/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
materiale til sexualundervisning
Fra : thorkil1
Vist : 4420 gange
100 point
Dato : 24-08-05 12:22

Der blev for nogle år siden udgivet en cd-rom med materiale til sexualundervisning. Materialet blev meget omtalt fordi det viste et meget bredt spekter af sex.
Nogle der kan huske hvad materialet hed? Hvem der lavede det? og hvor man kan få fat på det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-05 12:25

jeg downloadede det i sin tid hos Kazaar, men lige nu kan jeg selvfølgelig ikke kom på hvad det hed, men kunne vist også finde det hos undervisningsministeret www.uvm.dk

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 24-08-05 12:33

CD-rommen kom aldrig ud til undervisningsbrug, idet den blev fundet for stødende. CD-rommerne blev dog i protest omdelt på bl.a. Strøget i Kbh, så du skal nok søge blandt disse indehavere.

Jeg mener at materialet var en form for sex-leksikon, men husker desværre ikke titlen.

Mvh. AMP

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-05 12:37
Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-08-05 12:39
Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 24-08-05 13:30

tak for hjælpen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-05 15:28

hvad var det lige der gav dig hjælp ???
hvis du accepterer det svar du fik hjælp fra er det nemmere for andre at søge og få fat i det rigtige svar

Godkendelse af svar
Fra : thorkil1

Dato : 27-09-06 22:03

Tak for svaret Nordsted1.