/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er det et tips?
Fra : me.dk
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 25-08-05 19:57

http://www.kandu.dk/dk/tip/12143 Hvad menes der med dette tips?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 25-08-05 20:06

At jeg skal svare dig på dit spørgsmål og ikke skrive at mine hunde er pænere end dine..........tror jeg nok.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 20:10

Nu er du jo en meget ny Kandu'er, så du har måske ikke selv oplevet det endnu. Men øverst på denne side til højre, er der en søgemulighed. Vælg luppen og fravælg alt andet end spørgsmål. Søg i Alle emner efter ordet Klumme. Så vil du få en liste over alle steder hvo profilen Klumme har skrevet kommentarer. I Mange mange tilfælde, han hans kommentarer INTET at gøre med spørgsmålet, men er kun udtryk for hans SYGE ønske om at overpisse MIG. Et enkel eksempel fra idag: http://www.kandu.dk/dk/spg/73136

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 25-08-05 20:10

Hej me.dk
Arne (tror jeg) mener, at der mange gange kun kommer kommentarer til et spørgsmål istedet for relevante svar PÅ spørgsmålet
Det er en form for tip, da der står beskrevet, hvad man kan gøre ved noget
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-05 20:12

Hvis brugeren, der skrev det tip, selv rettede sig efter det, så er det et godt tip.

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 25-08-05 20:17

ja, det sker mange gange, at den der har et spørgsmål ikke bliver tilgodeset - (hvis han eller hun da ellers kommer tilbage og modtager spørgsmålet) - for der sker det, at spørgsmålet ikke bliver besvaret, på grund af, at alle begynder at associere frit og uhæmmet ud fra det der bliver skrevet undervejs...!! Det bliver noget rod, gør det - og ikke præsentabelt!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 20:17

ans -> ja, så må KUN tiden vise om det var et godt tip

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 20:18

Ja Vivi, men også at mange kommentarer ikke er en kommentar til selve spørgsmålet, men kun en kommentar til en anden kommentar. Det tilkommer jo ikke andre end spørgeren at vurdere kvaliteten af en kommentar. HVis ALLE kommentarer KUN var kommentarer til selve spørgsmålet, ville der ikke blive udsendt så mange emails til de interesserede parter. Når den ene kommenterer den anden og tredje o.s.v. så regner det ind med emails hos de involverede. Mere end halvdelen af dem er DYBT ligegyldige. Både for de involverede og for spørgeren.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-05 20:18

me.dk

Hvis du nu søgte på arne.jakobsen så ville listen blive endnu længere.

arne.jakobsen du kan jo ikke selv leve op til dit "tip", men opmærksomhed fik du nu igen.

Citat
De personer der kommer med sådanne uvedkommende kommentarer, LEVER og ånder kun for at få svar på deres ofte meget svinske kommentarer. Hilsen Arne

Det er nemlig det du selv gør.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 20:20

ans -> Nu vrøvler du igen.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 20:21

DER har du ret <starguy> - men så har vi også ofte problemet med at et spørgsmål måske aldrig bliver besvaret, selvom der er flere udtømmende kommentarer
--------------------------
Men til dig me.dk vil jeg sige, som ans skrev, hvis et sådant utrolig fint tip bliver efterlevet, også af forfatteren, så er det virkelig et godt tip.

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 20:25

Arne jeg læste dit tip - og synes det udstråler, at du er tragikomisk..

Kan du fx, se hvor åndssvagt det kommer til at virke, når du i diverse tråde skal til at gøre brug af dit eget råd?!

Et eksempel

Citat
Fra : thyfoon Dato: 18-08-05 16:38

nogle der ved hvor man kan købe Hvide strømpebukkeser til voksen på internette skal være str 45 og skal være i kraftig matriale

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 18-08-05 17:34

Hvis de skal bruges i en skolekomedie, hvorfor pokker lægger du så spørgsmålet under Seksualitet? Det er da lidt dumt! At du ikke kan stave til "Strømpebukser", er da heller ikke specielt smart! Du kunne have slået ordet op i stavekontrollen på dit Tekstbehandlings-program. Hallo?????

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 18-08-05 20:13

thyfoon - Jeg tror ikke på at du er kommet på UNI. En person der ikke kan finde ud af at købe et par hvide strømpebukser uden at bede om hjælp, kan sikkert heller ikke finde ud af at binde sine egne snørebånd eller at gå på WC uden hjælp. Ordblind? Ja uden tvivl. Universitetsstuderende? Næppe.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 25-08-05 19:26

Det sker nu og da at en person kommer ind i dit spørgsmål med en kommentar, der ikke har noget som helst med dit spørgsmål at gøre. Mit forslag er at du, uanset hvad kommentaren handler om, simpelthen lader som du ikke har set den. Undlad at kommentere den. Kandu-teamet har lovet at der i en kommende ny version af Kandu bliver mulighed for at fravælge profiler, men indtil det sker må man bare lukke øjnene for disse overgreb. De personer der kommer med sådanne uvedkommende kommentarer, LEVER og ånder kun for at få svar på deres ofte meget svinske kommentarer. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 20:25

Lad dem sole sig i solen (læs: opmærksomheden) som har fortjent det
og lad dem blive våde i regnen, som ikke har fortjent bedre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 20:26

Benny -> Hvis du dermed mener at jeg også selv skal undlade at kommentere, så har du 100% ret. Men det er altså lidt vanskeligt når man selv står i pisregnen.

Kommentar
Fra : me.dk

Dato : 25-08-05 20:28

Som arne.jakobsen skriver gik jeg ind og søgte på klumme under alle emner. Her kom 300. Herefter søgte jeg på arne.jakobsen. Her kom også 300 emner .............. forstår vist ikke rigtig, hvordan systemet virker.

Hilsen me.dk

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 25-08-05 20:28

Jeg synes nu at "brugeren" der skrev tippet skal gå først med et godt eksempel.

Og det må godt vare mere end 2 dage.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 20:28

det var pointen arne - enhver kan jo blive våd....... og i solen tørrer jo også næsten alt igen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 20:29

endnu et eksempel

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 16-05-05 01:14

USJ9

Når man så går ind og checker din profil, finder man ud af, at du er en ganske ny Superbruger der er logget ind den 4-5-2005. Du er SÅ ny at du endnu ikke har kunnet besvare ét eneste spørgsmål.

Det betyder jo ikke at du er dum i nakken: Men resten at din kommentar er SÅ fyldt med såvel stave, som sprogfejl at man skal kende dig godt (og formentligt også gå i klasse med dig) for at undskylde alle dine fejl.
Du har forsøgt dig, men SÅ dumme er vi altså heller ikke herinde på Kandu. Kom igen om et par år, når du har noget at bidrage med. Lige nu hører du mest hjemme derhjemme hos Far og Mor.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 25-08-05 19:26

Det sker nu og da at en person kommer ind i dit spørgsmål med en kommentar, der ikke har noget som helst med dit spørgsmål at gøre. Mit forslag er at du, uanset hvad kommentaren handler om, simpelthen lader som du ikke har set den. Undlad at kommentere den. Kandu-teamet har lovet at der i en kommende ny version af Kandu bliver mulighed for at fravælge profiler, men indtil det sker må man bare lukke øjnene for disse overgreb. De personer der kommer med sådanne uvedkommende kommentarer, LEVER og ånder kun for at få svar på deres ofte meget svinske kommentarer. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 20:30

Der kandu bare se me.dk - der er flere om det, der må være en rede et sted, eller det er måske bare en sammensværgelse

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-08-05 20:31

Gasolin - This is my life

Ellers prøv Rammstein - Seemann eller Mutter.

Så skulle de problemer være løst.
MED VENLIG HILSEN EPIDEDYMITTIS

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-08-05 20:33

Start > Programmer > Tilbehør > Hjælp til handicappede > Forstørrelsesglas.

DET er fedt!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-05 20:35

me.dk

Jeg tror nu, at du forstår systemet.

Du har da forstået så meget, at du "i løbet af din korte tid" på kandu er blevet i tvivl om et tip.

At du så netop vælger det tip med ? om det er et tip er måske tilfældigt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 20:36

Creamy -> Hvis JEG begår en fejl vil jeg gerne undskylde denne, men INGEN af dine citater er udtryk for at jeg har begået en fejl. Hvis du ikke er i stand til at indse, at en mand (ordblind eller ej), der lægger et sådant spørgsmål FANDME ikke er Universitets-uddannet, så er du da for naiv og dum. Jeg står ved ALT hvad jeg skrev i den tråd.
Thyphon har IKKE bevist en skid andet, end at han er en syg stodder der elsker at røre ved Hvide Strømpebukser, og er så torskedum at han ikke selv er i stand til at henvende sig i en lokal butik og købe dem.

Hold da kæft hvor såvel du som andre snobber nedad i jeres syge forsøg på at klæde mig af.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-08-05 20:37

Start > Programmer > Tilbehør > Hjælp til handicappede > Forstørrelsesglas.

!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 20:44

me.dk -> Du skal jo ikke kun søge, du skal også undersøge og læse de fundne indlæg. Så vil du se hvad jeg mener. De fleste af MINE er fornuftige kommentarer mens de fleste af Klumme's er ren lort og ballade. Det var det jeg mente. Men bare vent. Det varer sikkert ikke længe før Klumme kommer ind her. Så kan du jo selv vurdere. Nogle af hans venner har allerede været her for at skælde mig ud.

Men pyt være med denne tråd. Mit tip gik ikke kun på Klumme men lige så meget på andre der opfører sig som ham. Når du har været på Kandu lidt længere, vil du selv opleve det. Hilsen Arne

P.S.: Jeg fjerner fluebenet nu (nederst på siden) så slipper jeg på at læse mere vrøvl i aften. Hyg dig.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 20:45

Hjertelig velkommen på kandu.dk >me.dk<
------------------------------------
Her fik du sandelig startet en tråd, som med al tænkelig tydelighed og utrolig præcision viser netop hvorfor dette tip slet ikke er så dårligt endda -
..... måske for dig en førstegangsoplevelse, men 100 % ikke den sidste
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-05 20:52

Det er som "Kejserens nye klæder" i nyere udgave.

Kejseren har endnu ikke fundet en skrædder.

Kommentar
Fra : me.dk

Dato : 25-08-05 20:52

Jeg fatter ikke en dyt af systemet. Når jeg går ind og søger på me.dk kommer der også 300 emner, og jeg er jo ganske ny her. Hvordan funker det? For jeg gider da godt nok ikke læse alt igennem for evt. at finde ud af det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 21:04

Arghhh gider du lige kigge her me.dk?!

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 23-07-05 22:37

Jeg har for første gang mødt denne profil idag. Den er nr. 13 på Kandu's Top 50 Superbrugerliste, så altså alligevel ikke så ukendt. MEN hvis man søger på profilen kommer der INTET frem, bortset fra en masse spørgsmål der indeholder LINK's til diverse danske hjemmesider. Man må sige at "dk" har fundet sig et skide smart nick, der virkeligt er anonymt. Gad vide om der findes profiler ved navn "com", "no", "se", "uk" o.s.v. Alt selvf. UDEN " ".

Arne jeg tror, at du oprettet me.dk
og nu bruger profilen for at få fokus på dit tip

Læste du denne kommentar arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 21:14

me.dk -> Du har ret. Kandu's søgesystem givet ikke mulighed for at søge på "Den nøjagtige sætning", så når du søger på "me.dk" får du en liste over alle tråde hvor der ENTEN står "me" eller "dk". Lidt dårligt, men sådan er det bare indtil videre.

Creamey - Ja. Men det viser jo bare at Kandu's søgesystem er elendigt.

Hvis en ny bruger søger på sit eget nick og får 300 hits, så er det squ da ikke hans fejl.

Jeg har stadig KUN en profil. Den er til gengæld 100% ærlig.

Kommentar
Fra : me.dk

Dato : 25-08-05 21:17

Hvordan søger man så?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-05 21:18

Citat
De personer der kommer med sådanne uvedkommende kommentarer, LEVER og ånder kun for at få svar på deres ofte meget svinske kommentarer

Hvilken indrømmelse og selverkendelse

dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-08-05 21:27

Arne, med al mulig risiko for at gentage mig selv igen. igen

Tag da at komme ned på jorden til resten af befolkningen.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 21:32

Selverkendelse?!...Dova du drømmer

arne.

Dit tip frister mig til at stikke dig disse citater..

Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv.

Du bør aldrig kritisere folk før du ved, at det du kritiserer dem for kan du gøre bedre selv.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 21:47

Citat
De personer der kommer med sådanne uvedkommende kommentarer, LEVER og ånder kun for at få svar på deres ofte meget svinske kommentarer

We don't see things as they are ~ we see them as we are

og arne, du er desværre en ondskabsfuld indebrændt halvgammel mand...
sorry, men sådan er virkeligheden..

Dit tip er en forsvarsmekanisme..

Du skaffer dig af med et ubehagelig objekt ved dig selv - ved at sende det over på andre. Du projicerer en uønsket adfærd hos dig selv over på andre kanduer, fordi du inderst inde ikke kan holde dig selv ud..

Kan du se sammenhængen?!

Paranoia er forresten den højeste potens af projektion

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-05 21:56

Så er opmærksomhedsgrænsen vel nået.

Han sidder lige nu og slår i bordet med sine stokke (det tror jeg, at han bruger) af lutter tilfredsstillelse.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-08-05 22:22

Så er det lige før man kan genbruge et tidligere indlæg!

Jeg tror arne.jacobsen er paranoid, da han ikke vil være sig selv bekendt længere.

Jeg fik denne smøre fra ham:

Nu bruger du TIP til debat, det er ikke meningen. Men hvad har min opførsel med TIP at gøre? Har du eller andre kommentarer til min
opførsel iøvrigt, er det jo ikke igennem TIP dette bør diskuteres. Tip bør vurderes på deres indhold. IKKE andet. Jeg har også set at DU
har lagt et TIP, der KUN fortæller om en arne.jacobsen fra et andet plenum, der er blevet bortvist fra dette plenum, og DU tillader dig at
mene at det MÅ være mig. Pas nu på at dine 2 hjerneceller ikke kolliderer for ofte, de KUNNE tage varigt skade.

P.S.: Jeg hedder IKKE arne.jacobsen. Der var en profil på Kandu sidste efterår med det Nick, men han blev smidt ud. Så mon ikke det er den samme.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 22:22

dova -> Hvornår er jeg kommet med uvedkommende kommentarer? Kun i de få tilfælde hvor jeg har tilladt mig selv at svare på Klummes svinske indlæg. Jeg vil bestræbe mig på, som der står i mit tip at overhøre hans kommentarer i fremtiden.

me.dk -> Sådan som Kandu-systemet er idag KAN hverken du eller nogen anden lave en ordentlig søgning. Desværre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 22:26

Ripley -> Forhold dig til skiderikkerne, skæld dem ud når du møder dem eller overhør dem, men del så sol og vind lige.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 22:32

iah - Det var IKKE dig der fik den smøre, det var din alternative profil. Kan du ikke finde ud af dine egne profiler, skulle du overveje kun at have én. Nu gider jeg ikke slå din alternative profil op, men det er den der ligner eqp1??? og som af og til underskriver sig Arne???

½-hjerne der ikke kan kende forskel på sine egne mange profiler. Hvor smart er det så lige at du er??????????????????

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-08-05 22:38

Nu kammer det totalt over for den gode mester Jacobsen!

Han kan slet ikke huske hvad han selv udgyder!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 22:38

Måske er profilen mere smart end du forestiller dig Arne ..og i hvert fald mindst lige så smart som du selv..

Btw Arne, jeg stillede dig faktisk et spørgsmål...Prøver lige igen

Dit tip er en forsvarsmekanisme..

Du skaffer dig af med et ubehagelig objekt ved dig selv - ved at sende det over på andre. Du projicerer derved en uønsket adfærd hos dig selv over på andre kanduer, fordi du inderst inde ikke kan holde dig selv ud..

Kan du se sammenhængen?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 22:41

LOOL, jeg glemte sq helt!

Citat
P.S.: Jeg fjerner fluebenet nu (nederst på siden) så slipper jeg på at læse mere vrøvl i aften. Hyg dig.

Det er måske derfor du ikke svarer arne?! ..Du er her slet ikke - du er usynlig

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-08-05 22:45

arne.jacobsen hvis du lige spoler tilbage til spørgsmålet her:

Harry og kammertjeneren af iah den 01-03-05 22:30

Så kan du se dine udgydelser med egne øjne!

iah er i øvrigt min eneste profil - Første login 01.12.2002 - hvad hunden skulle jeg med flere?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 22:49

En dag du har god tid arne, så er der stadig en del ubesvarede spørgsmål i denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/71161

Det kræver selvfølgelig at du nok skal op med en undskyldning eller to, så mon ikke det ender som det plejer?!....Du forbliver tavs - idet det ikke ligefrem er din stærke side..

Du er og bliver en kvajpande

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-05 22:50

Amare et sapere vix deo conceditur

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-08-05 22:53

" Forholde sig til skidderikkerne" nix Arne gider ikke forholde mig til dig og din nedladende og parnoide tilstand hvor du sviner alt og alle til Og tit skriver du os på kandu ,Eller Os Kanduer, tal for dig selv tak jeg skal ikke trækkes over din kam Bye.(Var der nogle grammatiske fejl Hr find fem fejl )
Det var bare lige det jeg ville sige hav det godt alle sammen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 22:56

Harry og kammertjeneren http://www.kandu.dk/dk/spg/61740

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-08-05 23:01

Tak for hjælpen creamygirl...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-08-05 23:01

Tak for hjælpen creamygirl...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-08-05 23:03

Arne du når nye højder hos mig...Jeg troede ikke det var muligt. Sidder faktisk og tænker at du er .....shit kan ikke komme på ordet..: det er når noget egentlig ikke kan lade sig gøre, men som eksisterer aligevel..HJÆLP mig lige

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 23:05

Hmm, jeg tænker Mango! ..har du flere ledetråde?!

Imens kan arne lige læse dette link.

http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 23:09

Nå for søren. Jeg bliver i tvivl angående alle disse dysfunktioner..

Læs lige denne også arne..

http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/dyssocial.htm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-08-05 23:10

Mangorossa " Brombasse " hi hi.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 23:14

Jeg kan ikke lige komme på det ord du søger mango !
... men det fik mig til at tænke på et skilt som min gamle læremester udi det ædle håndværk >Blikkenslageri< havde hængende på sin dør:

Citat
VÆRKSTEDSMOTTO:
Det umulige klarer vi medens De venter ........
Miraklerne tager lidt længere tid !

desværre tror jeg der i dette tilfælde skal mere end mirakler til.

<\\Benny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 23:16

Citat
det er når noget egentlig ikke kan lade sig gøre, men som eksisterer aligevel..HJÆLP mig lige

Kan det lade sig gøre at vedblive med at se/høre en masse vrøvl fra en tråd man har fjernet fluebenet fra?!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-08-05 23:22

-> Arne - Jeg Forholder mig til "skiderikkerne når jeg møder dem", og jeg deler også sol og vind lige, men du får kun en "sol"karakter, når du har fortjent den, det har du ikke nu

Diskuter da med dem på smalltalk, der vil det!

Lad tilfældige spørgere nøjes med dine (somme tider gode) svar på spørgsmål og lad dem slippe for dine (somme tider tåbelige) svar.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 23:22

Du får 2 passende citater creamy
Citat
Der findes mere mellem himmel og jord ...........

Citat
Herrens veje er uransalige.

<\\Benny

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-08-05 23:22

Ja....JAAA en brombasse er nemlig sådan én...det er noget med "pleks" til sidst....tror jeg nok..åårggh pis, det er irreterende ikke at kunne komme på ordet..hmmppff

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-08-05 23:26

Mango -> Mener du at Arne er et Fata Morgana?????

I min fantasi er det altså noget helt andet

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-08-05 23:29

Jeg har nu læst dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/12143 og den bruger der har lavet dette tip er en http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=108/SubId=/id=1720/text=Trolling+p%E5+Internettet

//bentjuul

PS Hvor har du ret i denne sætning epidedymittis

Citat
epidedymittis Dato : 25-08-05 20:33

Start > Programmer > Tilbehør > Hjælp til handicappede > Forstørrelsesglas.

Fed humor

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 23:30

Ok, så kommer de sidste to citater fra mig i aften..

Citat
Oprør mod tyranner er lydighed mod Gud.
**Thomas Jefferson**

Citat
Den, der dytter i trafikken, har mere kontakt, til den del af hjernen, vi har tilfælles med en blishøne....og det er ikke noget, man skal være stolt af."
**Peter Lund Madsen, hjerneforsker**

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-05 23:30

mango

Der er noget her, der rykker http://www.kandu.dk/dk/spg/73134

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 23:30

Citat
Der findes to ting, som er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker.

Albert Einstein

Ham regner jeg for at være en klog mand.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-08-05 23:32

Nej..ikke fatamogana..det kunne man da have håbet på men det er han desværre ikke

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-08-05 23:35

" Når noget ikke kan lade sig gøre, men som eksisterer alligevel" - Mango, det passer da meget godt. Så skal du bare knibe øjnene sammen og åbne dem igen og - PIST- så er det vær

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-08-05 23:38

Mit tastatur har en fejl , så vær betyder væk ( indtil jeg lærer at stave)

Knus Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-05 23:46

Citat
bennymanden Dato : 25-08-05 20:25

Lad dem sole sig i solen (læs: opmærksomheden) som har fortjent det
og lad dem blive våde i regnen, som ikke har fortjent bedre.

Citat
arne.jakobsen Dato : 25-08-05 20:26

Benny -> Hvis du dermed mener at jeg også selv skal undlade at kommentere, så har du 100% ret. Men det er altså lidt vanskeligt når man selv står i pisregnen.

Citat
bennymanden Dato : 25-08-05 20:28

det var pointen arne - enhver kan jo blive våd....... og i solen tørrer jo også næsten alt igen.

fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/73146

Citat
arne.jakobsen Dato : 25-08-05 23:35

Ok syllemus. Husk nu at lægge et link på skrivebordet. Du vil garanteret komme til at bruge det mange gange. Kærlig hilsen Arne.

P.S.: Hold kæft hvor det regner her i Herning

KMPLAG

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-08-05 23:47

Ripley...hvor du bare søøøøøøøøøøøøøøød ..sidder virklig og får en klump i halsen.
Kan se det for mig det du har skrevet..: "bare lukke øjnene...når du åbner dem igen..er det væk.." Gid man kunne det

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 23:47

Det var en oplevelse at være med i dit spørgsmål me.dk
iøvrigt må du meget undskylde, hvis jeg bidrog til at din tråd blev til Smalltalk
----------------------------------------
Jeg skal en tur til hovedstaden i morgen, så nu vil jeg finde hovedpuden
godnat allesammen
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-05 23:51

godt bennymanden og god tur til hovedstaden, der tror jeg ikke det

Citat
P.S.: Hold kæft hvor det regner her i Herning

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-08-05 23:52

Mango-> det kan du ved fata morgana, hvis du har prøvet og det ikke forsvinder, så er det noget andet

Og nej, jeg ville gerne være sød, uden helt så mange ø'er, men det er jeg vist vokset fra.

Knus Ripley

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-08-05 23:54

OKI..sød! kort og fantastisk kort..sød...et fantastisk ord egentlig ...hø hø

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-08-05 23:55

<ans>

apropo det med at knibe øjnene sammen, jeg ved snart ikke hvad der er bedst:

slet ingen jyde, eller en våd uldjyde ???

slut for nu

Jeg hilser i Kbh. ans

<\\Benny

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-08-05 00:01

En våd uldjyde er bestemt bedre end ingen....absolut

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 26-08-05 00:03

Benny godt du sover, Arne er ikke den enste jyde på KanDu, måske den eneste "Uldjyde" men Jylland er stort

Mango-> Jeg tager det positivt, når det er fra dig, men det er faktisk et ord, der kan være meget negativt ladet

Knus Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 26-08-05 00:06

Og tror Benny har ret, hvis ikke alle kareterne skal blive til græskar, så er det tid til at sige godnat

Ripley

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-08-05 00:06

Nope, intet med "jyde" er negativt for mig for mig står det som noget bundstabilt og jordnært...ikke at der er noget i vejen for at være "flyvsk" indimellem

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 26-08-05 06:14

arne jacobsen
Du kan godt lade være med at hentyde til min profil,og måske antyde,at jeg skulle have flere af dem.Hvorfor skulle jeg have det,jeg opfører mig ikke så dårligt,som du gør,så jeg kan nøjes med een profil.Jeg har ikke noget med din svinske opførsel at gøre.
Hvorvidt jeg underskriver mine indlæg med oz1eqp arne,eller bare med oz1eqp,det ligger langt under din kompetance
at blande dig i det.
Forresten så har jeg flere gange spurgt dig,om din svinske opførsel over for andre skyldes,at du har et mindreværdskompleks,men siden du ikke svarer,så må det jo være rigtigt.Den der tier samtykker.
Samtidig kan jeg meddele dig,at i det indlæg,hvor du kalder mig gammel og åndssvag,der kan jeg kun sige,at på et af punkterne ligner vi så åbenbart hinanden,nemlig at være åndssvag.

oz1eqp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-08-05 08:08

>>>"Er det et tips?"<<<......................ja det må være et tip.
Jeg syntes det er et godt tip - og noget af det morsomste jeg har set længe.
Han må være en humoristisk person, med en stor portion selvironi.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 26-08-05 08:25

Enig, det så vi med de 560 damer/mænd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-05 19:36

Citat
Ja....JAAA en brombasse er nemlig sådan én...det er noget med "pleks" til sidst....tror jeg nok..åårggh pis, det er irreterende ikke at kunne komme på ordet..hmmppff

Øøøeeehhh....Paradoks

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-05 19:37

Shit:

Øeeeeeeeehhh.......Paradoks

mvh dova........ Skal ikke være et citat

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-08-05 19:48

perpleks - forvirret / ude af ballance / forstyrret

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-05 21:11

Til alle i Bovlamme personer der IGEN IGEN påstår at JEG får noget ud af en sådan tråd: DET ER IKKE MIG DER HAR ÅBNET DEN. iah har taget fejl HELE vejen igennem, også i den tråd der drejede sig om Harry og Kammertjeneren. Men som ny Kandu'er er det selvf. svært at fatte at arne.jacobsen alias svampearne alias professorsvamp alias KS o.s.v. findes i den virkelige verden. Men det VED I jo godt at de gør. Så find lige selv ud af det. Med andre ord: Lad være med at kaste med Sten når hans far ser på.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-08-05 23:04

Det er usædvanligt tilfælde af skizofreni du må lide af arne.jacobsen - når man går ind på din profil får man nedenstående person-karakteristik med bl.a. "Naturvejleder & Svampeekspert" så jeg ved ikke hvem der tager fejl...

EDB-Programmør i mere end 25 år
Forhenværende Proff. i Søværnet
Merkonom i Regnskab
Naturvejleder & Svampeekspert
Top-Spejderleder
Instruktør-uddannet for såvel voksne som børn
Musik-elsker og kender af mange forskellige stilarter.

Få ved intet;
Flere lidt om alt;
Nogle alt om lidt;
Ingen alt om alt!

Så kan jeg da også lige glæde mig over at kunne give O stjerner til arne.jacobsen (som sikkert ikke er arne.jacobsen) der har indsendt:

Vi har hermed fornøjelsen af at fortælle dig, at "arne.jakobsen" har skrevet et nyt tip:
"At stille et spørgsmål på Kandu?" i kategorien "Hjemme sider" hos kandu.dk

Hvis du vil være en af de heldige, der får lov til at vurdere tippet, og dermed få 10 point, så skal du være hurtig!!

Skyndig dig ind på:
http://www.kandu.dk/dk/tip/12152

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-08-05 23:12

Yes yes yes DOVA...du er mit livs lys

PARADOKS!!!!!!!
Det var ordet jeg manglede...og jeg har bare gået og spekuleret på det i 2 dage nu..du er en snuskebasse!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-05 00:49

Taaaakk Mango

mvh dova

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 12:30

Tænk hvis man var kommet på det ord "PARADOKS" i tide, og få tildelt æren af at være en "snuskebasse"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-05 18:03

AJ skrev.

Citat
Hvis du ikke er i stand til at indse, at en mand (ordblind eller ej), der lægger et sådant spørgsmål FANDME ikke er Universitets-uddannet, så er du da for naiv og dum. Jeg står ved ALT hvad jeg skrev i den tråd.
Thyphon har IKKE bevist en skid andet, end at han er en syg stodder der elsker at røre ved Hvide Strømpebukser, og er så torskedum at han ikke selv er i stand til at henvende sig i en lokal butik og købe dem.

Du har nået bunden AJ - eller har du altid været der?!

Du sidder med fråde om munden generaliserer og tolker i fuld harmoni med dine fordomme. Du er mekanisk i din bulldozing af alt det som du ikke fatter en dyt af – og er direkte pinlig set ud fra et akademisk niveau..

Du får lige et eksempel på et ligeså sygt svar du kunne have risikeret at modtage, da du berettede om dine 560 damebekendtskaber .."on air"

Here goes..

Hvis du ikke er i stand til at indse, at en mand, der kommer med så lam en oplysning i et offentligt rum FANDME ikke har kneppet bare en mikroskopisk brøkdel af disse 560 kvinder, og KUN skriver dette, fordi han er en gammel indebrændt og nosseløs individ fyldt med mindreværdskomplekser, så er du da for naiv og dum.
Du har IKKE bevist en skid andet, end at du er en syg stodder, der virkelig tror på, at mængden af kneppede kvinder, gør en mand til mere mand, og du er samtidigt så torskedum, at du faktisk tror på, at andre tror på dine løgne historier. Et af dine mange problemer er, at du ikke er i stand til at score damer, fordi du ikke TØR henvende dig til en kvinde, og derfor må ty til at købe dig til lidt lurvet sex via sextilbudene i ekstra bladet og lignende..

Virkelig saglig og troværdig argumentationsteknik, æ ou arne?!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-05 20:09

Ja det er imponerende har du selv forfattet det Creamy

Ja det er ikke antallet af damescoringer der imponerer mig ved en mand..nærmere det modsatte

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 20:16

Jeg har scoret fire damer på en enkelt aften.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-05 20:20

Tillykke med det Eyvind

Selv forfattet det Mango?! ..njaa, både og - jeg tog jo ligesom udgangspunkt i arnes formulering fra mit citat..Resten kom af sig selv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 20:26

Det var to rødtoppe og et par brunetter.
Spar Dame var den sværeste at hive i land, men det lykkedes med et ES i baghånden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-05 20:27

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-05 20:49

Eyvind

creamy

det er jo ikke kvinder det drejer sig om

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 04-01-05 00:05

En Prostitueret QUINDE ville i løbet af ca 35 år kunne nå at kneppe med ca. 50.000 mænd.

Jeg ligger i dag på ca. 560. Men ingen af dem har købt mig og jeg ikke dem.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-05 20:51

Eyvind, jeg æææælsker de der små lune du kommer med..kan godt forstå at din kone holder fast i dig, en mand med sådan en humor er guld værd...og det jeg også godt kan lide ved dig er, at du ikke gør noget stort ud af dig selv, men har en lune der er så hamrende hyggelig..du er en SNUSKEBASSE Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 20:56

Juhuuuu - tak

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-05 20:58

Eyvind er typen man får lyst til at invitere på grøn te - og et spil ludo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 21:02

Ludo - er det ikke meget svært.
Grøn the - er det almindelig the der har stået for længe.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-05 21:09

Jeg har aldrig glemt dine ludostøvler http://www.kandu.dk/dk/spg/60758
Og vil vildt gerne se dem!

Grøn te, er noget satans sundt noget - og jeg tænkte det måske kunne gøre noget ved dit velushår http://www.webwitch.dk/Urter/groen_te.htm

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-05 21:11

ha ha..hvor har du det
fra?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-08-05 22:41

Er der nogen der er velbevandret i dette forum, som kan svare på, om det kan lade sig gøre som ORAKLET her skriver!

Fra : arne.jakobsen Dato : 27-08-05 21:04

iah - Den syge person der efterlignede min Kandu-profil og navn ved at ændre k til c, kopierede også min profil og lagde den ind under sin egen. Han havde tidligere hærget Kandu under andre navne/profiler og var blvet smidt ud. I efteråret 2004 kom han så ind igen under profilnavnene: Svampearne, Professorsvamp og arne.jacobsen. Han blev igen smidt ud, efter at det var blevet bevist af andre Kandu'er at han stod bag al balladen og meget mere. Noget kunne tyde på at han nu er her igen i andre forklædninger.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-05 23:07

Det er rigtigt nok, at der på et tidspunkt huserede alle disse svampearneprofiler. Og helt seriøst, så tror jeg, at det er det, der gjort AJ helt plingeling i hovedet..

Der findes utallige eksempler på, at AJ ikke magtede, når der ankom nye profiler til kandu..

Her et par eksempler!

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 26-11-04 20:29

En profil som upyoursmate's kan ikke bruges til noget: Se selv her:
Citat:
Første login 15.06.2004
Superpoint 1700
Besvarede spørgsmål 5
Tips skrevet 4

Han/Hun har hele tiden rendt i røven på den person som vi i dag kender som KS (Eddie Skov,
Svampearne o.s.v.) så det ville ikke undre mig om der igen var tale om samme lille syge skiderik.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 03-01-05 22:24

Se lige hvad der sker: En ny profil stiller et spørgsmål.
Jeg siger det igen. OG IGEN. Hvad skal der til før I begynder at tænke med den øverste del af kroppen? I hele denne tråd har I alle indtil nu kun tænkt med røven! Jeg ved godt hvem svinet er, men vil ikke fortælle det før I selv bliver voksne. I har squ ikke fortjent min hjælp. Øv - Bøv - Hilsen Arne Jakobsen

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 07-12-04 23:16
ALLE

Har I set at KS's alias Svampearne alias o.s.v. 's nyeste alias er dukket op?
Det blev bevist i en tråd sidste aften. Jeg troede helt ærligt at den syge lille skid havde forstået budskabet, men åbenbart ikke?????

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 07-12-04 23:27

Og hvis I ikke kan se at rytmehans = svampearne, så er I squ osse for nemme.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 07-12-04 23:58

Hvorfor skulle en helt ny bruger bruge sit eneste tip på en svinsk vittighed med mig i hovedrollen????

Han skriver oven i købet Punktum i mellem for og efternavn.

Hvornår fatter i at KS, Alias Svampearne er igang igen, og med mange aliasser. Dova hvornår fatter du det???

Arne, tror at alle de profiler, der tør sætte spørgsmålstegn ved hans store vid, er dobbeltprofiler..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-05 23:08

Altså iah......Der er kun en her på Kandu der kan skrive under profilen arne.jakobsen og det er ham selv.

Der kan ikke laves to profiler med samme navn.

Men det er rigtigt nok, at der har været nogen profiler på siden der kaldte sig de navne som arne.jakobsen nævner.

det med at kopiere profilen, betyder bare, at den profil der kaldte sig svampearne, skrev de samme ting i sin profil, som arne.jakobsen gjorde.....kun med det formål at drille arne.jakobsen.

mvh dova

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-05 23:09

Ja det kan da sagtens lade sig gøre, du skal jo bare, som han selv skriver, lave nogle bitte små ændringer.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 23:21

dova´s kommetar er fuldstændig korrekt <iah>
--------------------------
Selvfølgelig kan enhver der har en profil her, sådan set gå ind og kopiere oplysningerne i arne.jakobsens profil og sætte dem ind i sin egen
........... men så er det lige man spørger ? Hvorfor dog det ???
------------------------------------
På den anden side er det jo også praktisk muligt, at alle disse profiler virkelig tilhører personen bag arne.jakobsen - der er jo altid nogen som gerne diskuterer med sig selv
....... det eneste du skal bruge for at oprette en profil i kandu.dk er en E-mail adresse der ikke er bag en profil i forvejen - men E-mail adresser de fås jo ganske billigt på ethvert gadehjørne, sååååå ................
Ja, tanker er jo som bekendt toldfrie, og mulighederne er mange, måske er der i virkeligheden kun een som kender sandheden.
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-05 23:39

Antyder du, at vores klogeåge er skizo Benny?!

Hmm, jeg har det nu sådan, at det er sikrest at være sig selv, for det er ikke let at være en anden..

Men hvem ved?! ..I hvert fald er min hypotese, at den modstand han møder her blot bekræfter ham i hans negative antagelser om alt og alle - derfor bliver han ved med at komme her. På den måde sørger han selv for at fastholde sit verdensbillede, og derved føler han sig tryg..

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-08-05 23:53

UHA NEJ creamy - jeg antyder ikke noget som helst !
--------------------------
.... men som jeg skrev: Tanker er toldfrie

Udfra de givne oplysninger lader jeg sørme folk slutte selv - lige hvad de ku´tænke sig

Jeg er træt nu og vil gå til ro
godnat allesammen
<\\Benny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-05 00:07

Nååå, ok så Benny!

Jep, tanker er toldfrie - og selvom arne ikke deltager aktivt i tråden her, så er jeg nu ret overbevidst om, at den bliver fulgt fra sidelinien. Og øhh, så tror jeg faktisk også, at han skal ind og lukke tråden på et tidspunkt LOL..

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 29-08-05 01:18

me.dk > Det tip du henviser til - er lavet af en bruger der har rigtig mange elendige tips - som intet har med tips at gøre, her er en lille del af dem og der er mange, mange flere af elendighederne.
Citat
http://www.kandu.dk/dk/tip/8739
http://www.kandu.dk/dk/tip/8852
http://www.kandu.dk/dk/tip/8886
http://www.kandu.dk/dk/tip/9046
http://www.kandu.dk/dk/tip/9047
http://www.kandu.dk/dk/tip/9108
http://www.kandu.dk/dk/tip/9109
http://www.kandu.dk/dk/tip/9245
http://www.kandu.dk/dk/tip/9259
http://www.kandu.dk/dk/tip/9261
http://www.kandu.dk/dk/tip/9279
http://www.kandu.dk/dk/tip/9283
http://www.kandu.dk/dk/tip/9331
http://www.kandu.dk/dk/tip/9348
http://www.kandu.dk/dk/tip/9362
http://www.kandu.dk/dk/tip/9363
http://www.kandu.dk/dk/tip/9481
http://www.kandu.dk/dk/tip/9521
http://www.kandu.dk/dk/tip/9522
http://www.kandu.dk/dk/tip/9787
http://www.kandu.dk/dk/tip/9810
http://www.kandu.dk/dk/tip/10016
http://www.kandu.dk/dk/tip/10072
http://www.kandu.dk/dk/tip/10134
http://www.kandu.dk/dk/tip/10386
http://www.kandu.dk/dk/tip/10387
http://www.kandu.dk/dk/tip/10388
http://www.kandu.dk/dk/tip/10410
http://www.kandu.dk/dk/tip/10497
http://www.kandu.dk/dk/tip/10530
http://www.kandu.dk/dk/tip/10578
http://www.kandu.dk/dk/tip/10588
http://www.kandu.dk/dk/tip/10656
http://www.kandu.dk/dk/tip/10860
http://www.kandu.dk/dk/tip/10894
http://www.kandu.dk/dk/tip/10949
http://www.kandu.dk/dk/tip/10994
http://www.kandu.dk/dk/tip/11094
http://www.kandu.dk/dk/tip/11145
http://www.kandu.dk/dk/tip/11165
http://www.kandu.dk/dk/tip/11167
http://www.kandu.dk/dk/tip/11181
http://www.kandu.dk/dk/tip/11215
http://www.kandu.dk/dk/tip/11216
http://www.kandu.dk/dk/tip/11349
http://www.kandu.dk/dk/tip/11464
http://www.kandu.dk/dk/tip/11637

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 09:17

- der har du sandelig været på tipskuponen >tal_ordentligt< - du må næsten have været i gang lige siden du blev medlem af kandu.dk (det er jo ikke så længe siden) faktisk har du kun været her 9 dage længere end >me.dk<
--------------------------
nåja, men tiden er åbentbart gået med noget fornøjeligt
---------------------------------
Efter at det er gået op for mig hvor almindeligt det er med dobbeltprofiler (endog mangedobbeltprofiler) så skal der væsentligt mere til at ødelægge min dag
-------------------------------------------
Selvom arne. ikke altid er lige sød, så mener jeg dog heller ikke det hjælper hverken ham eller kandu.dk at køre heksejagt på ham - men meninger er jo forskellige (heldigvis)
god mandag til alle (også arne.jakobsen)
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 09:20

UNDSKYLD - det er jo >me.dk< der har været her 9 dage længere end
>tal_ordentligt<

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 29-08-05 13:05

Bennymanden >Nu er det vel ikke afgørende hvor længe man skal have været her for at udtale sig, jeg har godt set at det er der nogle der går meget højt op i,
men når noget af det første man støder på er kommentarer som her

Citat
arne.jakobsen Dato : 18-08-05 17:34

Hvis de skal bruges i en skolekomedie, hvorfor pokker lægger du så spørgsmålet under Seksualitet? Det er da lidt dumt! At du ikke kan stave til "Strømpebukser", er da heller ikke specielt smart! Du kunne have slået ordet op i stavekontrollen på dit Tekstbehandlings-program. Hallo?????

arne.jakobsen Dato : 18-08-05 20:13

thyfoon - Jeg tror ikke på at du er kommet på UNI. En person der ikke kan finde ud af at købe et par hvide strømpebukser uden at bede om hjælp, kan sikkert heller ikke finde ud af at binde sine egne snørebånd eller at gå på WC uden hjælp. Ordblind? Ja uden tvivl. Universitetsstuderende? Næppe.

Udplukkene er taget fra dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/72711

og samme mandsling har dette tips som han absolut ikke efterlever

Citat
arne.jakobsen Send til en ven Dato : 25-08-05 19:26

Tip : "Uønskede kommentarer til spørgsmål."

Det sker nu og da at en person kommer ind i dit spørgsmål med en kommentar, der ikke har noget som helst med dit spørgsmål at gøre. Mit forslag er at du, uanset hvad kommentaren handler om, simpelthen lader som du ikke har set den. Undlad at kommentere den. Kandu-teamet har lovet at der i en kommende ny version af Kandu bliver mulighed for at fravælge profiler, men indtil det sker må man bare lukke øjnene for disse overgreb. De personer der kommer med sådanne uvedkommende kommentarer, LEVER og ånder kun for at få svar på deres ofte meget svinske kommentarer. Hilsen Arne

så blev min nysgerrighed vakt om mandslingens historik og har brugt lidt tid på det.
Jeg har lært følgende, at hvis man vil have ødelagt et spørgsmål, så skal man stille det her på kandu, for den mandsling kan ødelægge ethvert spørgsmål med sine upassende og perfide kommentarer til spørgeren eller de andre brugere.

Jeg meldte mig som bruger på kandu fordi det var min agt at få svar på nogle spørgsmål, men jeg blev hurtigt klar over at jeg skulle bruge andre fora hvor jeg har fået fine og pæne svar - uden at få mine spørgsmål ødelangt af kandu's mandsling.

Når man stiller et spørgsmål, så er det ikke fordi man ønsker at få en spand skidt i hovedet af mandslingen, men håber at der kan komme et brugbart svar.

Jeg vil nøjes med at følge mandslingens, for nogen accepteret stil her på kandu. Og sålænge han er her vil mine spørgsmål blive stillet i andre fora.

Det jeg syntes er fantastisk Bennymanden, at du og enkelte andre taler om heksejagt på mandslingen, medens mandslingens synlige overfusning af andre bliver betegnet

Citat
bennymanden Dato : 29-08-05 09:17

Selvom arne. ikke altid er lige sød

De fleste profiler jeg har set herinde har mange dygtige og gode svar og er meget behagelige, men desværre ved man ikke hvornår mandslingen er på, og det syntes jeg er synd for forummet.

PS jeg havde skrevet en kommentar som desværre forsvandt da jeg sendte det, men måske ligger det i et andet spørgsmål.
Så nu har jeg også lært at kopiere hvad jeg har skrevet inden det bliver sendt.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 13:21

OK Ok tal_ordentligt
Jeg forstår fuldt ud hvad du mener, men nu er jeg sådan indstillet, at en enkelt persons fuldstændig uacceptable fremfærd ikke kan ødelægge hverken mit humør eller min tillid til at langt hovedparten af dette forums deltagere svarer på de indkomne spørgsmål efter bedste evne og overbevisning
-----------------------------------------
Langt de fleste svar afspejler vel også en god portion viden og erfaring, som så forhåbentlig kommer såvel spørgeren som andre til glæde og hjælp.
-----------------------------------------------------
Men som du selv er inde på, så er der også i dette forum personer som vi kunne være bedre tjent uden
-----------------------------------------------------------
... den lille fejl du omtaler til sidst kan af og til forekomme her i kandu.dk - det må være noget med en serverfejl - men at kopiere sin kommentar inden man sender den er en god ide.
Jeg håber ikke du misforstod mit tidligere indlæg - selvfølgelig har den tid man har været medlem ikke noget med hverken troværdighed eller retten til at skrive hvad man vil at gøre
--------------------------
Jeg har for mit vedkommende været med så længe, at jeg ikke gider komme med diverse nedgørelser af nogen som helst - såååå derfor
Jeg tro ofte at det at overhøre eller ignorere har den allerbedste virkning.
Iøvrigt vil jeg da byde dig hjertelig velkommen her på siden
med ønsket om, at du trods alt vil få nogle gode oplevelser her blandt os stakler.
Fortsat god dag og mange hilsener
<\\Benny

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 29-08-05 14:04

bennymanden han kan heller ikke ødelægge mit humør, men han kan ødelægge ethvert spørgsmål, at du accepterer det må du selv om, men jeg vælger at et andet forum til mine spørgsmål.

Det du skriver med "at overhøre eller ignorere har den allerbedste virkning" syntes du selv at det har hjulpet på hans overfusning af andre ????

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 29-08-05 14:45

Der er jo nogle,som mener man bare skal ignorere ham,men det har jo vist sig,at det ikke gavner noget.
Han fremturer jo som det passer ham,efter mottoet,jeg alene vide,alle de andre har ikke forstand på noget som helst.
Den seneste bemærkning jeg fik fra ham var,at jeg var gammel og åndssvag,det med gammel passer,idet jeg er 70,
men på det andet punkt må jeg jo ligne ham,så jeg kan trøste mig med,at jeg ikke er alene om at være åndssvag,
der kan han også komme i betragtning.
Jeg forstår bare ikke at KANDU-Teamet bliver ved med at tolerere den slags tilsvining af mange fornuftige brugere.
De har fået flere mails desangående,men de reagerer overhovedet ikke.
Før han dukkede op på arenaen var KANDU et dejligt sted at komme,man gik aldrig forgæves når man bad om hjælp til et eller andet,men min glæde ved at komme her er efterhånden forsvundet.

oz1eqp

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 14:46

... muligvis ikke, men jeg er nok een af de få der prøver med den metode
------------------------------------
Hvis du har lagt mærke til det, så bliver der jo flittigt båret ved til hans bål - og for mig at se er netop opmærksomhed det den stakkels mand allermest søger.

<\\Benny

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 29-08-05 15:01

Jamen Bennymanden, du prøver da ikke den metode du skriver om - du har da været ret aktiv i tråden her som f.eks.
Citat
bennymanden Dato : 28-08-05 23:21

På den anden side er det jo også praktisk muligt, at alle disse profiler virkelig tilhører personen bag arne.jakobsen - der er jo altid nogen som gerne diskuterer med sig selv

Men tror du virkelig selv på metoden eller er ovenstående bare "ved" til bålet ??? Hvis du gør så læs lidt i historiebogen !

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-08-05 16:21

Jamen kære tal_ordentligt nu lyder du jo præcis som arne.jakobsen - så her har vi vel i virkeligheden bare med endnu en dobbeltprofil at gøre

Godkendelse af svar
Fra : me.dk

Dato : 29-08-05 16:35

Tak for svaret ans. Gider ikke blive bombaderet med så mange mail i dette spørgsmål. Derfor lukker jeg nu. Synes mest Kandu virker som et chatforum. Måske der er noget jeg har misforstået. Eller er det tilfældet?
Hilsen og fortsat god dag fra
me.dk

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 29-08-05 16:47

Nu ved jeg ikke lige hvad du mener, men du henvendte dig til mig her http://www.kandu.dk/dk/spg/73143#798886 og jeg har prøvet at svare dig efterfølgende i et pænt og sobert sprog og senest stillet dig et spørgsmål her http://www.kandu.dk/dk/spg/73143#799108 og ud af det får du en sammenligning
Citat
Jamen kære tal_ordentligt nu lyder du jo præcis som arne.jakobsen - så her har vi vel i virkeligheden bare med endnu en dobbeltprofil at gøre

Vil du venligst uddybe ovenstående citat - for den sammenligning vil jeg gerne høre om.

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 29-08-05 16:52

Nu jeg ser at spørgsmålet er blevet lukket - så får jeg desværre ikke svar fra Bennymanden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-05 18:43

tal_ordentligt
Er det egentligt ikke lidt ligegyldigt om Benny tror du er en dbl profil ?!

Må da indrømme, at jeg synes dit nick er med til at antyde at du måske er en dbl profil. Men du vidste måske allerede inden du loggede på første gang, at der bliver talt uordentligt her på kandu?!

Fik du denne mail arne?! LOL

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 29-08-05 20:14

creamygirl - det er fulkomment ligegyldig, det har du meget ret i, men det ville være dejligt at Bennymanden definerede den samligning han gør med mandslingen - bare fordi han bliver spurgt om en enkelt ting i forhold til hvad han selv skriver.

Det svar får jeg ikke før jeg møder Bennymanden i en tråd om mandslingen igen, men lidt sjovt er det at nogle bestemte profiler, og Bennymanden er en af dem, i alle de tråde bliver ved med at skrive at mandslingen skal ignoreres for det gør de, alt imens de er meget aktive i trådene !!! og egentlig prøver at forsvare mandslingen med
Citat
bennymanden Dato : 29-08-05 09:17

Selvom arne. ikke altid er lige sød

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-05 21:34

Citat
men lidt sjovt er det at nogle bestemte profiler, og Bennymanden er en af dem, i alle de tråde bliver ved med at skrive at mandslingen skal ignoreres for det gør de, alt imens de er meget aktive i trådene !!!

Det har du fuldkommen ret i - og det undrer bestemt også mig!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-05 21:45

Tak me.dk

Citat
me.dk Dato : 29-08-05 16:35

Tak for svaret ans. Gider ikke blive bombaderet med så mange mail i dette spørgsmål. Derfor lukker jeg nu. Synes mest Kandu virker som et chatforum. Måske der er noget jeg har misforstået. Eller er det tilfældet?
Hilsen og fortsat god dag fra
me.dk

Kandu er ikke et chatforum. Der bliver stillet/svaret på mange spørgsmål. Nogle spørgsmål/svar kan måske være "useriøse" , men generelt er kandu en god side.

Desværre for dig, du har stillet ovennævnte spørgsmål og kan ikke slå "fluebenet fra".

Så længe, der er indlæg til denne tråd, vil du modtage en mail.

Hilsen ans.