/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Windows XP: Opstarten er langsom...
Fra : sredna
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 16-10-02 17:10

Jeg har et problem!!!
Jeg har to computere og har installeret Windows XP på dem begge, men den ene starter meget langsomere op end den anden, og det er enda den hurtigste computer der starter langsomst op. Den hurtigste computer er en Intel Celeron på 800MHz og den anden, altså den der køre hurtigst er en AMD et eller andet på 400MHz, hvad kan jeg gøre, eller hvad har jeg gjort forkert??????

Accepteret svar
Fra : Motherfuckerz

Modtaget 60 point
Dato : 16-10-02 17:32

Du skal ikke installer Windows Xp på en god com..der skal det være windows 2000 el . 98!

Kommentar
Fra : Motherfuckerz

Dato : 16-10-02 17:36

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kommentar
Fra : Motherfuckerz

Dato : 16-10-02 17:36

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-10-02 16:37

, hvad kan jeg gøre, eller hvad har jeg
> gjort forkert??????

Det du først og fremmest har gjort forkert er, at du har sendt dit problem
til den forkerte nyhedsgruppe!

Prøv i stedet: dk.edb.hardware
Held og lykke!

--
Venligst
Poul F. Andersen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-10-02 16:49

"Poul F. Andersen" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse
news:3dad87af$0$79635$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> , hvad kan jeg gøre, eller hvad har jeg
> > gjort forkert??????
>
> Det du først og fremmest har gjort forkert er, at du har sendt dit problem
> til den forkerte nyhedsgruppe!
>
> Prøv i stedet: dk.edb.hardware
> Held og lykke!

Nej, istedet:
news:dk.edb.system.ms-windows
--
Venlig hilsen
Jeannie Kristensen
http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/slaegt/default.htm
(opdateret 24.juli 2002)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-10-02 23:48

motherfuckerz : Det svar er da absolut IKKE brugbart. Faktisk kører en 400 Mhz maskine fint Windows XP. SÅ lige der ved du vist ikke hetl hvad det drejer sig om.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-10-02 20:48

Hej sredna!
Jeg kører fint XP med en Pentium 450mhz maskine. XP forlanger 400mhz så du har nok.
Årsagen til at du kører langsomt kan være for lidt ram (helst 128), men det kan også
være at der er for mange programmer der skal læsses ind, se nede i højre hjørne.
Hilsen Emesen.