/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Giver ananas større bryster?
Fra : abcdhhh
Vist : 1490 gange
12 point
Dato : 29-08-05 19:00

Har hørt rygter om, at ananas giver større bryster, er det rigtigt? Eller er det andet man kan spise som giver det.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-08-05 19:02

Nogle ekstra kvindelige hormoner kan sikkert gøre det. Men der er jo bivirkninger ved alt. Jeg tvivler på at ananas hjælper på det problem!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-08-05 19:03

Nej...
Og nej, der er ikke noget, der kan give det. Kun hvis du generelt tager på, da brysterne også tager på i samme takt som kroppen. Fedtcellerne øges ganske enkelt..

træning af brystmuskulaturen kan give en anelse, men ikke meget

Vaxen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-08-05 19:03

Du skal putte ananassen i BHen, så får du større bryster.
alimak

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-08-05 19:07

Længe leve videnskaben og den plastickirurgi!

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 29-08-05 19:20

Alimak det gør sgu nok lidt ondt.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-05 19:31

Sikken dog noget sludder. Ligner lidt den med at unge fyre skal smøre duelort på overlæben for at få skægvækst. Nu må jeg squ le.
Hvis man er mand, kan man som Alimak skriver putte ananas i en BH, men det vil nok være mere behageligt med et par håndbolde ell. lign. NEJ der er ikke andet at gøre hvis du vil have større bryster end at blive og forblive gravid. (Eller en operation) (Eller måske at blive lidt ældre) Hilsen Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 19:32

Jeg er mand !

..men mig bekendt; er det eneste der giver 'større' attributter :

0.) Pubertet
1.) Hormoner (...P-piller el. O-piller [O- for overgangsalder!] )
2.) Graviditet (...er sådan set det samme ..bare det modsatte af ovenstående )
3.) Plastkirurgi.
4.) Push-Up BH.

</BELÆR MIG ENDELIG OM JEG TAGER FEJL>

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 29-08-05 19:35

Jeg har taget ananasenzymer (bromelain) i et års tid - godt nok for min fordøjelse !! og må med beklagelse sige, nej jeg fik ikke større bryster heller ikke fastere...

Humle giver større bryster har jeg læst noget om... det er ved at blive testet, jeg meldte mig som forsøgsdyr, men blev ikke medtaget - øv.. Det er i pilleform, så du skal nok ikke kaste dig over at drikke øl.

En push-up BH er nok din løsning...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 19:36

Ps. Glemte vist lige :

5.) Mange år som amme (..kræver man selv har været med rogn på et tidspunkt! ...nogen påstår dog; en indbildt graviditet er nok )

...men spise sig til 'fortrin'? Næppe....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 29-08-05 19:39

Fakta: Øl giver større bryster. Har i alt fald en kammerat, der drikker rigeligt af dem, og såvel mave som bryster slår snart konens

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 20:26

[hør] erling_l -> Når jeg drikker tilstrækkeligt mange øller? (= RIGTIGT MANGE !!!)

...så bli'r 'patterne' også større og større ..og flottere og flottere ..og stadig mere indtagende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-08-05 20:43

...............Fake spørgsmål........................

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 23:13

Citat
...så bli'r 'patterne' også større og større ..og flottere og flottere ..og stadig mere indtagende

</MOLOKYLE>

.... i dette tilfælde er det vel ikke dine patter Molo
...eller tager jeg fejl.
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 23:35

bennymanden -> Korrekt ...der er næppe tale om mine

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 23:39

Så er jeg mere rolig
... det andet kender jeg godt, altså det med rigtig mange øller -
pigerne får ikke alene enorme patter, de blir sandelig osse kønnere og kønnere i takt med antallet af øller
<\\Benny

Kommentar
Fra : trol413

Dato : 29-08-05 23:39

Jeg er nået den alder vor jeg går med øjekrykker, så jeg nøjes med at tage dem af, så ser alle piger allerede bedre ud!!!!!!!!!!!

trol 413

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 23:45

Der kan du bare se >abcdhhh< der er masser af ting og sager der virker på både størrelsen af brysterne og useendet i det hele taget, og det allerbedste er jo sådan set, at det ikke engang er dig der skal indtage det ......

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 23:49

Hvor bli'r talje, numse og ben af i denne deriøse diskussion?

Jeg ved f.eks. positivt; man kan spise og drikke sig til et større taljemål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 23:50

deriøse ??? ...seriøse !!! ...for dælen da også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 23:55

Jamen der er jo også folk der råder abcdhh til at blive og forblive gravid for at få større bryster
Jeg har da set, at det kun var i starten brysterne var større ........... end maven
--------------------------------
Numsen derimod den kom for at blive....

<\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-08-05 00:05

Ja, jeg vil da også mene, at der var større sandsynlighed for en stor mave frem for bryster, ved at blive gravid
Og det der med at forblive gravid.......hvordan gør man det

Og et andet råd gik på, at abcdhhh bare skulle blive ældre, så ville det bestemt hjælpe på størrelsen.

Jamen.......hvor pokker står der noget om vedkommendes alder

Nej abcdhhh Ananas har ikke nogen indvirkning på størrelsen af brysterne.

Tænk blot på hvordan de stakkels piger på Hawaii ville se ud........som følge af alle de ananas de spiser dernede

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-05 00:08

Ps. For mange øller...? ka' faktisk godt gi' tynd mave

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-08-05 00:15

Aha - og når så maven blir "tynd" nok, så ser brysterne straks større ud

<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-08-05 00:18

Alderen kan da også godt betyde noget
Jeg kendte engang en pige, hun yndede at sige om sine egne bryster:
Citat
Ja, jeg ved godt de ikke er særlig store, men de er delme lange .....

<\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-08-05 00:47

Bennymanden

Det er næsten som taget ud af Polle fra Snave-filmen, til miss Wet T-shirt konkurrencen, hvor Heine kigger på Lillian og siger om hendes bryster: "Det er godt nok nogen lange nogen", og så svarer en af de andre.... "Det gør sgu't noet...når bare de er lige lange"