/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Infrarød forbindelse.
Fra : anjyme
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 28-08-05 11:29

Hej.
Jeg har en Nokia 6230i, som jeg tilslutter til PC'n med et USB-kabel, men jeg kunne godt tænke mig at kunne bruge Ir forbindelsen, men jeg kan ikke finde ud af det.....

Jeg har fundet noget på pc'n som hedder IRDA 12-0, som skulle være en trådløs forbindelse, men den virker ikke.

Har XP Home Edition servicepack 1 ( kan ikke bruge 2'eren)
Er der nogen der kan hjælpe ???

Hilsen Anjyme.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 11:34
Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-08-05 11:56

Har du lagt telefonen ud for Pc'ens IR port og aktiveret begge?

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 28-08-05 13:19

Til Backtee.

Det er Pc'n, jeg ikke kan finde ud af at aktivere ??

Hilsen Anjyme

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 28-08-05 15:08

http://www.nokia.dk/support/ Prøv om du ikke kan finde hjelp her.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-08-05 17:19

Kontrolpanel Infrarød port.. Nu er der en port og ikke bare software til den???

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 28-08-05 17:56

Hej backtee.
Jeg er dig svar skyldig...
I den gamle Win. 98, var den bare, og jeg troede at Ir var i Xp og bare skulle aktiveres, men jeg må have taget fejl.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-08-05 20:05

Der kan meget vel være IR i XP men der skal rent fysisk være en IR port på computeren, den kan du se hvis du kigger hvad er det for en maskine?

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 28-08-05 21:08

Det er en Fujitsu-Siemens....

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 29-08-05 08:42

Hviklen model?

Der findes jo mange forskellige maskiner og nogle af dem har indbygget IR port og andre ikke

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 31-08-05 08:20

Hej igen.
Jeg har åbenbart ikke en IR-port, så nu har jeg købt en Bluetooth-adapter....
Tak til Jer der tog sig tid til at svare på mit spørgsmål.
Venlig hilsen
Anjyme