/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
eMule
Fra : ItsMe
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 26-08-05 02:28

Hvordan fungerer eMule? Jeg har lige downloaded programmet, og kan ikke finde ud af noget som helst...Det bliver bl.a ved med at fortælle mig at jeg har LavID/lowid, og at jeg skal tjekke mine settings...det er altså græsk for mig...så hmm kan nogen hjælpe mig?

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 26-08-05 05:15

prøv at dele nogle ting med andre og vær online så meget som muligt
det hjælper en del på det, man får jo som bekendt ikke noget gratis ej heller selv om det stjæles på nettet man er nødt til at yde for at nyde
god fornøjelse....

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 26-08-05 07:42

du skal passe på med hvad du deler ikke noget med private billeder mm. (for din egen skyld)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-05 08:09

jeg er ikke sikker, men mener at kunne huske, at for at kunne downloade på e-mule, skal du først oploade noget af dit eget, dele som fox_mulder skriver

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 26-08-05 08:37

du kan evt prøve at tjekke denne side, måske kan du hente hjælp der:

http://www.emuleguides.dk/

Accepteret svar
Fra : starguy

Modtaget 50 point
Dato : 26-08-05 08:55

Hej itsMe. - Emule er et ganske udmærket program - det synes jeg faktisk. I begyndelsen var jeg også nervøs for, hvordan jeg skulle sætte den op - men det der med et lavt ID, det er OK, hvis du glemmer alt om det. Den fungerer alligevel. Lavt ID har at gøre med din internet adresse - og dine settings i din evt. router at gøre, og det er umuligt for næsten alle at forandre...
Du starter simpelthen med at søge efter et eller andet - dobbeltklikke på det, du vil hente - så kører den - simpelthen! Det kan tage lidt tid, før den kommer i gang med at hente, og det er ikke bare noget, man gør i en halv time hver dag. Jeg har tit min pc stående tændt fra morgen til aften, da jeg alligevel ofte laver noget på den...

vh starguy

Godkendelse af svar
Fra : ItsMe

Dato : 28-08-05 14:43

Tak for svaret starguy.