/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
mus går død
Fra : trimare46
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 23-08-05 21:08

når min pc har stået ubenyttet i ca 20 min. og jeg så vil arbejde med den igen, reagerer musen ikke.
jeg har prøvet at skifte mus, men uden virkning.
hvad kan problemet være, og hvordan løses det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 21:21

trådløs ???????

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-08-05 21:28

den er trådløs, og det hjælper ikke at skifte batterier

Kommentar
Fra : tedski

Dato : 23-08-05 21:53

Sætter du den i lader når den ikke bruges???
Erfaring siger mig at den kan miste forbindelse mens den lader. Den skal så forbindes igen - via connect-knappen.
Er den koblet via USB eller COM-port?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 23-08-05 21:56

endnu en der ikke gider diskutere point

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-08-05 08:02

den er ikke til at sætte i en lader. det er en gammel logitech med alm batterier, og den kører på en usb port
jeg har også prøvet med connect-knappen, og det er heller ikke der det er galt

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 14-10-05 20:53

Tak for svaret miritdk.
jeg har taget konsekvensen og formateret min pc, så nu kører det igen. og da du var først på aftrækkeren, får du lige et par point

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-10-05 00:01

jamen tak - haha - - selvom jeg synes spørgsmålet ikke skal lukkes uden et tilfredsstillende svar - men du har jo så oplyst hvad du har gjort.
(tror vist også dit spørgsmål forsvandt sig i kandus lange mangel på emiler - lol)