/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Metaldetektor
Fra : michaelmoeslund
Vist : 6530 gange
200 point
Dato : 28-08-05 08:26

Har en kammerat der har tabt sin vielsesring, han har kun været gift i 14 dage og er ret ked

Måske har han tabt den i vores græsplæne, men den er godt nok blevet lidt langhåret, og selv om vi har brugt lang tid på ring jagt, så har det ikke givet noget resultat

Er der en der har, eller kender en der har en metaldetektor på Djursland??

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 28-08-05 08:29

Jeg har set en billig en (omk.300 kr) i en af tilbudsaviserne - enten nye reklamer, eller fra i sidste uge. Bare et lille hint om hvor du kan lede.

Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 28-08-05 08:46

Ok -vi får bare ikke reklamer, så det ville være rart med et butiks navn!

-Hvis du har tid..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 08:48

det er muligt at leje en metaldetektor til omkrin 100 - 120 kr pr dag - det ville jo lette lidt på det Prøv en søgning for eks på google - så kan du nemt finde hvad du søger.
Håber det giver pote

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-05 09:08

Et opslag i den lokale butik.

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 28-08-05 10:21

>Ok -vi får bare ikke reklamer, så det ville være rart med et butiks navn!

Har lige kigget efter det men uden held - Tror desværre det var sidste uge så.
Måske andre ved det?

Alt andet lige, så er det jo også billigere at leje en - og den er da muligvis også bedre.

Mvh. Akaup

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 10:27

hvor i landet bor du ??????

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-08-05 10:36

Djursland Museum kan måske bringe dig i kontakt med en person, der gerne vil bruge sin metaldetektor.

http://www.djursland-anholt.city-map.dk/city/db/411403040303.html

Der er mange privatpersoner der har sådan noget udstyr til eftersøgning på forhistoriske områder, så kan den sikkert også bruges på din græsplæne ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 28-08-05 10:51

>miritdk

Jeg bor i Ebeltoft

Skal lige ud og købe en ny gammel rustbunke, så jeg bliver nok lidt fraværende i denne tråd...

prøver at se om vi ka leje en imorgen..

la'r lige spørgsmålet stå lidt...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 28-08-05 11:03

http://www.jyskvagt.dk/ udlejer metaldetektorer og dækker jylland

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 28-08-05 20:24

Takker for hjælpen, håber det kommer til at gi' resultat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-05 00:57

held og lykke med det - kunne næsten ønske i bor på en nedlagt et eller andet med en skat

Kommentar
Fra : Detektorfreak

Dato : 19-02-07 23:29

Blev ringen nogensinde fundet?

De billige metaldetektorer kan have problemer med at finde guld, og samtidigt problemer med små genstande.

Se her http://www.detektorshop.dk/product.asp?product=162&sub=61&page=1

Har iøvrigt selv fundet en del vielsesringe for folk igennem tiden!