om, at man ikke har nogle store.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-05 21:16

slut herfra og vil blot gentage Klumme
Citat
Klumme Dato : 29-08-05 21:03

Nu har du fået nogle rigtig gode filosofiske citater, som er meget aktuelle, så du kan godt lukke dit spørgsmål

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-05 21:25

>Albert Einstein<
Prøv ikke at blive en mand med succes, men prøv hellere at blive en mand med værdier..

>Benny Andersen<
Ordblind: O.K. Men ordfattig: Nej. Hvor der er hjerne, er der en vej..

>Biblen Habakuks Bog<
I harme skrider du hen over jorden, du nedtramper folk i vrede..

>Biblen Siraks Bog<
Tale rummer både ære og vanære; et menneskes tunge kan bringe ham til fald..

>Thomas Jefferson<
Oprør mod tyranner er lydighed mod Gud..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-05 21:26

Bent -> Jeg har hidtil anset dig for et intelligensvæsen. Men hvis ikke du er i stand til at fatte at der KUN er én der beslutter hvornår en tråd skal lukkes, må jeg jo bare tage min antagelse op til revurdering.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-05 21:27

Ydmyghed består ikke i at fornægte sig selv, men i at vedkende sig sin handling.
Antoine de Saint-Exupery

Det er lige så let at bedrage sig selv uden at mærke det, som det er svært at bedrage andre, uden at de mærker det. Francois de la Rochefoucauld

Ønsker du et bedre syn på dig selv, så forsøg at se det bedste i folk.
K. Hughes

Lad ham, som vil bevæge verden, først bevæge sig selv.
Sokrates

Mange tror, at de tænker, men i virkeligheden ommøblerer de blot deres fordomme.
William James

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-05 21:30

Jeg må gentage, at du har fået klart svar på dit spørgsmål og

Citat
ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-05 21:33

Bent -> Som mit spørgsmål er formuleret findes der ikke et klart svar. Så hold op med dit

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 21:43
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-05 21:46
Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-08-05 21:46

Verden er forunderlig, eller også er den bare for underlig!!!
**Toupie**

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-05 21:49

Ok du får en mere og så kan du godt lukke spørgsmålet

Daniel Faber Threms
Den der ingen fejl har, har ufattelig dårlig selvkritik.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 21:51
Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 29-08-05 21:52

Citat
"Den, der tilgiver og søger forlig,

vil blive belønnet af Gud."

(Koranen 42:40)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-05 21:53

>Creamygirl<
Jeg siger det jeg mener - og mener det jeg siger..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-05 21:55

Citat
En senils bøn
Gud, når jeg bliver senil - gør det sådan, at jeg glemmer de mennesker, jeg alligevel aldrig har kunnet lide.

Skænk mig held til at træffe dem, jeg kan lide.

- Og et syn til at kunne se forskel.

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 29-08-05 22:02

Her er et par af dem, jeg godt kan li':

Citat
I am not young enough to know everything.
Oscar Wilde

Is man merely a mistake of God's? Or God merely a mistake of man's?
Friedrich Nietzsche, Twilight of the Idols, Maxims and Arrows

Politics is supposed to be the second oldest profession.
I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.
Ronald Reagan

I would never die for my beliefs because I might be wrong.
Bertrand Russell

Og én til når man sidder og grubler over en eksamensopgave eller lign (viser at alt er relativt)
Citat
Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater.
Albert Einstein

Og for at slutte denne intellektuelle diskussion af, så er der jo denne...
Citat
Chew before you swallow.
George W. Bush, On TV, about his passing out eating a pretzel

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-08-05 22:05

Ovenover skyerne er himlen altid blå!

*min mors yndlingscitat*
Og jeg har overtaget det som mit, da hun ikke er her mere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 22:07

nebis -> STOR mand : Bertrand Russell http://plato.stanford.edu/entries/russell/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-08-05 22:09

Du ser kun tornen i den andens øje, men overser bjælken i dit eget (nogenlund formulering)

Hanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 22:10
Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-08-05 22:13

"Overlad bitterheden og hadet til dem, der ikke er stærke nok til at elske"

Det kunne meget vel gå hen at blive mit nye motto

Hvem det kloge hoved er, ved jeg ikke... hørte den i fjerneren forleden

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 22:14

Man ka' ik' se skoven for bar' træer !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-08-05 22:15

Anonym
Hvis du har for travlt med at værne om dig selv, så kan du ikke holde om andre.

Anonym
Jo mindre selvtillid folk har, desto større behov har de for at få ret

Piet Hein
Kun idioter kan undvære deres medmenneskers hjerne.

A. Einstein
Det er beskæmmende, at vi lever i en tid, hvor det er lettere at sprænge et atom end en norm."

Hans Clarin
Filosofi kalder man den åndrige oversættelse af det uforklarlige til det uforståelige."

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 22:15

[hør] Læs dog mit Motto : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=81351

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-05 22:54

>??????<
Anse det aldrig for utænkeligt, at de folk, der irettesætter dig, er klogere end dig og har tilført on-line samfundet mere værdi end du har..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-08-05 23:13

Alle mennesker er kedsommelige,
det er der vel ikke nogen der er kedsommelige, til at modsige mig i.
Søren Kierkegård.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 23:14

Var der ingen der læste : http://people.cas.sc.edu/almor/alzheimerWM.html

Citat
By comparing the performance of subjects in the different tasks using the different materials, we initially showed that much of the deficit exhibited in the linguistic performance of Alzheimer's patients is due to decreased working memory capability and not due to a deterioration of linguistic knowledge.

..i mit link

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 23:16

Altså : Selvom tungen stadig er på sned ...ka' man godt være dum alligevel !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 29-08-05 23:24

molokyle >
Citat
nebis -> STOR mand : Bertrand Russell http://plato.stanford.edu/entries/russell/

Sandt, sandt, var meget fascineret af ham, da jeg gik i gymnasiet, kan jeg huske...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-05 23:28

Molo..

Jeg sikker på at 85 % af brugerne har læst det du refererer til, altså hvis de kan engelsk. Det kan godt blive for meget med alle det trivielle danske, så det er edder godt, at du lige kan fikse noget udenlandsk frem..... LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 23:38

Klumme -> Aber natürlich... Tænkte nok der var nogen (..sikkert et fåtal ordblinde ) der ville påskønne mine engelske link

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 23:42

nebis -> Gymnasiet ???

Var det ikke dér, hvor man fik go'e karakterer i fysik og matematik, hvis man kunne løbe en 100 meter på under 11 sek.?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-08-05 23:51

Jeg må indrømme. molo, at jeg ikke gad at læse de engelske links - kunne godt tænke mig, at du skriver essensen af et sådant link......please......søde molo... [hør]

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-05 23:51

Gymnasium.. Det var måske der hvor AJ fik sin IQ målt til 13 fordi han staver så godt LOOOL

Gonat.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-08-05 23:52

Du Arne - skulle denne tråd egentlig ikke være i Filosofi'en...?

Hanne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-08-05 23:53

Pstttt Camillamoster.

Sig det ikke til nogen, men det er der sgu da heller ikke andre der gør LOOOL

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 29-08-05 23:53

molokyle > første halvdel af dit spørgsmål vil jeg give dig ret i, men i idræt hørte jeg til dem, der sagde til læreren "vi løber en tur rundt om skolen" og derefter satte os på en bænk og snakkede så snart vi var uden for lærerens synsfelt - så hvis jeg har løbet 100 m på 11 sec så har det kun været for at skynde mig ned til bænken Jeg hørte om Russell i filosofi og engelsk i gymn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-05 00:01

nebis -> KUN til dig : http://www.kurzweilai.net/

..og go' fornøjelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-08-05 00:11

Citat
Alle bilister er løgnere. De overdriver altid deres bils hastighed og det antal kilometer, den kan køre pr. liter

Aldous Huxley

Citat
Du kan komme langt længere med et venligt ord og et gevær, end du kan med et venligt ord alene.

Al Capone

Citat
Der findes to ting, som er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker.

Albert Einstein

de er allesammen herfra: http://www.aerenlund.dk/quotes/index.html

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 00:16

Hvad om I fladpander prøvede at koncentrere jer om spørgsmålet? I stedet for jeres temmeligt stupide hadekampagne. Dette er ikke en Smalltalk-tråd.

Hanne - Jo, det var en fejl. Sorry.

De der ER fladpander kan jo så føle sig ramt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-05 00:19

Smilet er den korteste afstand mellem mennesker

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-08-05 00:21

---------- > ---------------> ----------->

du har ret Hanne

<\\Benny

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 00:31

Jamen lillearne.

Nap en tudekiks, og se så at få lukket DIN lool tråd. Du har jo fået flere svar end dit intellekt kan kapere, og så lige BTW.....Der er da ingen der hader dig. Tror du virkelig, at nogen gider hade noget så skrupravende ligegyldigt som dig. Du er mig noget indbildsk LOOOL

"VI" (det udtryk elsker du jo lool) konstaterer blot hvilken stinkende usympatisk og syg person du er.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 00:39

Forresten lillearne... hvad fladpander angår, så tillader det billede jeg har set af dig ikke, at du kalder nogen for fladpander

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-08-05 00:42

Citat
Hvad om I fladpander prøvede at koncentrere jer om spørgsmålet? I stedet for jeres temmeligt stupide hadekampagne. Dette er ikke en Smalltalk-tråd.

Ønsker du et bedre syn på dig selv, så forsøg at se det bedste i folk.
K. Hughes

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-08-05 01:59

Jeg synes lissom dova!

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 30-08-05 02:38

Gud skabte kvinden.... og siden har hun skabt....sig....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-05 08:02

Idiots are really
one hundred per cent,
when they are also
intelligent

</Piet Hein>

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 30-08-05 09:06

Man skal ikke kaste med æg når man selv er en kylling. Citat- Trine08

Du skal ikke være syg, for at få det bedre. Citat- Niels Paulin

Alle vejes længsel er at du skal gå på den. Citat- Niels Paulin

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-08-05 09:30

"Selv den længste rejse begynder med et skridt"
Citat : Dalai Lama

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-05 10:21

Hellere gå med vaklende skridt i den rigtige retning

..end med raske ud over afgrunden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-08-05 11:44

Citat
Er der egentlig nogensinde nogen som har tænkt på at ordet Tradition bare er en positiv version af ordet Vane?

Amdi Hansen

Citat
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

Bjørnebanden

Citat
Du ligner en omvandrende reklame for Anonyme Tabere.

Anders And

Citat
Mange journalister har så store nosser, at de næsten ikke kan nå tastaturet.

Anders Lund Madsen

<\\Benny God dag allesammen.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-08-05 12:00

Det, du har spist op, er borte. Det, du har givet væk, efterlader en liflig duft.

så sandt - så sandt

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 12:54

Der var flere gode imellem. Teil får poængerne her og så opretter jeg lige et par tråde med point til nebis, Vaxen og Bennymanden.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 22:24

Iiih altså, nu giver du gaver arne...hvorfor får jeg ikke nogen? :0[

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 22:29

Susanne - Fordi du har meldt dig ind i Arne-hadeklubben.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 22:48

OKI...if you say so!!
Arne,jeg har ikke meldt mig ind i noget som helst...du overskred min grænse! Jeg har ret vide grænser, jeg tolererer meget fra andre mennesker...men vores børn...dem skal de dælme ikke gøre fortræd...det kan de hurtigt nok blive..altså gjort fortræd-!

Du skal anstrenge dig rigtig meget, for at kome ind i varmen igen arne..det er jeg ked af at sige, men som man reder, ligger man...!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 23:04

Susanne - Hvis du kunne lære at tænke lidt videre end til din egen lille næsetip, ville du ikke vurdere mig eller andre på et så spinkelt grundlag. Du ved jo godt at børn også for mig er hellige. Og det der fik dig til at pisse af, var IKKE fra et barn. KUN fra en Kandu-spørger. HVIS barnet havde været ordentligt opdraget, havde det skrevet f.eks. "Jeg er 12 år gammel". Så havde man vidst det, og havde kunnet svare udfra det.
Der har senere været mange børn inde over Kandu. Dem har jeg behandlet som de børn de selv havde opdragelse nok til at fortælle at de var. Jeg vil fastholde at det IKKE er barnets skyld at det bliver behandlet som en voksen. Det er forældrene, der ikke har hjerne nok til at oplære deres afkom til at kunne færdes på internettet.

Med hensyn til at "komme ind i varmen". Glem det. Der er squ for koldt.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 23:14

Pis med dig arne..du behandlede sgu heller ikke mine unger særligt kærligt...kan huske da jeg lod min datter tjatte med dig på msn..der kom hun og fortalte hvordan du irettesatte hende...hun synes ikke det var særligt hyggeligt at snakke med dig.
Og...jeg tænker en del længere end til min egen næsetip...det er man nødt til, når man har børn arne!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 23:27

Da du lod din datter tale med mig, var det DIN ide. Du kendte mig fra mange timers MSN-snak og personligt samvær. Hvad var meningen med at hun skulle snakke med mig???? Når hun sagde/skrev noget som jeg ikke kunne give hende ret i, havde du så forventet at jeg bare skulle sige "Ja ja gør/mén du bare det". Nej Susanne, det var en klar forældrefejl at lade din datter MSN'e med en 48 år gammel mand. Jeg forulempede hende ikke på nogen måde, men jeg gav hende heller ikke ret i alt.

Jeg har aldrig opsøgt samtaler med børn på MSN eller noget andet sted. Men når en veninde som dig Beder mig om at tale med hendes datter, så gør jeg det. Hvis det så ikke går som DU havde tænkt dig Susanne, er det stadig DIT ansvar som Moder og opdrager. lad være med at prøve at tørre det af på mig. UF

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-08-05 23:37

Nej arne....ansvaret er dit..du taler med et barn..du kan ikke forvente at forældrene har lært barnet alt..(så var barnet jo klar til at flytte hjemmefra) ..jeg havde egentlig tillid til at du kunne gennemføre en stille og rolig tjat med mit barn..men jeg er jo så blevet klogere..der kan jeg jo så takke dig for!
Men jeg kan ikke takke dig for at du opfører dig så sygt som du gør..det er det jeg ikke kan acceptere arne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-05 23:52

Jeg opførte mig, i samtalen med din datter pænt og ordentligt. Du ved jo kun fra hende hvad vi talte om. Jeg gav hende bare ikke ret i hendes synspunkter. At du ikke har opdraget dine børn til at møde modstand mod deres synspunkter, er igen dit problem. Hvis jeg endnu ikke har slettet vores samtale, kan jeg da sende den til dig. Jeg gemmer nemlig ALTID mine MSN-samtaler. Men jeg rydder også op en gang imellem.

Susanne. Ansvaret er IKKE mit. Det er DIT. Det er dig der er mor og det er dig der knytter kontakten.

Stille og rolig tjat???? Det afhænger jo meget af hvad dit barn siger og har lyst til at tale om.

Hvis dit barn KUNNE tale om sådanne ting med dig, ville hun jo nok ikke have brugt mig. VEL.

Du tror at du kender dine børn. HA Ha HA. Det tror alle forældre.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-08-05 10:09

Hvad var det du talte med mit barn om, som du tror hun ikke kan tale med mig om arne?

Og hvad helvede ved du om hvad jeg ved om mine børn og hvor godt jeg kender dem?

Og jo, jeg kender mine unger...jeg har et tæt og godt forhold til mine børn.

Og jeg HAR skam opdraget mine børn til at møde modstand i deres synspunkter, alt andet ville jo være nonsens. Hvordan dælen kan du tillade dig at udtale dig om hvordan og hvorledes jeg opdrager mine børn? Det aner du ikke en dyt om.