/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Til Arne Jakobsen Vedr. KAG Undersøgelse~
Fra : lillespir
Vist : 556 gange
300 point
Dato : 28-08-05 18:55

Hej Arne

Tak for dit svar.
Jeg er klar over at lægerne ikke vil gøre skade på mig, men når jeg ser på arret kan jeg se at det er samme sted der skæres hver gang.

Hilsen Rita

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 310 point
Dato : 28-08-05 19:01

Ok, men du tager ikke skade af behandlingen. SYnes de at der er skåret for mange gange samme sted, finder de bare et andet sted at skære næste gang. God bedring. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : lillespir

Dato : 28-08-05 19:07

Tak for svaret arne.jakobsen.

Egen læge mente at de ville benytte armhulen denne gang til den undersøgelse, men nu må jeg vente og se.
Hilsen Rita