/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
led-pærer til sv650
Fra : thebiker
Vist : 655 gange
50 point
Dato : 16-10-02 12:32

Er der nogle der ved hvor man kan skaffe led(diode)pærer til en sv650,det ser ret godt ud.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-10-02 12:12

"Vores husleje er på 5000,- pr. md"

Hvis de pærer er så dyre at du ikke har råd til husleje, så skal du nok købe
dem et andet sted

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-10-02 12:20

"thebiker" <thebiker.news@kandu.dk> wrote in message
news:N4br9.113313$Qk5.4909502@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle der ved hvor man kan skaffe led(diode)pærer til en
> sv650,det ser ret godt ud.

Prøv at kigge i MC Nøglen, www.louis.de eller noget lignede.

>ejer noget af værdi......
> Vores husleje er på 5000,- pr. md, dertil varme og vand på ca. 1500,-

Aha - så blev jeg så meget klåwere

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-10-02 16:22

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" skrev d. 16-10-02 12:12 dette indlæg :
> "Vores husleje er på 5000,- pr. md"
>
> Hvis de pærer er så dyre at du ikke har råd til husleje, så skal du nok købe
> dem et andet sted
>

Der står ikke noget om husleje i thebikers spørgsmål her på kandu.dk. Så det må være blevet rodet sammen med et andet spørgsmål på sin vej ud i nyhedsgrupperne.

De bedste hilsner
Rellom

>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-10-02 19:11

"Rellom" <Rellom.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:4ter9.113595$Qk5.4939271@news010.worldonline.dk...
> "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" skrev d. 16-10-02 12:12 dette indlæg :
> > "Vores husleje er på 5000,- pr. md"
> >
> > Hvis de pærer er så dyre at du ikke har råd til husleje, så skal du
> nok købe
> > dem et andet sted
> >
>
> Der står ikke noget om husleje i thebikers spørgsmål her på kandu.dk. Så
> det må være blevet rodet sammen med et andet spørgsmål på sin vej ud i
> nyhedsgrupperne.

Hvis ikk folkene bag kandu.dk kan finde ud af at lave det så ikke det gør
sådan synes jeg hetl ærligt de skulle finde på noget andet, istedet for at
genere os mennekser der godt kan finde ud af bruge en newsreader

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

nok desværre kun hurtig for folkene bag.. det er vist gået pænt stærkt!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-10-02 04:42

>
> Hvis ikk folkene bag kandu.dk kan finde ud af at lave det så ikke det gør
> sådan synes jeg hetl ærligt de skulle finde på noget andet, istedet for at
> genere os mennekser der godt kan finde ud af bruge en newsreader
>

Nu er det jo også undtagelsen og ikke reglen, at der sker den slags fejl. Og fejl
kan alle vel komme til at begå - selv Michael Frederiksen.

De bedste hilsner
Rellom

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-02 10:03

Hejsa

> Er der nogle der ved hvor man kan skaffe led(diode)pærer til en
> sv650,det ser ret godt ud. ejer noget af

Er det til baglygten dy tænkte på? www.bildillen.dk eller bilting.dk
evt bilexperten
De koster 100,- for en amlindelig, og 200,- for en roterende! =)

Mvh emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Godkendelse af svar
Fra : thebiker

Dato : 07-11-02 08:48

Tak for svaret Gundersen.