/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Afbudsrejse til Gran Canaria i Januar???
Fra : pii
Vist : 686 gange
100 point
Dato : 23-08-05 15:44

Er det let/overhovedet muligt, at få afbudsrejser til Gran Canaria i januar måned?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-05 15:48

Ja hvorfor skulle det være umuligt? Det hedder jo netop afbudsrejser!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 15:49

ja da, du søger bare hos de forskelle f.eks www.mytravel.dk m.m. hvis det ikke hedder afbudsrejser som det gør hos nogle, så kan det hedde lastminute

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 23-08-05 15:54

Men man skal nok være hurtig på aftrækkeren! Men der er altid afbudsrejser! En anden mulighed er at møde op til diverse flyskranker i lufthavnen! Charterselskaber er baseret på at de fylder flyene helt op, så man kan være heldig at få en meget billig tur der!

Kommentar
Fra : pii

Dato : 23-08-05 16:05

Cool! Tak for svar tedd og Norsted1
Jeg lovede at undersøge det for en ven,.... så jeg venter lige og hører om der er nogen der har konkrete erfaringer.

Kommentar
Fra : pii

Dato : 23-08-05 16:08

oh, who am I kidding,..det er også min egen fornemmelse, at der altid er afbudsrejser!
Tak

Godkendelse af svar
Fra : pii

Dato : 23-08-05 16:09

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 16:12

vi prøvede sidste år at tage på afbudsrejse til Madeira, det var alle tiders, vi fik luksushotel, to uger for 2000 kr, vi fik rejsen to dage før afgang..... god tur til din ven (tag dog med )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 16:17

Sp. er jo besvaret, så en lille indskudt bem. er vel ok. Nordsted... hvad tid på året var du på Madeira??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 16:28

februar, ikke specielt varmt, men varmere herhjemme, ca 20 grader, lige noget for en forfrossen dansker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 16:29

Lyder ikke tosset. Har nemlig overvejet Madeira først i det nye år. Tak for oplysningen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 16:32

du kan godt glæde dig klumme, Madeira er en flot ø, men tag også en varm trøje med

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 16:37

Det er okay med en varm trøje. Er træt af Gran Canaria, så nyt rejsemål skal findes, og jeg vil ikke til Afrika eller Asien.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 16:41

Varme striktrøjer er meget billige, mange tager på ture op i bjergene med bus, og når de kommer ud, er det temmelig koldt, så er der sådan helt tilfældigt en bod med trøjer og huer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 16:44

De er lige så kloge som mennesker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 16:49

jo da , sørg også for noget godt fodtøj, Madeira ligger på 1. sal med stigning til ???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 16:52

På 1. sal.... Er der elevator ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 16:58

jeg fandt den ikke, men jeg kikkede måske ikke ordentligt efter. Jeg måtte fluks købe mig et par kondisko da vi ankom, jeg havde sådan nogle kappeløse sko på, og da vi steg af bussen, gled jeg lige så nydeligt ud af skoene, i selve byen, er der nogle gode skoforretninger, så det blev ikke den store udskrivning for forglemmelsen, men vi havde jo heller alverden af tid til at pakke i, det var jo last minute rejse.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 17:00

Okay.. Har fattet budskabet. Fornuftige brune snøresko og tyrolerhat. Hvilket hotel boede I på?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 17:05

Hvem rejste I forresten med??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 17:05

Jardien d' Ajuda, rigtigt dejligt hotel, gratis håndklæder ved poolen både inde og ude, gratis bus til og fra byen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-05 17:10

igennem www.mytravel.dk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 17:13

Tak for hjælpen Nordsted....

Kommentar
Fra : pii

Dato : 23-08-05 17:57

Kære Nordsted1 og Klumme

Hvor var det lærerigt at læse jeres lille hyggesnak hér om dette og hint på Gran Canaria og Madeira!
Tak for div. tips

Kh Pii

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 18:10

Håber ikke du tog det ilde op Pii, men du havde jo fået dit svar.

Min "negative" holdning til Gran Canaria skal du ikke tage fortrydeligt op. Øen er såmænd dejlig nok, men jeg har været der så ofte så jeg vil se noget andet. Dog skal jeg lige sige at området omkring Puerto Rico er ligesom at bo på Dyrehavsbakken. Men..... hvad vil man og hvor meget fart kan man li' der er på. LOOL

God tur til Gran Canaria

Kommentar
Fra : pii

Dato : 23-08-05 18:15

Nej Nej, ingen hverken fortrædeligheder eller fortrydeligheder!!
Tværtimod!! Det var bare sjovt at der sådan blev skrevet videre, selvom savret var accepteret!

Det viser jo bare, at andre også bruger sitet som jeg selv, som inspiration og forum, hvilket jeg synes er rigtigt godt!

Kh Pii
8-D

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 18:17

Alletiders...