/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Tjene Penge Online, Hvordan / hvor?
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 353 gange
10 point
Dato : 29-08-05 15:53

Hej..

Er der nogle der har erfarringer med stedder man kan tjene penge på nettet, vil jeg meget gerne have links :)

Det skal være nogle hvor man ikk skal betale noget til at starte med..

Mvh Simon

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-05 15:59
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 16:29

[hør]Øeh... man ka' da begynde som skopudser ...sælge snørrebånd ...og ende som millionær

...har jeg læst i Anders And & Co.

NIHIL SINE LABORA

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 16:32

Ps. Untagen lommeuld !

GLEM DET !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-05 16:36

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19656599&catg=1&listingtype=6&listingsort=0
Sikkert noget som dette du søger.
Det tar kun 300 år at blive millionær.
Du kan jo også tage kontakt til ham arbitragefyren længere nede på siden.
Det kræver at du tror på julemanden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 16:39

Idéen er god nok The_Evil_Bong

..hvis du altså havde en?

..men dét har du ikke og vil deltage i resten af den grådige reklamefixerede/-financierede flok internetulvekobbel

..til stor irritation for os andre som synes nettet skal bruges til nyheder, vidensdeling, samt fact-/faq's ..og ikke som pengemaskine; med hvad det fører med sig af SPAM, Bannereklamer (..med virus) og anden uvedkommende 'snavs'.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 29-08-05 16:51
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 17:08

1133 -> Du får penge/point for at nogen klikker dit link ...hvis de hopper på endelsen : /?refer=394

..men dét gør JEG ikke ( ..hopper på den altså )

Reklame for at tjene penge i et åbent forum er IKKE velanset ...sku' jeg hilse at sige !

Go away ..og læg jeres pengemaskiner andre steder end på Kandu.dk ...eller jeg 'sladre'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-05 17:12

Hermed er dit spørgsmål besvaret :

Alle andre steder end hér på boardet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 27-09-05 23:04

Hejsa Simon.

Som du sikkert ved, så skal sikre dig at firmaet er ordentligt, det er så meget svindel rundt omkring på nettet, med at man kan tjene tusindvis af penge. Men man modtager aldrig noget, ellers så ender det med at de tage penge fra dig!

Tror mere du skal satse på noget andet end lige nettet. ;)

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 27-09-05 23:05

Hejsa Simon.

Som du sikkert ved, så skal sikre dig at firmaet er ordentligt, det er så meget svindel rundt omkring på nettet, med at man kan tjene tusindvis af penge. Men man modtager aldrig noget, ellers så ender det med at de tage penge fra dig!

Tror mere du skal satse på noget andet end lige nettet. ;)

Kommentar
Fra : proeven

Dato : 08-05-06 00:08

Hej bong..

Tjek lige mit tip
http://www.kandu.dk/tip14082.aspx

Her kan du tjene penge - det virker!

Mvh.