/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Diablo 2 crack
Fra : mini_porno
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 24-08-05 20:58

Jeg er mega desperat. jeg ska bruge en crack til Diablo 2 rimelig hurtigt gerne. det ska ikke være til udvidelsespakken og det ska bare være så den kan køre med brændte skiver.
DU/I må meget gerne sende den over mail. min mail er tvfreak@hotmail.com. ska helst bruge den inden i morgen eftermiddag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-05 21:05

Hehe der er ingen cracks til det, af hvad jeg ved af, men hvis du har et ordentlig brænderprogram kan du brænde CD'en og så behøves der ingen cracks til det så hvad du mangler er bare en bedre kopi hvis den du har ikke virker altså et bedre program har selv lavet et par kopier

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 24-08-05 21:15

har selv haft en crack til det men kan ik finde den mere :S

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-08-05 22:42

Her er et,men jeg ved ikke om det virker
http://www.gameburnworld.com/gp/gamefixes/diablo2.shtml

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 24-08-05 23:02

Hej mini_porno!

Prøv at kikke på en af disse link, der er en hel del oncd til Diablo2 & Diablo 2: Lord of Destruction.

http://www.megagames.com/cracks/html/c31040_0.htm

http://www.megagames.com/cracks/html/c901470_0.htm

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : mallin

Dato : 09-02-06 09:31

heu jeg har craket det vd at hente .iso filen til lord den fider du på bearshare.com og så hent bearshare og så søg diablo 2 så finder den en iso fil til det håber du kan bruge det