/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
køkkenombygning
Fra : kakn
Vist : 1821 gange
100 point
Dato : 16-10-02 12:20

Jeg skal lave nyt køkken og mangler et program hvor jeg kan tegne og planlægge. Jeg har prøvet med IKEA'S køkken planner; men synes ikke det er helt godt nok. Er der nogen der har et godt tip?

Kommentar
Fra : Bruun

Dato : 16-10-02 12:39

Jeg har været i køkkenbranchen i nogle år og de eneste programmer, som dur er køkkenbranchens programmer. Disse kan ikke køre på din computer fordi man skal købe licens og programnøgler for en mindre formue. Desuden er det ret kompliceret "bare at gøre". Der findes nogle indretningsprogrammer hvor du kan tilnærme dig, men efter min formening er det ikke ret godt og giver dig ikke det du vil have.
Mange køkkenforretninger laver gratis forslag og tegninger til dit køkken og ligeledes har nogle byggemarkeder også mulighed for det. Det er efter min erfaring og mening den eneste ordentlige vej at gå, med mindre du vil tegne dig frem efter en 1:20 tegning, som også nogle af de dyrere køkkenleverandører stadig gør, når de har "indendørsarkitekter".
Hvis du alligevel vil have et program, har Computer City et par stykker, men de koster jo altså også noget. Se www.computercity.dk

mvh.

Bruun

Kommentar
Fra : Bruun

Dato : 16-10-02 12:39

Jeg har været i køkkenbranchen i nogle år og de eneste programmer, som dur er køkkenbranchens programmer. Disse kan ikke køre på din computer fordi man skal købe licens og programnøgler for en mindre formue. Desuden er det ret kompliceret "bare at gøre". Der findes nogle indretningsprogrammer hvor du kan tilnærme dig, men efter min formening er det ikke ret godt og giver dig ikke det du vil have.
Mange køkkenforretninger laver gratis forslag og tegninger til dit køkken og ligeledes har nogle byggemarkeder også mulighed for det. Det er efter min erfaring og mening den eneste ordentlige vej at gå, med mindre du vil tegne dig frem efter en 1:20 tegning, som også nogle af de dyrere køkkenleverandører stadig gør, når de har "indendørsarkitekter".
Hvis du alligevel vil have et program, har Computer City et par stykker, men de koster jo altså også noget. Se www.computercity.dk

mvh.

Bruun

Accepteret svar
Fra : gud

Modtaget 100 point
Dato : 16-10-02 22:21

prøv at tilmelde dig på www.kazaa.com og søg der.
det er en pirat side noget lignende napster alt kan findes der
hilsen gud

Kommentar
Fra : brindt

Dato : 28-01-03 13:13

HTH køkkener har et program på deres hjemmeside, der er rigtigt godt.

mvh
Brindt