/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2003 "fejl" problem!! Help plz
Fra : AhHaIC
Vist : 387 gange
250 point
Dato : 28-08-05 18:08

Efter jeg har installeret den fulde office 2003 pakke, er der nu begyndt at komme en fejlmelding når jeg bruger min internet explorer. Den kommer på de fleste hjemmesider nu, hvor der pludselig kommer en fejlbox op hvor der Fx står: " Der opstod en fejl under kørsen. Vil du søge efter fejlen? Linie 12 ( kan være alt fra 1 til 300). Fejl: Et objekt var ventet." Svare jeg "Ja" kommer der et vindue op der hedder "Just-In-Time Debugging" hvor man så kan vælge "New instance of Microsoft Script Editor". Og der kan jeg så læse en masse uforståelige ting. Svare jeg "Nej" kommer jeg ikke videre... Jo nogen gange finder den så en ny "fejl" på Fx linie 142 osv. Nogen der kender løsningen på det her problem.. en instilling eller et office program der skal afinstaleres.. burte jo ikke være nødvendigt at slette alle programmer for den her fejl ikke sq komme... Plz help.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-05 18:31

Prøv at opdatere office!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-08-05 19:18

Prøv at køre "find og ret fejl" under "Hjælp" - det kan i mange tilfælde rette evt. fejlmeldinger.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 28-08-05 21:55

Kender jo ikke programmet eller hvornår den vælger at lave fejlmeldingen... har brug for mere konkrete forslag

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 250 point
Dato : 28-08-05 22:19

Internet explorer/funktioner/internetindstillinger/avanceret
Her fjernes vinge i "Vis en meddelse om hver scriptfejl"
Eller simpelhen tryk gendan standarder
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : AhHaIC

Dato : 28-08-05 22:24

Kanon - Tak for svaret pallebhansen, havde jeg ikke gennemskuet. Var ved at gøre mig sindsyg!!...Men tak skal du ha' God Søndag!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-08-05 23:00

Selv tak og også god mandag.
VH Palle Hansen