/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Et godt program????
Fra : legind
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 29-08-05 09:52

er der nogen der kender et godt program/programmer til at lave invitationer eks ligsom i publisher
mangler lidt sjove og kreative programmer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-05 09:56

Works kan lidt af det samme - derudover kan de fleste tegneprogrammer forsynes med diverse skabeloner til formålet.

Sågar Office har lidt af slagsen.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-08-05 10:01
Kommentar
Fra : legind

Dato : 29-08-05 10:01

jeg har works og office men søger lidt nyt og spændene

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-08-05 10:03
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-08-05 10:09

prøv på verdensnavle han en dejligt masse forskelligt
http://www.verdensnavle.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-05 10:11

http://www.mycardmaker.com/ du kan prøve om dette er noget

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-08-05 10:11

jeg har en fantastisk éen : PagePlus....Der kan du både lave visitkort, banner, covers osv.......GRATIS.
Jeg vil prøve at finde linket om lidt tid....

TOM

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-08-05 10:13

http://www.dejligbjerg.dk/
her kan du hente animeret gif

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-08-05 10:14
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 10:46

du kan jo prøvet at surfe lidt på de forskellige søgemaskiner om der er noget du synes virker tiltalende - og du behøver vel ikke en skabelon for at kunne lave hvad du vil hvis det er noget du har prøvet før
Jeg er tilhænger af paintshop pro - men det kan jo være lidt halvdyrt - der er til gengæld mange freeware programmer du kan få rigtig meget ud af.
Det er jo ikke programmerne men dig der laver kreationer og så er grænserne som du kan - vil og ønsker

ps.. yearhous har lige lagt et link der er glimrende

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-08-05 10:50

Tak miritdk. Jeg kigger selv meget interesseret med.....jeg venter og sér om der skulle dukke noget DANSK op

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 11:01

- øv - fik en lille påmindelse fra en eller anden forleden og noget der enten var dansk eller havde dansk sprogfil og kan ikke huske det !!!!!!!!!!!!!

Et eller andet sted så kan det meste jo klares helt og aldeles ved bare at bruge ms paint ..... hvis det kun er til hvad spørger beskriver

Kommentar
Fra : legind

Dato : 29-08-05 11:10

det er ikke til noget bestemt savner bare noget andet end publisher, works og office
http://www.freeserifsoftware.com/?SP=FSSPPSEW var faktisk et ret godt link
tak year house du føre indtil vidre

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-05 11:22

osse til dato den bedste jeg har fundet.....Jeg er forh. trykkerimand....og elsker alt détte med og uden skabeloner.
Fordelen ved Serif er, at man bare downloader det man skal bruge.
Jeg vil osse investere i "full-udgaven"....så kan vi måske senere udveksle erfaringer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 11:24

hah - yearhouse - jeg har lige downloadet den også - så kigger mig til hvad den kan bruges til i løbet af dagen Bravo !!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 29-08-05 11:28

Tak for svaret yearhouse.det var en god hjælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 11:32

hahahahahahahahaha - den skulle jeg ikke have downloadet - den ligger på en cd her som jeg havde overset men lige synes jeg kunne genkende noget fra - nå skidt -- vil da kigge på den igen igen - der kan jo være flere der kan have fornøjelse af den