/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig 2 rums hotelvær./-lejligh. i Pari~
Fra : kermie01
Vist : 524 gange
400 point
Dato : 27-08-05 22:46

Er der nogen der har kendskab til et billigt "citadine" "aparthotel" etc. i Paris??

Der er masser af websteder der tilbyder hotelværelser i paris, men det er søreme svært at skelne skidt fra kanel

SKAL være med 2 separate rum (når der skal soves altså..)

Vi skal afsted i påsken næste år (hmm.. det er måske naivt at tro at billige muligheder findes på dét tidspunkt??)

Behøver ikke være lige i centrum, for metro er en god ting

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-05 23:04

dem her har vi rejst med et par gange, til en fornuftig pris, godt nok til London, men de har også rejser til Paris http://www.dtf-travel.com/dtf/doc/default.asp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 10:32
Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 28-08-05 13:08

Jeg har lige fundet en billig flyrejse og et godt og billigt centralt beliggende hotel i Paris til mig og min mand. Vi skal afsted på en forlænget weekend i november.
Gå ind og kig på www.mrjet.dk
Der er meget at vælge imellem og du kan vælge standard på hotel og efter hvilket område, du vil bo i. Jeg mener at kunne huske at jeg i min søge også stødte på 2-rums lejligheder.
Mange af hotellerne har links, så du kan læse anmeldelser, som tidligere hotelgæster har skrevet.

Kommentar
Fra : kiwi1961

Dato : 05-09-05 10:06

Jeg har samme behov - en lejlighed i Paris - eller hotel - vi er 4, som godt kan sove i samme rum. Det gælder efterårsferien

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-09-05 10:15

Kiwi ..det bliver nok svært at finde et så stort værelse, at alle fire kan sove sammen, jeg vil tro i bliver nød til at have to dobb.værelser.

Kermie... Hvis i kunne "nøjes" med et dobb.værelse er det nemt at finde noget, i skal jo ikke være så meget på værelset, i skal vel ud og opleve en del, så mon ikke i skulle overveje en gang mere???

Pøj pøj til jer begge, og god ferie

Kommentar
Fra : larsdanois

Dato : 16-05-06 21:36

jeg har boet der i 2 år
tjek på danskekirkeshjemme side i paris der er masser af ting der kommer hele tiden ellers søg på bobigny det er en forstad men metroen kører der ud og det er billigere end hotel på pigalle ellers skriv hvs der er noget jeg kan hjælpe med

hilsen lars