/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Stavekontrol
Fra : Cartman
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 24-08-05 11:45

Hej.
Når jeg vil udføre stavekontrol i Outlook for jeg denne meddelelse: Der opstod en fejl under stavekontrollen.
Jeg bruger word 97 og der virker stavekontrollen.
Hilsen Cartman

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-05 11:47

jeg ville prøve at geninstallerer Outlook

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-08-05 12:00

I outlook under "funktioner", "indstillinger" er der et faneblad, der hedder stavekontrol. Prøv at checke, hvad der er vinket af der. Kunne f.eks. lyde som om du måske mangler at vælge "brug autokorrektur, når word ikke er editor"

Accepteret svar
Fra : tobiaskk

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-05 12:05

Jeg er næsten sikker på at fejlen opstår fordi stavekontrollen i forbindelse med word 97 ikke samarbejder ordentligt med Outlook. Hvis man søger på fejlen på nettet kommer der kun et enkelt svar på problemet og det er at installere den nyeste stavekontrol, f.eks. i forbindelse med office pakken, men måske er der nogen der kender andre løsninger...?

Godkendelse af svar
Fra : Cartman

Dato : 24-08-05 13:01

Tak for svaret tobiaskk.

Jeg har installeret office XP, så nu er problemet løst.