/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Bebyggelsesprocent
Fra : Rodrigo
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 16-10-02 23:21

Hej igen!
Jeg sprøg på en anden måde

Hvad vil i sige bebyggelsesprocent er på ved denne opmåling ( Grund størelse: 1710 m2 ) ???

Bolige: 121 m2
Klæder: 121m2
Vinterstue (væksthus, ikke opvarmet ) med glas loft og sider: 70 m2
Garage/udhus: 40 m2
Carport: 70 m2
Grund størelse: 1710 m2

Kommentar
Fra : Rodrigo

Dato : 17-10-02 12:43

hehe nu er det sådan at en klæder ikke tælder det samme som bolige osv... så den udregning du har lavet der
zonker kan ikke bruges

Accepteret svar
Fra : Jagd

Modtaget 100 point
Dato : 17-10-02 19:26

Så jeg husker det, så var det i Odense at du ville bygge. Den udregning du har lavet, skriver du ned på et stykke papir og tager med op på teknisk forvaltning. Teknisk forvaltning vil så hjælpe dig med at udregne bebyggelsesprocenten, samt gøre dig opmærksom på forhold omkring byggetilladelser og stikafgifter.
KOM SÅ DEROP !

Kommentar
Fra : Rodrigo

Dato : 17-10-02 21:07

hehe jo! Jagd, men jeg kunne godt tænke mig at kunne regne det ud selv til en anden gang. Og vide lidt om det før jeg går til teknisk forvaltning...

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 02-11-02 04:34

Fint nok!
Men man lærer jo ved at prøve og ved at søge oplysninger. Da et menneske ikke kan vide/huske alt, er det da godt at vide hvor man kan finde INFO/hjælp. Så ved du det - næste gang du skal bygge.

Hilsen Jørgen