/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Et godt køb???
Fra : Cartman
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 29-08-05 14:32

Jeg overvejer at købe en eu 45 knallert brugt. Den skal kun bruges lejlighedsvis til lidt længere ture. Vil Suzuki AP 50, '96, km 8.500, Sort/Lilla/Grå, Nyt bat. 2004 Nyt bremse kabel 2004 Helt Ny sort hjelm
Suzuki - Sælges 2.500,- være et godt køb??. Den ser velholdt ud på billedet.
Hilsen Cartman

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-05 14:37

Ja det skulle jeg da mene. 2.500 kr. er ikke meget for sådan en. Du skal selvf. sikre dig at der er en servicebog med samt papirer på at den tilhører sælger så du ikke kommer til at være ubevidst hæler. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 50 point
Dato : 29-08-05 18:52

Lyder som en god handel.
Husk at få registreringsattesten på den, og se ID for at det er ejeren som du køber den af.
Jeg er selv på udkig efter en til at trille i skole på.
DSB er lidt for ustabile for tiden.
Ny hjelm eller ej. De er jo ikke UniSize... folks hoveder er ikke lige store.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-05 18:58

Det er da rigtigt at hjelmen måske ikke passer men hvis den gør, er det altså ca. 7-800 kr. Nyt batteri og bremsekabel er heller ikke gratis. Så hvis du fratrækker disse har du squ en billig 45-scooter.

Godkendelse af svar
Fra : Cartman

Dato : 30-08-05 08:35

Tak for svaret NoShyGuy.

Så var den desværre solgt.
Hilsen Cartman også til Jer andre.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 30-08-05 11:05

Der er masser af andre på www.dba.dk
Enhver 45-scooter under 4000,- som virker 100% er et godt køb.