/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hurraaa...
Fra : Toupie
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 27-08-05 19:35

Kandu.dk er tilbage

Tænk hvis det var blevet helt væk og aldrig kom tilbage ........men jeg havde nu et lille håb om, at serveren var nede fordi det "nye" Kandu var klart - men der blev jeg godtnok skuffet

Er det kun mig der har savnet kandu.dk?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-08-05 19:36

Har Kandu været væk - jeg troede det var mig der var "banded"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-05 19:43

Huuuurrrraaaaaahhhhh Kandu is back

Jeg troede også på et tidspunkt, at det måtte være min computer der drillede

Jeg tænkte så også lidt på det nye Kandu.....men heller ikke denne gang

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-05 19:43

Eyvind det bliver du da aldrig

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 27-08-05 19:45

Har KANDU været væk???

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-08-05 19:48

Puha....det var tæt på "kandu.tømmermænd"

Glædelig til alle.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-05 19:48

I min søgen efter et bedre alternativ, faldt jeg over denne: http://www.toflo.dk/linkbesk.asp?link_id=64342&mode=bot - men der er intet så godt som Kandu.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-05 19:48

En "nedetid" på mere end 35 timer er da vist rekord? Jeg håbede også på at det var system-skiftetid. Men nej

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-05 19:48

[hør] ..og mig

Jeg er lige 'kommet på' !!!

..og har fået min første emil

Eyvind -> Det er lykkedes mig at skrive Javascriptet ud af min kode til : http://frip.dk/molokyle/temp/CSSmenu.html , medens jeg var 'væk'. Det virker blot ikke i IE 6, men fint i Opera, Safari & Firefox.

Pseudo-klasser det er : http://www.w3schools.com/css/css_pseudo_classes.asp

..og som ALLE ved !!! : ...tolkes pseudo-klasser kun for anchor elementet/markøren i DOM, når man bruger IE

For andre browsere virker det fint for alle DOM elementer/markører

..og det sparer en bunke kode

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-05 19:49

Coliniiii Du hører ikke til en af dem der er ret meget på Kandu, hvis du ikke har bemærket, at det har været væk siden i går formiddags og til for omkring et kvarter siden

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-05 19:51

Regnefejl AJ

Det er 33½ time ca

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-08-05 19:54

Lad nu være med at skrive så hurtigt !!!

kandumaskinen kan ikke følge med

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : Vonna

Modtaget 110 point
Dato : 27-08-05 19:55

Nei hvor var det gott at kandu kom tilbage ,så meget jeg har lært fra jer kandu brugere ,fra jer der setter spørgmål og så ikke minst jer med svarene ,og så alle de gode tips.Tak allesammen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-08-05 19:57

Men nu er mit hjemmelavede reolsystem snart færdigt.
Noget skal man jo lave, når der ikke kan tastes.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-08-05 20:00

ok Molokyle jeg kigger lige med den anden browser (ræven)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-05 20:01

Tror det var min mail til Kanduteamet der fik den i gang igen!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-05 20:02

Vonna ->

Eyvind -> Jeg begyndte også i det små :
Kode
<html>
<head>
<title>:hover Test</title>
<style type="text/css">
body{background:#000000;color:#ffffff;}
div:hover{color:#ff00cc;}
</style>
</head>
<body>
<div>
Test :hover on the DIV element.
</diV>
</body>
</html>

Virker alle steder ..undtagen i IE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-05 20:04

Kæreste Molo kan du ikke åbne en tråd til alle dine koder??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-08-05 20:08

samtykker toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-05 20:10

Eyvind -> ..men jeg har endnu oploadet koden til scriptet; der vinker farvel til brugen af Javascript adgang til DOM

..og derfor også kan bruges af klienter, der ikke tillader scripting ..samtidig med at dynamikken bibeholdes !!!

Det kommer...

</NØRDEN>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-08-05 20:12

Baggrundsfarve er:
R: 0
G156
B156
Eller #009C9C
Og undersidelinket virker ikke.

PS. Det må kunne gøres enklere med CSS

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-05 20:15

Molo, kan du bestikkes??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-05 20:17

Første tråd på Kandu efter den er kommet op og då, og så blir den spammet i løbet af 10 minutter!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-08-05 20:17

Og undskyld Toupie - trækker lige kodehovedet ud af tråden.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-08-05 20:18

Jeg er sgu da ligeglad med det møgkandu, og I skulle se og få jer et liv skulle I,
istedet for at sidde og glo på det pladder dag ud og dag ind. Nu mig f.eks. jeg har overhovedet ikke opdaget at kandu har været væk i 71timer og 17min,jeg behøves nemlig ikke måle min enorme inteligens, med de der latterlige point.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-08-05 20:20

keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-08-05 20:20

keldd

Kommentar
Fra : eln

Dato : 27-08-05 20:23

når nu kandu er væk i så mange timer kunne de så ikke sende en lille e-mail så os brugere ikke tror at det er vores computer der er noget galt med, eller??

mvh. eln

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-05 20:24

Ja dova - Du må jo vide det, du sidder jo konstant foran skærmen og overvåger Kandu's seneste 25.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-05 20:31

AJ

Det gør jeg ikke nej, men et hurtigt kig da du påstod det var mere end 35 timer, fortalte at det sidste spørgsmål kom på kl 10:03 i går, og så er det jo let at regne ud, når forbindelsen kom igen lidt over 19:30

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-05 20:36

e.c. -> frip.dk er nede i øjeblikket : http://frip.dk/molokyle/temp/CSSunder.html

..og baggrundsfarven er : #009999; ..og IKKE : #009C9C

RGB er 0, 153, 153 og IKKE : 0, 156, 0156

..faktisk tror jeg de er blevet 'hacket' af nogen Japanere

..noget 'mystisk' er der i hvert fald sket ?

..og Kandu.dk 'ÅD' mit sidste indlæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-08-05 20:52

Citat
Fra : Eyvind Dato : 27-08-05 19:36

Har Kandu været væk - jeg troede det var mig der var "banded"

sådan havde jeg det osse i formiddags

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-08-05 20:55

- det er jo hvad skurkene må regne med
kom igen
<\\Benny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-08-05 20:57

KANDU: Keldd og jeg har haft et bedre alternativ *G* indtil KANDU var "helbredt" - troede også, at det var på grund af det nye system... suk

Nå, så det er her I er! Jeg var lige et smut inde i mit aktieselskab, men nå nej - jeg måtte ud at lede efter jer

Kan vi SÅ få en rapport fra vore udsendte medarbejdere, som har været på loppemarkeder...

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 27-08-05 21:01

Øv, jeg troede også KanDu havde blacklistet mig, så hurra - det var os alle sammen.

God weekend - Knus Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-08-05 21:01

????? DE KØVENHAVNERE - DE VIL, JO IKKE HANDLE
---------------------------------
jeg var ellers på Amager i aftes, uden at træffe Molo ?

jeg tror han gemmer sig imellem koderne

.... UPS - lørdag

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-08-05 21:14

Uha, bennymanden - dem på Ama'r er IKKE køvenhavnere!!!

Ama'rkanere

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 27-08-05 21:26

Vufffff. og Miauuuvv

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 27-08-05 21:29

Abstinenser.......uha

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-08-05 21:30

OK Hanne - når man nu kun er turist
jeg havde bare håbet at møde Molo ned i Sundbykøbmandens baglokale
------------------------------------------
Loppemarkedet VAR inde i byen, men så sku du ha set priserne
....NEJ - det næste blir havnefesten i Lundeborg (om det så skal vare et helt år)

<\\Benny

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 27-08-05 21:30

Abstinenser.......uha
og så er det lige langsomt...
HE/HE

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-08-05 21:40

eeeer du trist og har du sorg i sinde ?
sååå tag med mig ned til Lundeborg -
der er fiskerpi´er der er fiskermand ....
der er havn og vand
der er strand og sand ...........
og i den gamle smedie får man sig en "Lundermand"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-05 21:46

Så... nu virker frip.dk igen også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-05 23:22

Nu kører Kandu.dk
...og så går I andre bare ned?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-08-05 23:32

Nope molo jeg er med oppe De er ikke gået ned, de er gået iseng

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-08-05 23:37

Njah, jeg printer og printer, så jeg er helt sort, gul, rød og blå

Tapet og gulv til aktieselskabets lokaler

Men jeg går snart i seng - skal synge til to gudstjenester i morgen...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-05 23:37

Molo det er trælst når kandu er så langsom ....det tager lissom det hyggelige af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-05 23:38

mangorossa -> Tak ...den eneste jeg nemlig kan 'se' stadig er på ..er ..Tjaeh... !

Rigtigt gættet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-05 23:39

HOV ..der kom flere?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-05 00:42

Toupie...*LOL* det hedder ikke trælst...du er ikke jyde vel? det hedder kun "træls" uanset hvornår det bruges *GG*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-05 00:54

Ja, og hvis det er på rigtig midtjysk, hedder det "trals"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-05 07:54

Når I uldjyder og bonderøve har boet et par måneder i København og skal tale fint, hedder det : Trels !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-05 08:07

e.c alias emesen aka Eyvind ..med og uden punktum'er. Hvor mange profileringer er du efterhånden oppe på ?

Jeg vil prøve at tage mig sammen og implementere koden til det dynamiske CSS menusystem UDEN javascript og uploade det idag ...hvis jeg kan glemme mine lommesmerter og det holder op med at gøre ondt i min pjekketarm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 10:25

molo din nød - læs lige 27-08-05 20:04 (til alles fornøjelse )

god lørdag til dig - og kan det trøste så er lommesmerter ganske normale og går over omkring den første

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 11:35

Mango, "trælst" er den fordanskede udgave af træls

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 11:36

Miritdk måske vi skulle prøve at lave en"pay back" til Molo engang

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 11:36

høh - i og med at det ender på st må det ski da være svensk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 11:37

JAAAAAAAAAAA toupie -

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 11:38

Svensk?? Nåhh ja, de er også lidt underlige så det passer nok meget godt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 12:34

Jeg har 4, men det ene punktum kan jeg ikke komme ind på.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-05 12:54

Sidder I nu her og ævler igen? Jeg har sagt det før, få jer et mere indholdsrigt liv.
Nu f.eks. mig, jeg skal på loppemarked igen, og købe dampmaskiner og dukkebørn og al så'noget,
det skulle I tage ved lære af.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-05 12:59

Pas på heksen hende i svinget Keld! Tror du har fornærmet hende

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-05 13:00

henne i svinget, hende heksen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 13:02

Jammen Keldd, nu har jeg lakeret noget af mit nylavede reolsystem - og det skal jo tørre før jeg kan komme videre.

Dampmaskine - så skal du vel også ud og finde de maskiner som hører til.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-05 14:04

Eyvind -> Hva'får æt a' pångtåmårnø?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 14:08

???????????
Men se her, Natmaden giver vist frokost:
http://www.kandu.dk/dk/spg/73190

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-05 14:38

Eyvind -> Tak (..skriv mig på gæstelisten )

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 15:34

Nu kører kandu fint igen, både med hastighed og det hele så det må være på tide at lukke tråden...

Vonna får point, da hun er aspirant til at blive en ægte afhængig Kanduman

// Toupie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 15:35

jahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 28-08-05 16:45

Tak Toupie Ja jeg kunne blive afhengi af Kandu ,men da døgnet kun har 24timer ..så bliver den del foran Pc til brug af Kandu ikke plads til mig som Aspirant.men jeg har lært meget af Kandu endnu engang takToupie.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-05 18:22

Vonna det er et spørgsmål om prioritering men velbekommen