/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Har brug for hjælp
Fra : khanji01
Vist : 463 gange
15 point
Dato : 24-08-05 15:43

hej alle sammen er der nogen der kan hjælp mig med at skriv ansøgning til føtex i frugt og grønt afdeling please help help help

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 24-08-05 15:45

Skriv hva du kan, og hvorfor du vil ha jobbet. Skriv hva du tidligere har lavet, og så bare håb på at få det. Det er en klar fordel at møde personligt op, så de kan få et godt indtryk af dig fra starten!

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 25 point
Dato : 24-08-05 15:58

Hej Khanji01

Du kan dele din ansøgning op i fire korte afsnit - husk at ansøgningen IKKE må fylde mere end én A4-side.

Afsnit 1: Skriv hvor du har set annoncen, opslaget o.ling. FX. Jeg har med stor interesse bemærket Deres annonce i xxxx, hvor de søger en Frugt og grøntmand....

Afsnit 2: Skriv om baggrunden for din ansøgning, fx at du trænger til nye udfordinger...Du skal IKKE skirve noget negativt.

Afsnit 3: Giv en kort beskrivelse af hvem du er, fx. Jeg er en glad, udadvendt fyr på xx år.... samt et kort resume af, dine seneste ansættelsessteder, uddannelse mv.

Afsnit 4: En afrunding hvor du "håber at du ved en personlig samtale, får lejlighed til yderligere at redegøre for dine kvalifikationer".

Jeg vil ligeledes anbefale dig, at aflevere ansøgningen selv, ved at møde op. På denne måde kan butikschefen, eller anden kontaktperson, danne sig et førstehåndsindtryk og måske helt slippe for at læse din ansøgning

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 24-08-05 17:33

Brug denne side: http://www.opgavebutikken.dk/

Tryk på Ansøgning i venstre side, og du vil derefter kunne læse dig til resten!

Held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : khanji01

Dato : 25-08-05 10:10

Tak for svaret ampere.
            tak tak tak tak tak tak tak