/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
epson cx3650
Fra : 1133
Vist : 358 gange
500 point
Dato : 25-08-05 19:15

hej
jeg ville hlælpe min moster med en ny printer og købte en epson cx3650
nu skal der skiftes blæk patroner og intet virker
den har brugt alle 3 farver men ikke alt det sorte
trods hun ikke skriver i farver kun få gange en blomst el. lign. til fest sange
nu har jeg skiftet alle patroner den skriver kun lidt sort ingen farver
(tja!!!! jeg ville gerne hjælpe hende,og sidder nu med skægget i postkassen)
mvh
ole

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 510 point
Dato : 25-08-05 19:20

Der må være en indstilling til justering af dyser efter skift af patroner. Ellers prøv at søge i hjælpe funktionen til printeren

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 25-08-05 19:26

Jeg kender ikke "Epson" jeg bruger HP men mon ikke epson har en rense prg. og indstillings prg. ligsom HP således at alle farve + sort kør i sync.??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-08-05 19:33

Du har taget tapen af patronerne..........ikke

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 25-08-05 19:35

hej
jeg kender ikke epson så meget bruger selv hp men jeg syntes de stjæler fra ig
med deres blæk der for valgte jeg denne til nmin moster (pensoinist) grundet
der er 4 patroner idenne men lige nu har jeg ændret mening

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-08-05 19:42

Der skal være en rense / justere funktion i printerens software og hvis ikke du kan finde det så søg efter det i hjælpefunktionen

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 25-08-05 19:50

til : Eyvind
der sidder nogle pigijavituter der laver hul op i blæk pratronen
(glemte at skrive de er ikke orginale)men de er sat i som da den var ny
og dem jeg købt dem ved bruger jeg selv til min hp no problems
mvh
ole

ps: ellers meget sjovt indlæg når man sidder her som moses ved det røde hav

TAK!!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-08-05 19:52

OK - men
DET VAR IKKE for at være morsom.

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 03-09-05 22:49

Tak for svaret Fijala.
nå nu har dette stået længe nok
hvorfor ved jeg ikke men jeg har kørt
rense prg. igennem mange gange
og lige pludslig virkede den
jeg ved ikke om ms står bag ved epson
virker, virker ikke
bare den ikke begynder at printe blåt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-09-05 06:55

Takker