/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
ftp server?????
Fra : jeffbraun
Vist : 302 gange
60 point
Dato : 25-08-05 06:04

hejsa.
jeg havde for 2 år tilbage en ven, som delte sine filer med en ftp server? tror jeg da nok.. han uploaded de filer jeg gerne ville hente fra ham, til et link han havde, og på den måde kunne jeg hente tingene fra ham hjemme fra helt vildt hurtigt... Nu er mit spørgsmål bare. Er der nogen derude der kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan han gjorde det. For det kunne jeg godt tænke mig at prøve med en anden kammerat. men vi ved begge ikke hvordan vi skal gøre???? please HJÆLP os..

på forhånd tak,
JeffO

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-08-05 06:48

start her med at hente en ftpserver
http://downstairs.dnsalias.net/homeserver_download.html

så skal jeg prøve på at guide dig gennem opsætningen

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 25-08-05 08:18

Her kan oploades og hentes store filer
http://www.yousendit.com/

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 25-08-05 09:16

Hentede du ikke filerne via en website? eller hentede du dem via et ftp server? til det sidste ville du skulle logge dig ind.

Kommentar
Fra : jeffbraun

Dato : 27-08-05 22:38

jeg hendede tingene fra et website

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-08-05 11:36

OG ??

Kommentar
Fra : Joern_Vig

Dato : 30-09-05 09:07

FTP-programmer downloades gratis flere steder. Brugen af FTP-programmet kan ingen tage fejl af, hvis man har et sted (site) og en kode. Start med "FTP" på en søgemaskine
Ellers spørger du bare igen.

Joern Vig