/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Mit internet kan ikke vise PDF-filer!
Fra : stjuma
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 29-08-05 10:49

Hej.
Jeg har et stort problem:
Jeg kan ikke få PDF-filer frem på Explorer, og jeg har Adobe Reader 7 installeret. Er der nogen der kan hjælpe mig?
mvh
Steen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-05 10:54

Prøv at åbne adobe Reader og gå ind under Rediger > Indstillinger! Gå ind under Internet og se om der er flueben i Vis PDF i browser?

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 29-08-05 11:00

Hej tedd.
Tak for dit råd, men der var et flueben her.

Men jeg har ingen PDF Ikon i min browswr.

mvh
Steen.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 29-08-05 11:10

afinstaller den og geninstaller den

du kan hente den her hvis du ønsker det :

http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-05 11:11

Så prøv at gå ind i din browser under funktioner > administer tilføjelsesprogrammer og se om adobe er aktiveret?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-05 12:20

Er du ikke bare for utålmodig? når jer vil hente en PDF fil kan der op til et minut hvor der tilsyneladende ikke sker noget og så pludselig åbner den, ved ikke hvorfor, men jeg er ved at have vænnet mig til at det tager tid at hente PDF
Hilsen Ove

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-08-05 12:46

f.eks Zone Alarm skal arobat reader,have adgang til Local Zone/lokale sone,altså adgang igennem din firewall,iøvrigt så er der kommet en sikkerheds opdatering til Arobat Reader,i toppen>hjælp>kontroler for opdateringer nu.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 29-08-05 15:32

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 20:10

selvtak - nem og enkelt løsning uden at skulle pille det hele fra hinanden ikke ?

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 29-08-05 20:58

Ja det er ikke altid, det er de store forkromede løsninger, der er de rigtige.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-08-05 01:16

øhhh - må man det "56 år, gift med 3 voksne børn." (har tænkt over at lige sige det til dig et par gange)...

I og for sig var løsningen bare at springe over hvor gærdet var lavest og spare en masse tid og arrigskab vel