/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
hvordan jeg kan åbner netcafe???
Fra : EGETURK
Vist : 581 gange
20 point
Dato : 25-08-05 21:21

pæn hej til alle,,
jeg har manger spørgersmål om hvordan åbner en netcafe? hvad ska jeg start med? hvordan og med hvem jeg ska kontakt? hvilken firmare ware hjælper med alt udstyr til netcafe ?
er der nogen der hjælp mig ång. netcafe? hvad koster ? hvem ska programer? alt om netcafe jeg vil høre oplsyt??
mvh, ege

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-08-05 21:42

Det første må vel være at finde et velliggende sted og finde ud af det med finanserne. Så er det vigtigt at fremlægge en plan. Det ser ud til at du vil starte med det stadie. Tænk grundigt over hvad det er du ønsker dig. Og byg det op omkring det. For uden en kæmpe interesse og kanonmeget arbejde. Tja så er det nærmest dødfødt. Men Go Vind

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 22:01

masser af penge - masser af tid - godt og sikkert lejemål - hurtige kunder der kommer igen igen igen og igen - og så er det knald eller fald

Hvis du står pengeløs i den forbindelse er det rimeligt svært - og så er vejen lang !

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-08-05 20:57

lav et budget..
her er et par ting jeg kunne forestille mig skulle med....

computerer
printerer
kabler
borde stole
internet forbindelse
programmer til computere
lisens til div spil
reklame penge
husleje
din egen løn
Udsugning ( cigaretrøg )
forsikringer
overvågning
Invisterings konto til nye computere osv
så er der sikkert en masse andre ting, som jeg ikke kender

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 27-08-05 21:38

Der skal vel også nogle tilladelser til, og det ville jeg nok undersøge først. Men hvem der skal snakkes med i den henseende ved jeg ikke lige på stående fod. Men der er ganske givet nogen på det lokale kommunekontor der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : EGETURK

Dato : 27-08-05 22:21

tak for jeres kommentar,,,,,,,, det er rigtig, jeg ska bare tænk over,,,, meget arb, tror jeg,,,,, man spørgersmål er , jeg bor syd fyn oog en netcafe here, jeg tror kan man godt overvejer 2 net cafe here, jeg ska nok undersøger alt,
tak for hjælp........

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 18-01-07 20:04

køber et par gamle computere,et par skrivedorde nede i kælderen,køber en adsl forbindelse hos tdc 512/128,sætter alle computere i netværk og kobler dem på routeren,installere spil på alle computere,køber et køleskab der fyldes op med tysker cola,20kr i timen pr.computer 5 kr pr cola,og om 14 dg. er du tæt på at være millionær (eller millio-temmelig langt-fra)