/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hjælp til program
Fra : hubi
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 29-08-05 18:02

hey jeg er blevet anbefalet et musik program oppe i en musikbutik, men kan ikke læse hvad han har skrevet på sedlen så er der nogle der kender programmet det skulle hedde noget med callework home studio, men er ikke sikker på om det der calle det er rigtigt, for google finder ikk noget.....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-05 18:05

Hvad forventes dette musikprogram at gøre for dig? Vi kunne måske anbefale et gratis-program der er bedre til at løse opgaven? Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : Tribler

Modtaget 60 point
Dato : 29-08-05 19:31

Calle er en dreng........
Navnet er CAKEWALK, og et ganske godt program.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-05 19:34

Men det vel næppe gratis? Som sagt: Hvis vi vidste hvad hubi skulle bruge programmet til, kunne vi måske finde noget bedre og GRATIS.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-05 19:41

Som Tribler så rigtigt siger: Cakewalk Home Studio

http://www.cakewalk.com/

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00009X70J/026-6002746-7186049

mvh dova

Nu blev der jo ikke nævnt noget om andre programmer, og hvorvidt det skulle være gratis

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-05 19:54

Rigtigt dova, men hvis man kan FÅ et godt program er der jo ingen grund til at søge med lys og lygte efter et betalingsprogram.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 29-08-05 21:28

http://www.hitsquad.com/smm/ kan du finde et hav af demoer, freeware og shareware af alle typer musikprogrammer. Under "multitrack recording" finder du demoer af nogle af Cakewalks nyere programmer.

Jeg har selv arbejdet med Cakewalk Home Studio et par år og har været ganske begejstret for det.

/JQB

Godkendelse af svar
Fra : hubi

Dato : 30-08-05 12:42

Tak for svaret Tribler. var lige hva jeg manglede...