/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
HVOR ?
Fra : tej1957
Vist : 432 gange
175 point
Dato : 25-08-05 13:18

Skulle der være nogen fra Århus der kan fortælle mig hvor jeg kan få/købe dagens ret og spise det der.
Jeg har ledt på nettet, men kan ikke rigtig finde nogen steder der reklamerer for dette.
Og da jeg snart skal til Århus kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogle flinke mennesker, der måske kunne anbefale et hyggeligt sted.
p.f.t.
tej1957

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-08-05 13:29
Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-08-05 13:29
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-05 13:29

prøv at kikke efter om der er en Kvickly, jeg kender ikke Århus, men vi har da en rigtig god spisekrog i vores Kvickly her i vores by

Kommentar
Fra : mezz

Dato : 25-08-05 13:31

Hej prøv den "blå paraply" i Frederiksgade 73 - http://www.denblaaparaply.dk/ det er rimeligt billigt.... Du får hvad du betaler for ellers restaurent Bennys i Guldsmedegade, her kan du få god dansk mad. www.bennys.dk (hvis du vælger denne, så bare sig at du har fundet dem via nettet.) Eller "Det grønne hjørne" ligger også i Frederiksgade. Eller Mejlgade her ligger der også en del små hyggelige spisesteder. Hvis du er mere specifik skal jeg gerne hjælpe.
Mvh. Gorm

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-08-05 13:32

I øvrigt også http://www.rest-navigator.dk/ - noget dyrere, men kanonlækkert

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 175 point
Dato : 25-08-05 16:15

Navigator har vel ikke "Dagens Ret"???

Kvickly i Veri Center skulle have en Spisekrog.

Er det dansk mad eller hvad slags mad, vil du gerne have?

Storcenter Nord og City Vest, mener jeg, har også noget cafeterie/bistro agtigt noget.

Hanne

Kommentar
Fra : tej1957

Dato : 25-08-05 20:02

Jo jeg ser at i har forskellige forslag, og egentlig er det underligt for mig at spørge, fordi jeg er født og opvokset i Århus N og har boet der i 38 år. men da jeg sjældent kommer ind til storbyen, ved jeg ikke rigtig hvor jeg kan finde sådanne steder.
City Vest er totalt udelukket, Storcenter Nord er en mulighed, men jeg kunne godt tænke mig nogle flere valgmuligheder. Hvis det da ikke er til for meget besvær ?
Masser af venlige hilsner
tej1957

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-08-05 21:06

Nej, det manglede da bare

Hvad med Parasollen på Viby Torv?

Der kan jeg forestille mig, at de har "dagens ret".

Hanne, som har boet her altid...

Godkendelse af svar
Fra : tej1957

Dato : 10-09-05 13:09

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-09-05 18:42

Velbekomme - i mere end én forstand