/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Signal på tv nr. 2
Fra : anetteogjesper
Vist : 472 gange
28 point
Dato : 25-08-05 16:15

Hej

Vi har et tv både i stuen og på soveværelset. Vi har ført et kabel ind, så vi kan se tv, men nu har vi fået et problem, da vi har købt en reciever og den har kun scart indgang, hvordan kan vi få ført et signal ind til soveværelset også?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-05 16:23

http://www.kandu.dk/dk/spg/73090 prøv at se i denne tråd, det lyder næsten som jeres problem

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-08-05 16:35

Ja, men jeg mangler meget link til den der boks...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-05 16:39

annetteogjesper, du skal henvende dig i en tv-forretning, de ved lige hvad du skal bruge, der er vores købt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-08-05 16:45
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-05 16:50

bentjuul.... det stik du henviser til er en udvidelser af scart stik, det er en fordeler fra reciever til flere tv annetteogjesper mangler

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-08-05 16:50

Nej, bentjuul det er ikke sådan et for apperaterne står i hver deres rum...

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 25-08-05 17:01

Du kan via en forgrening af en almindelig antenne få ført den ene, og kun een satelitkanal som recieveren er indstillet på, til apparat nr 2.
Alle kanalskift skal ske hvor recieveren står, så det er kun i de færreste tilfælde, at den løsning er brugbar.

Hilsen Innocent

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-05 17:07

vores fordeler boks købt i en tv-forretning hedder -teknosat- og så skal der være et triax delefilter, det er noget man også bruger til kabel-tv, prisen er noget halvpebret ca. 800-1000 kr. men så får du også en god kvalitet, som du kan bygge videre på, hvis du skulle få brug for flere fjernsyn

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-08-05 17:08

Jeg sendte det link fordi der i dit spørgsmål står
Citat
da vi har købt en reciever og den har kun scart indgang, hvordan kan vi få ført et signal ind til soveværelset også?

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 28 point
Dato : 25-08-05 18:49

HEJ anetteogjesper
i skal anskaffe en trådløs video sender så er jeres problem løst.
http://www.web-shoppen.dk/web-shoppen/displayProduct.jsp?link=www.web-shoppen.dk&displayProduct=00000105BF54E743D6B2D4148467C9A6

mvh Mad-Nuser

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-08-05 19:18

Tak for svaret Mad_Nuser.