/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Medie afspiller / player
Fra : peterpyt
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 24-08-05 11:28

Jeg skal bruge en medieplayer der kan håndtere mange MP3 filer / sange - det drejer sig pt. om ca. 6000 filer.
Jeg har prøvet Itunes, winamp, windows media player...
jeg er indstillet på at betale en smule for programmet.
mvh Peter...

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-08-05 12:16

Personligt sværger jeg til winamp, den har så vidt jeg ved ikke problemer med mange filer, og så er den jo gratis, hvilket man jo ikke skal kimse af :) (og personligt synes jeg at det er den bedste på markedet siden 1998)

Hvad skal den kunne, og hvad har problemerne med de programmer du allerede har prøvet været ?

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 24-08-05 12:20

Som tidligere nævnt er winAmp ikke et program jeg ønsker.. Vil gerne have en player der hjælper til med at sætte filerne i system..
mvh Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-05 12:22

hvordan system mener du, for winamp kan da også sætte dem i system

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-08-05 13:03

Ja, winamp har Media library, som kan bruges til det, men det kan da være at det ikke er godt nok til herren ;) det er jo lige hvordan de skal sættes i system !?

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 25-08-05 09:29

Lige præcis bruuno - jeg har fra anden side fået foreslået media monky, kender I noget til det program ??
Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-05 13:02

nej desværre, jeg er meget tilfreds med winamp, og så eksperimenterer man jo ikke bare )