/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
TV skifter bill.størrelse og kanal ...
Fra : baksen
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 27-08-05 23:10

Nyere Philips TV (Widescreen):
skifter pludselig i uendelige løkke mellem ALLE billedformater (widescreen, 4:3, 16:9 etc.) …… og skifter på samme måde mellem diverse kanaler.

Nogen der har en ide om hvad det kan skyldes ?
Et eller andet ”kort” der er gået sig en tur eller ?

På forhånd tak (inden jeg nok er nødt til at betale en bondegaard for at det lavet *S*)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-05 23:21

Hej baksen. dit spørgsmål er kommet 2 gange. Skynd dig at slette det andet mens det ikke er besvaret. Hilsen Arne :)

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 27-08-05 23:30

Har du prøvet at tage batterierne ud af fjernbetjeningen og set om TVét gør det samme. Så har du udelukket at fejlen sidder i fjernbetjeningen.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 27-08-05 23:47

har du prøvet at slukke for tvet på stikkontakten og vente 5 min med at tænde det igen ?
er der stadig garanti på den ?

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 28-08-05 09:03

Er der spildt væske i fjernbetjening eller ned i tv?

Kommentar
Fra : baksen

Dato : 28-08-05 10:17

Da jeg stillede spørgsmålet fik jeg melding om en server-fejl (!!??), derfor 2 gange *S*
Har - før jeg stillede spørgsmåelt - prøvet de foreslåede løsningsmodeller, uden effekt ...

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 100 point
Dato : 28-08-05 10:20

hej
prøv at ryste med fjernbetjeningen og så se om der kommer fejl
hvis fejlen kommer så adskilde og rens kontakter
mvh
ole

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 28-08-05 11:01

Det hedder nok en tur til reperation, det er jo ikke et af de billigste mærker så det vil nok kunne betale sig.

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 28-08-05 12:47

Hvis du bor på Fyn, har jeg en god adresse, hvor man ikke betaler noget for at få apparatet undersøgt, og så er reparatøren forresten også ret billig.

Godkendelse af svar
Fra : baksen

Dato : 14-02-06 19:19

Tak for svaret 1133 .... og undskyld den sene besvarelse (fejl fra min side).

Tror dit svar er det nærmeste jeg kommer "sandheden" .... problemet er nu meget sporadisk med flere ugers mellemrum, så har valgt at leve med den minimale fejl *S*