/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Efterlysning af strikkebog
Fra : Sannie
Vist : 3683 gange
300 point
Dato : 23-08-05 16:34

Er der nogen her, der har - og vil af med - denne strikkebog:

Kniplingestrik
af
Lita Rosing-Schow

Og / eller har du/I andre bøger med kniplingestrik/kunststrik, du/I gerne vil af med.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-05 16:40

Hej Sannie. Håber at der er nogen der har bogen og vil af med den men hvis ikke, kan du måske bruge dette råd:

Når jeg selv søger en bog der er udgået fra forlaget plejer jeg at søge efter Antikvariater på Google. Finder en og sender dem en email hvor jeg beder dem skaffe mig den ønskede bog.

Sidst brugte jeg: Dansk Antikvarisk www.boerthy@antikvarisk.dk

Det virkede. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-05 16:46

Pokkers det link virker ikke længere Men prøv denne side istedet: http://www.antikvariat.net/

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 16:50

Hvor sødt LOOL AJ laver kniplingestrik iført chick sommerhat under æbletræet LOOOOL

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 23-08-05 17:09

Kære Sannie! - Lige nu kan jeg kun komme i tanke om www.kunststrik.dk, som også har gratis opskrifter, men jeg vender tilbage, om jeg finder den, jeg tænker på! - Held og lykke fra Skovheksen

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 23-08-05 17:18

Hej igen Sannie! - Nu har jeg det: jeg lister de sider, jeg tænkte på: www.nurhanne.com, www.arnica.dk, www.hb-b.dk og www-hobbymukke.dk - Jeg ved ikke, om det er lyseduge og lignende, du søger - men ellers kan du jo justere opskrifterne og ideerne til alt andet garn! - Skriv, hvis ikke disse hjælper dig! - God fornøjelse fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 23-08-05 18:18

Tuuusind tak alle sammen! ;)

Nurhanne er en dejlig site - som har mange dejlige links.

I vinter surfede jeg øjnene ud af hovedet over alle de links, der fulgte i kølvandet.

Og jeg fandt mange gode opskrifter - og jeg har købt garn og kits ...
Men men men ... jeg har i forvejen oceaner af garn, jeg gerne vil bruge ... og jeg elsker at blive inspireret.

Der er et par russiske sider, jeg osse havnede på ... *rotfl* Desværre kan jeg hverken læse eller forstå russisk - så jeg måtte nøjes med at "savle" over de lækre sjaler.

Min største last er "jo finere, desto bedre"!
Og jeg har en drøm om en dag at strikke et weddingringshawl ... når tiden flyver lidt langsommere.

Og så er jeg osse forelsket i det lækre moskusgarn - men det er min mølædte pengepung bestemt ikke!! ;-(

www.hb-b.dk er ny for mig ... så den vil jeg gå ind og granske lidt nærmere!

http://www.hobbymukke.dk/ er osse ny for mig ...

Jeps - jeg synes osse, det er herligt at kunne komme i kø på nettet i antikvarhandlerne.

Tusind tak ... og kom endelig med mere godt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 19:55

Prøv på www.rokken.dk

Her er alt, hvad et håndarbshjerte kan begære.

Hanne

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 23-08-05 20:09

Camillasmoster

Tak!

Jeps - derinde boltrer jeg mig osse. Det er en herlig site!

Nu må I ikke opgive, fordi jeg har været på mange sider ... liiige pludselig er der én af jer, der kommer med et PLETskud!!

Jeg er født optimist - og glad for jeres velvilje.
Og så er det helt hyggeligt at gense alle siderne!

Endnu engang tak alle sammen ... bliv endelig ved!

Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 24-08-05 22:27

Sannie - du kan kontakte mig på Rokken (redaktør i Jylland - Fyngruppen) - nu er jeg tilbage fra ferie, skal lige have et par dage til at finde huset og pakke ud - derefter er jeg leveringsdygtig i MASSER af kunststrik. Jeg er en gal samler

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 24-08-05 22:41

hbirk
Tusind tak ... dét vil jeg gøre! *sss*

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-09-05 20:03

det er skønt at komme i gang

Kommentar
Fra : missolivia

Dato : 17-11-05 23:22

hej Sanne....jeg er ny herinde derfor kommer der et sent svar herfra....

jeg har bogen: strik noget andet af Åse lund Jensen, hvis det kunne have nogen interesse...i det hele taget har jeg en del strikkebøger jeg godt vil sælge, da jeg ikke selv kan strikke med hænderne mere....
har også en masse garn....

hilsen missolivia

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 17-11-05 23:30

missolivia

Det er aldrig for sent!

Herligt ... hvis du klikker på mit navn ovenover, kommer du ind på min profil.
Dén vej kan du finde vej til at maile til mig.
Jeg er meget interesseret!

Mange tak

Sannie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-05 23:46

Citat
missolivia Dato : 17-11-05 23:22

hej Sanne....jeg er ny herinde derfor kommer der et sent svar herfra....

jeg har bogen: strik noget andet af Åse lund Jensen, hvis det kunne have nogen interesse...i det hele taget har jeg en del strikkebøger jeg godt vil sælge, da jeg ikke selv kan strikke med hænderne mere....
har også en masse garn....

hilsen missolivia

Du er bare så dygtig missolivia

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 17-11-05 23:58

ans
Øhhhh.... Er det fis og ballade??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-11-05 00:02

Ja, det tror jeg det er.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 18-11-05 00:10

ans
Du véd måske endda, hvem det er??

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 18-11-05 00:17

I så fald er det én, der har "lånt" olivias´ nick!

Den "rigtige" miss olivia er OK!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-11-05 00:26

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 18-11-05 00:28

ans
Jeg føler mig forvirret lige nu - vil du være sød at fjerne tågesløret?

Kommentar
Fra : missolivia

Dato : 18-11-05 01:23

sig mig, er det mig der gøres grin med.....eller hvad skal dette betyde....jeg er lige kommet på i aften, så jeg kan næppe have generet nogen endnu....vær venlige at forklare jer....om jeg er "rigtig" eller "forkert" ???? ja, det skal jeg ikke kunne sige, men mit logon blev da godkendt så der kan næppe være flere af samme navn, eftersom de første 7 forsøg var optagede...hilsen missolivia...

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 18-11-05 09:03

missolivia - jeg er lige så forvirret, som du er.
Jeg venter på, at ans melder lidt mere ud!

Kommentar
Fra : missolivia

Dato : 18-11-05 09:58

ja tak , det venter jeg også på....olivia

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 18-11-05 11:14

missolivia ...
Kan du ikke tage kontakt til mig via ét et af linksne i min profil.

Så må ans jo melde ud her, når hun er lidt mindre kryptisk.

Accepteret svar
Fra : missolivia

Modtaget 300 point
Dato : 18-11-05 11:34

joooo, det kunne jeg godt....

men jeg har det lidt underligt med min debut herinde....
føler mig lidt mistænkeliggjort...

kan ikke fordrage den slags kryptiske/indforståede bemærkninger
så jeg overvejer lige om stedet er noger for mig....

hilsen missolivia

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 18-11-05 11:40

Dét kan jeg godt forstå!

Tak til ans .... - (eller hvad man nu siger) for uhensigtsmæssig utidig indblanding!

Godkendelse af svar
Fra : Sannie

Dato : 18-11-05 12:26

Tak for svaret missolivia.

Som kompensation for din debut her på kandu, har jeg forhøjet svarpoints og valgt (i protest ) at give dig svarpoints.

Tak for den etablerede kontakt.
Jeg håber, ans giver dig en undskyldning - frem for at lade som ingen ting.

Undskyld til jer andre - der måske havde forventet at få point.
Men jeg blev sgi så gal - det er ikke fair at lade nye få sådan en oplevelse - og så bliver jeg stang kontrær.

Hilsen Sannie - der er glad igen - men stadig vred på ans.

Kommentar
Fra : strikkelene

Dato : 02-04-08 21:49

Jeg har fået at vide, at der er 4 svar på mit spørgsmål. Men, hvor finder jeg dem??

Lene

Kommentar
Fra : strikkelene

Dato : 02-04-08 21:53

Jeg kan slet ikke finde ud af noget her inde! Hvordan fungerer denne chat?