/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl i integreret mus
Fra : Camillasmoster
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 25-08-05 09:19

Min veninde har en bærbar, hvor den integrerede mus har det med at være i udu, indtil hun har genstartet 2 - 3 gange.

Kan det afhjælpes med en tilsluttet mus?

MVH
Hanne

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 110 point
Dato : 25-08-05 09:30

prøv da, jeg har haft gode erfaringer..

husk at den eksterne mus sættes i FØR genstrat og men PC er slukket...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-08-05 09:40

Hva kan der være galt med den integrerede?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 10:58

det er ikke en mus - det er en rotte

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-08-05 12:39

AAADDDRRRR. Jeg hár været ovre for at skyde den, men min veninde var ikke hjemme...

Så SKAL hun have en mus!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 17:05

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-09-05 10:41

Tak for svaret Tordenkalven.

Da der ikke ik' lissom kom noget konstruktivt vedr. fejlen ved musen, synes jeg, du skal have poængerne, da jeg har givet min veninde min gamle mus (som vil være en rotte, når den bli'r stor - hvem der kan forstå det)

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 19-09-05 17:22

tak for tilliden

Du er altid velkommen

Hilsen

Henrik