/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Søger folk til rygeafvænning
Fra : mikkelstroem
Vist : 380 gange
50 point
Dato : 16-10-02 17:40

Hej!
Jeg er journalist på forbrugerprogrammet Rene Ord For Pengene på DR1 og har brug for tre rygere i alderen 25-75 år til at afprøve et rygeafvænnings program. Du får udleveret en cd med instrukser, som nogenlunde går ud på at lytte og koncentrere sig ud af sin rygning. Det hedder Farvel Tobak!
Du skal være klar på at følge afvænnings programmet i en månedes tid og vi vil selvfølgelig lave nogle optagelser med dig til programmet.
Har du lyst til at smide smøgerne og være med i et tvprogram,, så giv et svar!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-10-02 17:56

Hvorfor ikke et rygeTILVÆNNINGSprogram, hvor man undersøger, om folk, der aldrig har røget, kan blive gjort afhængige i løbet af en måned?
Det er ikke nødvendigvis en kvalitet at traske bevidstløst afsted i de "rigtige" holdningers fodspor - heller ikke for en licensbetalt instirution.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-10-02 17:58

instirution = institution

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-10-02 21:00

hahaha, den cd har jeg, og skal lige hilse og sige at den holder ikke, har man bare et nogenlunde normalt liv, har man ikke tid til den måde, og så er iøvrigt ikke nemt at hjernevaske sig selv.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 16-10-02 23:32

LOL, så måske den journalist (mis)bruger VORES midler til de forkerte ting. Det er trods os licensbetalerne, som betaler jeres forbrug i DR.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-10-02 22:11

"mikkelstroem" <mikkelstroem.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:0Cfr9.113636$Qk5.4951563@news010.worldonline.dk...
> Hej!
> Jeg er journalist på forbrugerprogrammet Rene Ord For Pengene på DR1 og
> har brug for tre rygere i alderen 25-75 år til at afprøve et
> rygeafvænnings program. Du får udleveret en cd med instrukser, som
> nogenlunde går ud på at lytte og koncentrere sig ud af sin rygning. Det
> hedder Farvel Tobak!
> Du skal være klar på at følge afvænnings programmet i en månedes tid og
> vi vil selvfølgelig lave nogle optagelser med dig til programmet.
> Har du lyst til at smide smøgerne og være med i et tvprogram,, så giv et
> svar!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Hej

Er det muligt at sende mail til dig direkte. Jeg har prøvet, men fik den
retur.

BA

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-10-02 00:14

Ja HVIS I mener det seriøst deltager jeg eddermanme ( undskyld ) gerne, griber enhver chance for at smide smøgerne - er 31 år og godt på vej mod de 30 smøger i døgnet .... det ville være noget nær den eneste chance jeg ville have - kan bestemt ikke selv holde op....

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 17-10-02 01:32

Jeg er klar!!! M, 32, 20-30 af de stærke/dag...... Smid mig en mailadr. jeg kan svare dig på!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-10-02 09:53

"> Hej
>
> Er det muligt at sende mail til dig direkte. Jeg har prøvet, men fik den
> retur.

Det samme skete for mig

/ Knudsen

>
> BA
>

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 31-10-02 01:19

Hvad sker der lige med det?????

Kommentar
Fra : mcgut

Dato : 23-12-02 07:39

jeg har fundet en webside til produktet www.nultobak.dk
her kan du læse mere