/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Yamaha 4 gear motor renovering
Fra : 120690
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 23-08-05 21:34

hej... der ude..

Jeg en af de heldige at være ejer af en yamaha 4 gear :)

Nå men jeg skal til at renovere motoren så ville jeg bare høre om der var noget man skulle ligge mærke til. og hvad man skal holde øje med i sådan en Yamaha motor.

Der er i værtfald et problem det er når jeg kommer godt op i fart 50 70 stykker tror jeg og skifter fra 3gear til 4gear så er det som om den ikke rigtig stækker i 4 gear det er som om man stadig køre i 3gear.
Hvad kan problemet være? er det geardrev 4. gear der trænger til at blive skiftet eller hvad kan det være.

Men ja det var vist alt tror jeg

Håber der er nogle der kan hjælpe mig og give nogle gode råd.

m.v.h.

Morten

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 24-08-05 09:48

Er man heldige hvis, man en Yamaha "gammel" 4 gear???????

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 26-08-05 09:36

lol, det her spørgsmål har du også inde "knallert" siden...

Kommentar
Fra : majagierringe

Dato : 28-08-05 22:23

jeg har selv haft sådan et vidunder:) hvis du har et for stort tandhjul på foran eller et for lille bagpå så trækker den simpelt hen ikke. prøv at sætte et mindre på foran og se om det skulle hjælpe. jeg mener at det er et 12 eller 13 tands standard...

Kommentar
Fra : Need4Speed

Dato : 03-12-05 14:30

Du har så en knallert...det her emne hedder motorcykler...